BAB 23

3.1K 84 11
                                    

" Ade apa kau nak jumpa apa ku ni? " tanya Rikky sambil memandang ke sepasang mata bundar milik Eriin. Cantik...

Eriin hanya membisukan diri. Kepalanya kusut memikarkan wanita bernama Indah Raviha itu. Dari semalam dia tidak dapat melelapkan matanya kerana memikirkan hal itu. Kenapa baru sekarang kau Ray...kenapa baru sekarang....setelah hati ini telah kau miliki, racun yang kau berika... Sakit Ray...sakit sangat....

Tanpa disedari, air mata jernihnya mengalir dipipi. Rikky yang perasankan itu terus memberi tisu kepada Eriin. Eriin menyambut huluran itu dan memberi senyuman nipis kepada Rikky tanda terima kasih.

" Tell me Eriin" arah Rikky. Eriin hanya mengeluh dan memulakan sesi luahan perasaannya...


***************************************

"Awal balik puan Eriin" sergah Rayyan di dapur. Jam di dinding dikerling sekejap. 1230 malam.

"Aikk! Bisu dah ke? Mana perginya mulut puaka kau tu? Kenapa tak melawan pulak? Selalunya, kau suka melawan bila aku cakap. Harini, tak pulak. Kenapa? Dah tak lama dah ke?" ujar Rayyan sambil memandang tajam ke arah Eriin.

"RAYYAN! jaga mulut kau tu eh!" jerit Eriin sambil berlari keluar dari rumahnya. Kunci kereta dicapai.

"Setapak kau keluar dari rumah, kau jangan tunjuk muka kau kat depan aku lagi Eriin!" jerit Rayyan. Eriin hanya abaikan dan terus berlari. Hatinya sakit. Perasaannya hancur. Tergamakkah seorang suami mendoakan kematian isteri? Suami jenis apakah dia?

"QUIN ERIIN MELSON! COME BACK!" Panggil Rayyan. Namun, usahanya sia sia. Kereta yang dipandu Eriin telah pun pergi meninggalkan perkerangan rumah banglo 4tingkat itu.

"Arghhhh shit!!!"

***************************************

Di lebuh raya yang tidak pernah lenggang ini, buat pertama kalinya, Queen Mafia menangis kerana cinta. Buat pertama kalinya, seorang Queen Mafia yang digeruni ramai, kini menunduk lemah kerana kalah dengan perasaannya sendiri. Buat pertama kalinya....buat pertama kalinya....

" Arghhhhh aku benci kau Ray!!!! Aku benci kau tsk tsk tsk"

Kereta dipandu tanpa hala tuju. Hanya menurut sahaja gerak hatinya. Biar aku mati...itu yang kau nak kan Ray...jika itu yang kau inginkan, aku akan buat...as you wish my husband....








OK DONEEEEEE....FINALLY KANNNNNN HEHEHE...SORRY TAU BUAT KORANG LAMA MENUNGGU.....

AND....SORRY TAU SEBAB CHAPPTER NI PENDEK GILER....AUTHOR JANJI AKAN PUBLISH DOUBLE CHAPPTER MUAHH

HEHE ENJOY OKEYYYY

ISTERI AKU KETUA MAFIA!!!Where stories live. Discover now