"Good job guyss!!" Ujar Luna. Mereka bertiga menepuk tangan antara satu sama lain tanda berpuas hati. Kini mereka berada di tasik. Selesai sahaja mereka 'berperang', mereka terus menuju ke tasik untuk release tension. Kelas? Pontengg ahh apa lagi. Cam tak biasa pulakkan😄.
"Caiyokk ahh kau Yiin. Boleh pulak kau sumbat stokin kau tu dalam mulut betina tu! Kelakor doo tengok muka dia tadi!!" Ujar Luna sambil menepuk rumput.
"Biasa je tu. Diorang tak kenal lagi aku ni macam mana. Tu baru sikit je tu. Nanti aku akan ajae diorang cara untuk beradap pulak." Ujar Eriin sambil menjilat aiskrim coklat.
"Tapi kau takkan bunuh diorang kan Yiin?" Soal Ayu pula. Ya, Luna dan Ayu telah tahu siapa Eriin sebenarnya dan apa pekerjaannya yang kedua. Pada mulanya mereka terkejut dan teragak agak untuk berkawan dengan Eriin. Tapi apabila Eriin menerangkan dengan terperinci, mereka dapat menerima Eriin dengan seikhlas hati mereka. Well, takde manusia yang sempurna kot dalam dunia ni. Chill la.
"Takde la sampai ke tahap nak bunuh tu. Kau ni pun Yu. Ade ke patut fikir ke situ pulak. Aku cuma nak ajar diorang tu cara cara nak beradap dengan orang. Jangan ingat diorang tu kaya, boleh buat macam dunia ni dia punya pulak. And jangan ingat orang miskin ni hamba diorang pulak. Kekadang kita ni kena ajar diorang tu untuk jadi baik walaupun kita pun bukannya baik sangat pun. Betul tak?" Ujar Eriin panjang lebar. Ciss kau Rin, kemain lagikan berceramah bagai.
"Kalau yang tu aku setuju. Alu selalu nampak yang dioramg tu selalu buli junior junior macam kita ni. Mementang dia tu senior, aper hingat kita heran? Yini Luna laa. Luna takkan goyang ahh" ujar luna pula sambil membuat memek muka yang paling hudus dan seburuk buruknya. Cantik lagi muka beruks. Ermm
"Ceh kau. Ayat aku pun nak copy. Dasar anak pungut!" Ujar Eriin sambil ketawa setan. Maka cemberut laa wajahnya si Luna. Ayu pulak join sekaki dengan si Eriin mentertawakan Luna.
....................................
"Assalamualaikum!Erinn dah balik" Laung Eriin dari luar. Selesai sahaja melepak, Eriin terus pulang ke rumah. Kemain lama lagi diorang melepak. Pukul 12 malam baru tahu jalan balik rumah. Ini la manusia muda zaman sekarang.
"Aikk pahal sunyi je rumah ni?" Omel Eriin sendirian. Kaki melangkah masuk kedalam rumah agam itu.
"Takkan la diorang dh balik France!! Sampai hati kembar katak hodoh tu tinggalkan aku sensorang dekat sini!! Aku benci kau kembar katak hodoh!!" Teriak Eriin dengan sisa nangisnya.
"Woiiii ponti anak sapew yang berlagu memalam ni!!!" Jerit Eriiq yang baru keluar dari jamban.
"Kau dah pahak dik tetiba buat drama air mata memalam macam ni? Dah nak mati ke hah?" Tanya Eriiq sambil mencium cium jarinya. Euww tahu kita yang dia baru melabur saham dalam tandas, tapi perlu ke sampai ke tahap nak cium cium tangan tu? Pengotor punya abang.
"Mana mama dengan papa? Kenapa rumah ni sunyi je? Mama dengan papa dah balik france ke? Kenapa aku rasa ada bau busuk dekat sini?"
"Wooo kau pahal tanya soalan bodoh macam tu! Kau tahu tak sekaeang dah pukul berapa hah!? Kau rasa helok ke anak dara balik lewat macam ni? Kau tau tak mama dengan papa tunggu kau dari siang tadi. Diorang semua dah balik france untuk siapkan wedding kau hujung bulan ni. Diorang kata, diorang sedih dengan sikap kau dik! Jadi, diorang akan nikahkan kau hujung bulan ni and pepandai la kau berjawap soalan dengan mama and papa nanti." Ujar Enniq yang baru keluar dari bilik bacaan.
"Hah!!! KAHWIN!!! DENGAN SAPEW?!!! TIDAKKKKKKK!!!"
YOU ARE READING
ISTERI AKU KETUA MAFIA!!!
AcciónDia perempuan, tetapi bukan sebarang perempuan. Dia satu satunya princess dalam keluarga MELSON. Prinsip hidup dia simple je. Kau tak kacau dia, dia pun tak HINGIN nak kacau kau. Segala yang telah diajar oleh Kedua abang kembarnya iaitu QUE ERIIQ M...