CHAPTER 42

140 11 0
                                    

UNKNOWN PLACE

DRANGG!!

" Berapa kali aku nak ajar kau! Buat kerja jangan pakai mulut, pakai.. OTAK! Paham otak?! "-Manson menghempaskan kerusi.

Konco-konco Manson merasakan ketakutkan kerana Manson serupa macam dirasuk makhluk halus..

Manson mengetap giginya sambil memerhatikan titik mangsanya di dalam komputer riba.

•••••

STARBUCKS

-Dunia realiti..Bukan lagi imaginasi Riana.. Hahaha. 😂😂-

12:10 tengahari...

Kim dan Mo Zai menunggu di StarBucks. Kes bilik loker itu masih berlegar dalam kepalanya. Kali ni ade teks misteri yang telah di hantar ke android mereka.

DRITT🎼🎼

" Weii!! Aku ade dapat mesej dari nombor tak dikenali. "-kata Mo Zai.

Kim jugak menyemak whatsappnya...

~~~~~~~~~~~~

" KIM YUE=The Wisdom, FINA QAI=The Queen, MO ZAI=The Sacrifice, KWAN LEE=The Assassin... "-(011-*******).

" SLEEK! "

" Lama sangat Fina dengan mereka. Aku tak tahu macam mana keadaan Fina disana... "-rambutnya dikusutkan.

" Kau bawak lah bertenang.. Kalau kau serabut, aku pon serabut dua kali tengok kau macam ni. "-bermain dengan jari tangan.

Tiba-tiba, ada satu lembaga datang ke arah mereka. Sipakah?

" SPLUCK! "

Minuman Mo Zai terjatuh akibat perlanggaran tak sengaja.

" Sorry, Bang! "

" Watch your drinks for the next time. "

Baru sahaja Mo Zai hendak bangun, dia cam kasut hitam lembaga itu.

' Macam pernah nampak kasut hitam ni... Siapa orang ni?? '-detakkan jantung mulai laju.

DUP, DAP! Dup, Dap...

" Well-well... We meet again. "

" Where's Fina!? What the HELL..!? "

Taylor cuba nak mengeluarkan pistol dari dalam baju kemeja nya. Malang, ada polis berehat di StarBucks. Tidak jadi nak menggeluarkannya.

" You know. You're guys too lucky.. "-bermain jarinya dimeja mereka berdua.

Mata Mo Zai beralih pada dua orang polis yang sedang berehat. Baru dia tahu kenapa Taylor tak jadi menyerang mereka tadi.

" Kim..! Kim! Hey, calm down.. Please. "-menarik lengan Kim dan terduduk semula.

" If you wanna her back, alive... You should act wisely. Don't because you mistakes, your sweetheart death by ME. "-gelak jahat.

TULISAN MISTERI [COMPLETE]Where stories live. Discover now