2.

2.6K 209 20
                                    

Lassan és bizonytalanul léptem be a terembe, majd azonnal megláttam a vezetőt. Vagyis Jeon Jeong Guk-ot. Végignéztem rajta, de azon nyomban elkaptam onnan a fejem. Uram istenem. Hogy lehet valaki ennyire zavarbaejtően szexi?

Gondolataimból az zavart fel, hogy Jeng Guk államnál fogva emelte meg fejemet, hogy fel tudjak rá nézni. Olyan piros lehetek most... Ő csak egy félmosolyt ejtve felém, nézett a szemembe, majd ellépett tőlem és a helyére ült vissza. Követtem a példáját és én is elfoglaltam a helyelm vele szemben. Én egyszer tuti megöllek Kim Taehyung...

-Nos. Ha jól olvastam a neved, akkor Park Ji Min-hez van szerencsém. Nemde?-kérdezte tőlem kimérten. Én csak bólintottam. Ha most megszólaltam volna, biztosan össze-vissza dadogtam volna-Akkor gondolom tudja ki vagyok Mr. Park-hajolt egy kicsit előrébb az asztalán. Nagyot nyeltem. Basszus...

-J-Jeong J-J-Jeong Guk-nak hívják, h-ha jól tu-tudom-dadogtam össze-vissza. Jól van Jimin. Most ennek a munkának is lőttek.

-Nyugalom Mr Park. Hívjon csak Jungkook-nak vagy Ap.... semmi. Szóval. Tegeződhetünk?

-Persze Jungkook. Hívj nyugodtan Jimin-nek-mosolyodtam el egy kicsit jobban, mint kellett volna. Jungkook egy félmosolyt villantott rám, mire nagyot nyeltem.

-Hmm... Maradnék a Babyboy-nál picikém-ejtett meg felém egy kaján mosolyt a remélhetőleg leendő iszonyat szexi főnököm. Uram isten... most ez komolyan megtörténik vagy csak álmodok? Mert akkor soha nem akarok felkelni!

-Megkaptam a munkát?-köszörültem meg a torkom, majd elléptem tőle. Szívem szerint abban a pillanatban letámadtam volna, de türtőztetnem kellett magam.

-Hm... ha aláírsz pár papírt, akkor ma már kezdhetsz is ha akarsz-nyalta meg dús ajkait. Azokat a harapni és szívni való ajkait... olyan szívesen érezném a hasamon és a farkamon őket... Várjunk! Mióta lettem én ennyire perverz?! Mit hoz ki belőlem ez a fiú?! És még csak egy interjú ez is... Mi lesz itt ha komolyan fogok dolgozni?!

-Akkor... Megkaphatnám a papírokat és aláírhatnám őket?-kérdeztem bizonytalanul, mire egy mosolyt kaptam válaszul. Megfogta a kezem és egy hatalmas irodába vitt el. Minden ablakot egy vörös függöny takart el, hogy ne lehessen kilátni vagy éppen be.

-Ülj nyugodtan le és helyezd magad kényelembe-kezdett el Jungkook egy halom papír közül kihúzni kettőt. Letette az egyiket elém a másikat pedig maga elé húzta. Kinyitottam, majd tágra nyíltak a szemeim-Ha alul is ilyen tág tudsz lenni, akkor nagyon jóban leszünk-kacsintott rám.

-E-ez nem egy munkai szerződésnek tűnik...-néztem fel egy kicsit a lapokból.

-Mi nem hangzik benne annak?-kérdezte egy kicsit előrehajolva és kérdőn felhúzta a szemöldökét.

-"Az alávetett minden paragrafust betart. Ha akár egyet is megszeg, akkor a dominánsnak megengedett, hogy büntetést adjon ki az alávetettnek"-olvastam fel az előttem álló nagy betűket-Mi az, hogy alávetett? Valamilyen megnevezése a titkárnak vagy mi?-kérdeztem az előttem ülő fiútól értetlenül.

-Veled nehezebb dolgom lesz, mint hittem Babyboy... Akkor kezdjük is a szerződés átbeszélésével-bejött egy fehér ruhába öltözött, szőke nő, aki behozott egy-egy pohár vörösbort. Mikor letette volna én csak elintettem.

-Sajnálom. Nem nagyon iszok bort sem pedig alkoholt. Nem az én ízlésem-szerencse, hogy jobban tudok hazudni egy idegennek. Oké... csak fél hazugság, mivel tényleg nem szeretem a bort, de viszont a piát imádom. Hát bocsi szőke.

A nő elment mosolyogva, maga után becsukva az ajtót. Ránéztem Jungkookra, aki csak kuncogva belekortyolt a borba. Szinte elnevette magát rajtam, ami nem kicsit zavart engem.

-Mi ilyen vicces?-kérdeztem felhúzva a szemöldököm.

-Inkább adjak neked vodkanarancsot, ami hamar kiüt és mindenbe belemész? Ez nem az én stílusom-nevette el magát. Én csak összeráncoltam a szemöldököm.

-Az egyszeri alkalom volt... különben is... Honnan tudsz te erről?-kérdeztem őt számonkérve. A múlt szombatot senki se tudhatná kivéve Taehyung-ot. De ő nem is találkozott Jungkook-kal...

-Oh hát eléggé sokszor nézegettem meg a múltadat... és sok érdekes dolgot találtam Park Jimin-mosolygott perverzen rám. Nekem elnyíltak ajkaim-Csukd be a szád különben belé teszek valamit-mondta nekem halál nyugodsággal, mégis belepirultam szavaiba. Nagyon hosszú lesz ez az interjú már érzem...

Daddy? (Jikook ff)Where stories live. Discover now