Эргэн ирэлт

955 89 0
                                    

Big Bang хамтлаг хэдийн comeback хийлгүй нилээдгүй хугацааг өнгөрөөсөн ч тэд саяхан товлогдоогүй эргэн эрэлт хийнээс гадна хамтлагын ахлагч GDragon хувийн уран бүтээлээрээ фенүүддээ бэлэг барилаа. Харин түүний шинэхэн дууг фенүүд нь маш гуниг харуусал тээсэн дуу болсон бөгөөд магадгүй хуучин найз бүсгүйдээ зориулсан байх гэж таамаглаж байгаа юм.

Тэрээр Ким Хэжинээс салснаасаа хойш хэсэгтээ чимээгүй байсан бөгөөд сасенуудын мэдээлснээр хар тамхи, согтууруулах ундааг ихээхэн хэмжээгээр ашиглаж байсан гэсэн байна. Харин төд удалгүй тэрээр ажилдаа ханцуй шамлан маш эрчтэйгээр орсон гэж байсан бөгөөд магадгүй тэрэнд хуучин найз бүсгүйдээ зориулж бичих дууны санаа орсноос болсон бололтой.

Big bang-Last dance

GD-Untitle2014

Big bang-Flower road

IKON хамтлаг дахин уран бүтээлээрэ эргэн ирэлт хийлээ. Тэдний дуу чартуудын 1-р байрыг тасралтгүй эзэлсээр байна. Хамтлагын ахлагч B.I хэлэхдээ:

"Энэ дуу бидний дурсамж, мөн биелэгдэшгүй хүслийг минь илэрхийлж байгаа дуу. Би үүгээрээ хэн нэгэнд хэлэхийг хүссэн үгсээ хэлж буй юм. Дууг бичих үедээ би яг л бодит мэт харуусал, уйтгар гунигийг мэдрэн бичсэн. Тиймээс та бүхэнд таалагдана гэж найдаж байна. Сонсгохыг хүссэн хүн бүрт минь дууны үг хүрнэ гэж найдаж байна. Бас... битгий мартаарай биднийг..." гэж хэлжээ. Тиймээс энэхүү уран бүтээл маш их хичээл зүтгэл гаргасан бүтээл бололтой.

Ikon-Goodbye road

2ne1 хамтлаг тарах тухай яригдаж байгаа юу гэсэн мэдээлэл нилээдгүй явсан ч тэд өнөөдөр энэхүү мэдээлэл үнэн болохыг батлан сүүлийн дуугаа цацлаа.

2ne1-Goodbye

YG энтэртаймант удаа дараалан come back хийж байгаа ч бүх дуунууд нь гунигийн дуу байгаад фенүүд нь дургүйцэх болон санаа зовж байгаа бололтой.

2ne1 хамтлагын GOODBYE Big bang хамтлагын FLOWER ROAD эцэст нь Ikon хамтлагын GOODBYE ROAD...

Магадгүй дараа нь Winner-нхэн ч байж магадгүй юм.

Нетизэнүүдийн үзэж байгаагаар тэд яг л бүгд хэн нэгэн чухал хүнээ алдсан мэт байна гэсэн байна.

Let's not fall in love2 (Дууссан)Where stories live. Discover now