BAB 11

3.5K 109 1
                                    

PANG

"sakit laa setan!" amuk perempuan itu.
"laa tahu pulak sakit. Sabelum kau buat benda bodoh tu, kau tak fikir pulak rasa sakit?" soal Eriin pada wanita itu. Ya, kini Eriin dan Eriiq berada di bilik penyeksaan MELSON. Selepas kejadian syarikat di Korea itu sedikit bermasalah, Eriiq dan Eniiq terus menyiasat siapa dalang punya angkara. Jangkanya lelaki, tetapi bukan. Rupanya orang yang membuat onar di syarikatnya itu ialah saudara mereka sendiri iaitu Imilda. Imilda memecah amanah dengan mengambil wang syarikat. oiii melampau bebeno.

"Apa masalah kau sebenarnya ni perempuan? Kalau takde duit, mintak dengan aku! Bukannya mencuri! Aper kau hingat aku ni miskin ke hah. Satakat 100k kau ambil tu, celah gigi je lah! Tapi yang aku tak tahannya bila kau guna duit tu untuk berjoli dgn jantan dekat sana tu! Dasar m
perempuan murahan! hambek kau" kini giliran Eriiq pula. dia melakukan tendangan terhadap Imilda. Dah tak kisah dah orang nak panggil dia dayus ke tidak. Janji dia puas.

"Lepaskan aku lah! Korang semua ni siapa sebenarnya hah! Kenapa korang bawak aku dekat sini!" amboi perempun ni. Banyak tanya laa pulak. kang aku tibai guna palang besi jdi gila pulak.

"well well well Imilda. Kau salah orang sebenarnya nak jatuhkan. Laen kali, kalau diri tu nak jadi jahat, make sure cari yang sesuai dengan tahap kau! dengar sini yaa betina, my name is QUIN ERIIN MELSON. Aku anak kepada QUE EVRIIQ MELSON and aku adalah mafia. Mafia's MELSON! Get it?" haaaa sisi gelap Eriin sudah keluar. habis laa kau imilda...

"tak guna! Korang semua ni pembunuh! aku benci korang! aku akan report dekat polis yang korang ni pembunuh!!" jerit imilda.

BANG BANG BANG

Tiga das peluru menghinggap di dahi imilda.
"bising ahh perempuan ni. memekak je tahu. Tangan aku dah gatal dah nak tembak perempuan ni" dengan selamba badak dan seriang kanak kanak ribena, si Erriq melepaskan tembakan terhadap Imilda.

"bodoh lah kau ni setan! Aku baru nak 'main' dengan dia. Yang kau cepat sangat hantar dia pergi neraka tu apahal hah babun! Sekurang kurangnya, bagi la aq chance patahkn kaki dia ke, putuskan lidah dia ke. Biar dia jadi oku dalam neraka tu nanti..Babi punya orang." marah Eriin.

"ahh takyah buang masa. Dah tentu ii nya dia jdi oku nanti dalam neraka.  Yang kau ni takde kelas ke arini? selambe je kau aku tengok"soal Eriiq.

"lek ahh derr..aku nak gak rehat..aper kau hingat aku ni robot ke nak belajar je? lek lek sap kok luhhh" Waittt Eriin tak hisap rokok ok. itu hanya laa gurauan semata mata. Aper hingat Mafia takleh nak gurau ke.

"banyak laa punya sap kok luh! Keturunan kita takde yang nak hisap benda alah tu ok. Kau ni dah pahal? teringin nak jadi jantan ke?" soal Eriiq.

"kau pahal dhoo. chill laa aku nak gurau je lah babi. Hish nak serius je memandang. Sejak bila kau jadi cam Eniiq ni hah? aduh kacau line ah" Geram wey! kita nk gurau ngan dia, dia marah lak. Datang bulan kot.

"canne perempuan tu? dah lenyap?" soal Que Evriiq yang baru masuk.

"dah paa. ni haa si Eriiq ni gi tembak kepala dia. Adik baru nak ajak dia'main'dulu" ujar Eriin.

"jangan buang masa kamu Yinn. Kemaskan sampah ni. Busuk satu bilik ni dengan darah kotor perempuan ni" arah Que Evriiq kepada orang suruhannya.

"baik King"

.

.

.

TEMPAT: VILLA MELSON
MASA: 8 MALAM

"wahh banyak nye makanan mama." soal Eriiq. Teruja wey! tetiba je mamanya masak banyak harini.

"mama saje je masak banyak sebab..." tak habis ayat Quin Emiily terus ada satu suara yang menyampuk.

"mama! windu dengan mama!" siapa lagi kalau bukan si Eriin. Manakan tidak, apabila di mendengar khabar yang mamanya sudah pulang, dia terus balik. Dengan badan yang masih berpeluh besertakan bau masam yang baru balik dari bertinju, dia terus memeluk Quin Emiily.

"Euwww masamnya bau baby girl mama ni. dah dah pergi naik atas mandi. Lepas mandi pakai pakaian yang sopan dan cantik sebab kita ada tetamu istimewa hari ini" ujar Que Emiily.

"siapa ma?"soal Eriin dan Eriiq serentak.

"kawan mama la sayang. Kawan lama mama dengan papa. Dah pergi mandi. Belum solat lagikan? so now, pergi" halau nampak.

"ye la mama" jawap Eriin malas..nak tak nak kerna la turutkan. Haih laa. Penat bobona den

ISTERI AKU KETUA MAFIA!!!Where stories live. Discover now