11.

2.3K 180 13
                                    

A falnak tolt neki, majd kezeimet a fülem mellé ragasztotta tenyereivel. Próbáltam kiszabadítani mancsaimat, de erősebbnek bizonyult nálam. Lehajolt ajkaimra, majd vadul tépte számat.

-Junghkookh...-sóhajtottam elválva a csókból-A szerződés... kérlek ne szegd meg a szabályokat-mosolyogtam rá gonoszul.

-Babyboy... Ha ilyen vagy úgy megduglak.... És nem fognak érdekelni azok a kibekúrt papírok-suttogta nekem vésztjóslóan-Tudod, hogy mennyire akarlak... És tovább húzod az agyam... Ha alá fogod írni, azonnal megjutalmazlak kicsim, de onnantól semmi nem állíthat meg. Akkor azt csinálok veled, amit akarok és az élvezet csúcsaira juttatlak-hajolt közel a fülemhez-Képzeld el, ahogyan mozog benned a nagy, vastag, eres farkam... És szétbaszom a formás kis segged-nyalta meg fülem mögötti részt.

Uram Istenem... hogyan lehet valaki ennyire izgató? Lenéztem egy kicsit, majd ekkor vettem észre, hogy alul mindkettőnknek elég rossz már a helyzet olyan szempontból. Vajon mekkora van neki? Hmm... ránéztem Jungkook-ra, majd letérdeltem lassan. Elvettem a kezeimet, majd lehúztam sliccét és simogatni kezdtem már égnek álló farkát. Kivettem, majd számat, a makkjához érintettem. Megnyaltam őt, mire felnyögött. Lehunytam a szemeim és számba vettem, majd elkezdtem mozgatni a fejem. Isteni hangja van... Uram isten... Egyszerűen nem bírtam. Kivettem a számból, majd felkeltem és az ágyam felé kezdtem húzni. Lelöktem az ágyra, majd az ölébe ültem és elkezdtem vetkőzni. Nem nagyon volt ínyére a dolog, hogy én dominálok felette, mivel ruháimat letépte. Fölém magasodott és nyakamat kezdte el lágy csókokkal behinteni.

-Ezt nem fogod egy ideig elfelejteni baba-suttogta főként csupasz mellkasomra-Ha aláírod sok ilyenben lesz részed-suttogta, majd belémhatolt. Felsikítottam. Mint egy rossz kurva komolyan-Ezaz Babyboy! Engedd ki a hangod apucinak!-kiáltott rám mély hangon Kook. Hátrevetettem a fejem a jóleső érzéstől. Nem nagyon érdekelt mennyire tesszük tönkre az ágyamat. Majd veszek másikat. 

-Ahh... Apucih!-nyögdécseltem neki és kikötözött kezeimre tekintettem. Csak jobban megőrjít, hogy nem érhetek hozzá-Apuci! Gyorsabbahn!-mondtam neki, mire egyre csak gyorsított.

Nyögéseink, sikolyaim, morgásai és sóhajaink telítették meg az egész szobát. Az ágy megremegett, majd egy hatalmas reccsenéssel felmondott az egyik lába. Egy kicsit féloldalas lett a bútor, de minket ez sem gátolt meg minket. Végül nem bírtam tovább és elélveztem egyenesen kettőnk között. Egy sóhajjal ő is belém ment el. Csak elmosolyodtam. Ziháltunk mind a ketten. Izzadságtól arcára tapadt haja kurva szexivé tette ebben a helyzetben is. Kihúzódott egy szenvedélyes csókot követően belőlem, majd mellémfeküdt. Felkeltem nagy nehezen, majd felvettem a pólóját, ami körülbelül a combom közepéig ért. Ránéztem, majd egy mosolygós Jungkook-kal találtam szemben magam. Odahajoltam és egy puszit adtam neki.

-Megyek fürdeni Apuci-mosolygottam a legcukibb mosolyommal.

-Mehetek én is Baby?-ült fel az ágyamon.

-Ha még egy menetet szeretnél, akkor nyugodtan-nevettem fel, majd a fürdőbe mentem. Kook csak készségesen jött velem. Hogy lehet valaki ennyire kanos?                                                                                                                                                                                                      

Daddy? (Jikook ff)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora