Begüm işkencelerini özleyenlere gelsin bu bölüm :))
Arslan'dan
Begüm süzünü söyledikten sonra herkes yerinde kıpırdandı tedirgince. Orhan'a dönen Begüm eliyle yanına çağırdı.
"Telefonları topladın mı?"
"Hallettikten Begüm hanım."
"Silahlar?"
"Hepsi toplandı."
Tatmin olmuş şekilde gülümsedi ve yine olaya bodoslama daldı.
"Öncelikle siz ikiniz..." derken parmağıyla adamlardan ikisini gösterdi. Adamlar birbirlerine bakıp tekrar Begüm'e döndüler. Bizim atarlı da acımadan döktü ortaya sakladıklarını. "Uyuşturucu işine devam ettiğinizi öğrendim. Bu konudaki katı kurallarımı bildiğiniz halde yapmanızın altında güvendiğiniz bir şey var demektir. Öyle değil mi?"
Kimseden ses çıkmadı. Zaten bir cevap da beklemeden diğer adamlardan üç kişiyi daha işaret etti. "Silah kaçakçılığı...En son Selim Poyraz yasakladı diye hatırlıyorum. Ve siz de buna karşı geldiğinize göre siz de özgüveni yüksek olanlardansınız. Büyük cesaret beyler."
"İyi de tüm para kaldıracağımız işleri engelliyorsunuz."
"Yoo...Para kazanabileceğiniz gayet temiz işler var. Ama siz illa para sıçalım diyorsanız da masumlara zarar vermeyeceksiniz!"
İki adamı daha işaret etti. "Hele siz...Lan en beteri de sizinki. Vatan hainliği! Demek terörü finanse ediyorsunuz ha? Sizi öldürmeyi şuan erteliyorum. Bence siz bu sırada kendinize fare deliği bulsanız iyi olur. Çünkü bir kaç gün sonra sorguları bitiricem ve cezanızı kesme sırası gelecek. Sadece bir kaç gün! Ya gidin kafanıza sıkın ya da teslim olun. Ama elime düşmeyin. Çünkü diğer seçenekler daha akıllıca olur."
Adamlar sertçe yutkunurken bu kadar sürede bu kadar şeyi nasıl öğrendiğini düşünüyordum Begüm'ün. Evet sürekli yanındaydım. Yalnız bırakmamaya çalışıyordum. Ama yine de kaşla göz arasında yapmıştı yapacağını.
"Sıra sende Kemal! Kendin mi anlatmak istersin yediğin haltı yoksa ben devam edeyim mi?"
Cevap olarak yine sessizlik olunca anlatmaya başladı. "Kadın ticareti? Kaç tanesi zorla çalışıyor lan!!"
"Hepsi kendi isteğiyle..."
"16-17 yasında kızlar olduğunu duydum Kemal. Onlarda mı kendi isteğiyle yapıyor o işi?"
"Hepsi 18 yaşından büyük."
"İyi götür beni ozaman. Bir bakalım bakalım kaç yaşındalarmış...Zaten burdan çıkınca ilk iş senin mekana gidicez. Ve sen oradaki kadınlara yaptıklarını ödeyeceksin. Güzel bir işkence planı hazırladım sana da tatlım."
Son bir kişi kalınca ona döndü. Ortamda Begüm'ün konuşmaları dışında çıt çıkmıyordu.
"Ve son olarak tefeci Yaşar! Faizle para dağıtmaya devam ettiğini öğrendim. Gece yarısına kadar tüm senetler önüme gelecek. Anladın mı!! Ana parayı benden alacaksın!"
"İyi de her şeye karışırsan nasıl olacak Begüm Demirhan! Her iş yasak!"
"Geçmişte birinin dediği gibi...Kamu hizmeti mi bebeğim?"
Alaycı ifadesinin altındaki öfkesini en aptal insan bile anlardı. Nitekim arkasından depoyu inleten bir sesle bağırdı.
"Ahdettim lan!!! Temizliycem! Tüm pis işleri yapanların kökünü kurutucam!! Şimdi tüm bu yaptıklarınızın yanında cezanızda ufak da olsa bir indirim istiyorsanız...Yani en azından ölmeyecek kadar...Söyleyin. Oğlum nerde!!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veliahtlar (Bsk-2)-TAMAMLANDI-
General FictionBen sokak kızıyım adlı hikayemin devamı olacaktır... Anne-Baba olmayı daha öğrenemeden boşluğa yuvarlanan veliahtlarımız eskisinden daha tehlikeli şekilde sahalara geri dönüyor... ** "Ben esersem mevsimler değişir bebeğim öğrenemedin mi hala?"