7.

2.3K 185 5
                                    

Leültem a kanapéra immáron harmadszorra. Egyszerűen nem bírtam egy helyben lenni és gondolkodni. Felkeltem a bútorról és fel-alá kezdtem járkálni. Nézzük át az egészet. Kell az állás, de alá kellene írnom egy olyan szerződést, ami biztosítaná a leendő kurva szexi főnökömnek, hogy akármennyiszer és akárhol megdughasson, ami nincs is ellenemre, DE! Elveszítem a szabadságom. Nem járhatok el bulizni vagy Tae-jal egy kicsit inni sem, mert azt is tiltja a szerződés, hogy alkoholos szeszt igyak Jungkook jelenléte és engedélye nélkül. Plusz ha aláírom, akkor szinte nem is lehetek itthon, mert kötelező Kook-nál lennem. Mivan ha valami rosszat teszek vagy mondok, ami neki nem tetszik? Simán kinézem belőle, hogy felvisz egy hatalmas kínzókamrába és egy ostorral megcsapkodja a seggemet. Aztán meg is dug... De az már szerintem csak levezetés lenne számomra, hogy egy kicsit jó érzésem is legyen. Nem olyan rossz az az ember. Lehet, hogy egy beteg, skizofrén, szadista állat, de mégsem lehet olyan rossz. Persze csak akkor, ha betartom a szabályait és nem szegülök ellen neki. Ezt a szemembe is mondta, ami igen nagy önbizalomra és bátorságra mutat. Csak tudnám, hogy ezek után miért vonzódom ennyire még hozzá... 

Kezembe vettem a telefonom és tárcsáztam Taehyung-ot, de amint már felvette, gyorsan levágtam. Baszki. Az is benne van, hogy a szerződés aláírása előtt is titkolni kell ezt az egészet. De Tae a legjobb barátom... szinte a testvérem... Jungkook biztos megérti majd, hogy elmondtam neki. Vagy mégsem? Nagyon haragudna és büntetne meg? Oké... Jimin most neked kell egy kis pihenés... Felmentem a fürdőbe, majd megengedtem egy forró vizű fürdőt. Levettem az engem takaró textileket és beleültem a kádba. Lehunytam a szemeim, majd kényelembe helyeztem magam a vízben. A forró cseppek szinte égették sima bőröm, de nem érdekelt. Csak ki akartam kapcsolódni és nem foglalkozni Jungkook-kal. 

-Nem tudsz tőlem szabadulni ilyen könnyen-hallottam meg a helyiségben egy hangot. Mi a...

Gyorsan odafordultam, de nem láttam senkit. Oké... kezdek begolyózni.. Visszafordultam, de ekkor megláttam Kook-ot a kád szélén ülni. Reflexből megcsaptam visszakézből, ahogy megijedtem. Hogy én ezért mit fogok most kapni uram isten...

Daddy? (Jikook ff)Where stories live. Discover now