35. Fejezet ~ Gyere haza

347 36 3
                                    

/Loki/

Mielőtt Elinor és Thor hosszas beszélgetésbe kezdtek volna az esküvőnk részleteiről közbeszóltam.
- Ezt majd megbeszélitek később. - mondtam - Induljunk!
Meg se várva Thort elindultam a kijárat felé.
- Hová mentek? - kérdezte Elinor.
- Én sehová. Thor pedig haza. - jelentettem ki.
A bátyjám furcsán nézett rám, de nem szólt semmit. Majd elmondja, ha akarja.
- Én is megyek. - közölte Elinor.
Ennek annyira nem örültem, de úgyse tilthatom meg neki. Csendben sétáltunk egymás mellett, ki az épületből. Elinor mosolyogva mellém lépett, megfogta a kezemet és úgy sétáltunk tovább.
- Örülök, hogy segítesz a bátyjádon. - sutogta a fülembe és adott egy puszit.
Thor mosolygott, de az arckifejezése elárulta, hogy nem hiszi el, amit lát. Az udvaron hirtelen elénk állt.
- Te miért nem jösz haza? - bukott ki belőle a kérdés.
- Haza? - néztem rá kérdőn - Azért szöktettél ki a börtönből, hogy itt uralkodjak. Én nem mehetek el. - tettem hozzá, bár nem volt semmi kedvem itt maradni.
- Tudom. És az lenne logikus döntés, ha maradnál, mert Asgardnak kellenek a szövetségesek, még az olyanok is mint te - mondta fájdalmas arcal - de neked Asgardban a helyed.
- A börtönbe? - kérdeztem gúnyosan.
Thor megrázta a fejét.
- Nem. Mint herceg. - jelentette ki - Elinor is jobban érzné ott magát.
- Az otthonod biztosan nagyon szép hely, de én itt is nagyon jól érzem magam, Lokival. - mosolygott rám Elinor.
- Asgard varázslatos hely. Arany palota, a szivárványhíd... - kezdte mesélni a bátyjám, de közbeszóltam.
- Szerinted, ha haza mennék Odin tárt karokkal fogadna. - vontam fel a szemöldököm.
Thor félrenézett, a megfelelő válaszon törte a fejét.
- Az apánk megbocsátana. - felelte, de egyikünk se hitte el, amit mondott.
- Valóban?
A bátyjám most a szemembe nézett. A tekintette komoly volt.
- Anyánkat nagyon megviselte a halálod híre. Meg kell tudnia, hogy élsz. - jelentette ki.
Most én fordítottam el a tekintetemet.
- Akkor mond meg neki. - válaszoltam.
- Látni akar majd téged. És nekem nem fogja elhinni, hogy megnősültél. - mosolygott Elinorra - Ha otthon elmesélem mindenki azt fogja hinni, hogy megőrültem.
Thor csaknem annyira értett a manipulációhoz, mint én. Nagyon jól tudja, hogy az anyánk említése elbizonytalanított, és azt is tudtam, hogy Elinor tényleg jobban érezné magát Asgardban. De nem hagyhattam el Jötünheimet, még nem.
Hirtelen egy őr állt meg mellettünk.
- Felség! - nézett rám - Itt van az asgardi sereg. - összenéztünk Thorral - Odin a királlyal akar beszélni.
Elmosolyodtam, és láttam a bátyjám arcán, hogy nem tetszik neki.
- A királlyal?

Következő fejezetből:

Igaz, Loki lehet Asgard egyik legveszélyesebb elensége, mégis meg kell bíznunk benne.
- Ezt komolyan gondolod? Csak téged hányszor próbált elárúlni? - kérdezte Sif.

LokiOnde histórias criam vida. Descubra agora