Bir günde iki bölüm iyi olur diye düşündüm ve yazıyorum ÖZEL İSTEK ÜZERİNE @CoolGirllx için Hem Gökmen hemde Melissa'nın ağzından...
Melissa;
Telefonu kapattığım andan itibaren iki elim ayağıma dolanmış kafamda bir çok ihtimalli ve çok yönlü konuşmalar oluşturuyor bu geceyi kavgasız bitirebilmek adına en şirin halimi takınmaya çalışıyordum. Sahte gülüşlerim yada o bilindik köpek bakışlarının Gökmen üzerinde etkili olmayacağına emindim bu nedenle ayna karşısında saçma sapan provalar yapmak yerine derin derin nefes alıp içimdeki şirret mahalle karısını bir gecelikte olsa bastırabilmek adına odamda turluyordum.
Göksu için dedim kendi kendime, sahi Göksu babasını öğrenince ne tepki verecekti, şimdi Bakıcısı Elmas hanımı delirtmekle meşkul olduğuna emindim, onu düşününce yüzümü yine istemsiz bir tebessüm kapladı. Elbet öğrenecekti sonsuza dek onu çocuk masallarıyla avutamazdım ve onu babasından asla nefret ettirmek istememiştim belki birazcık mini minnacık yalanlar söylemiş olabilirim ama babasının onu sevdiğini ve seveceğini biliyordu ve suçlunun ben olduğumuda. Gökmen bunu nasıl öğrendi bilmiyordum ama umarım ona kötü bir şey anlatmadığımı anlayacak kadar beni tanıyordur.
Saçmalama kızım dedim kendi kendime, altı yıl geçmiş ne kadar hatırlıyor olabilir ki... Oysa ben onu ilk günkü gibi hatırlıyordum, o saf ve çocuksu hallerini yeni yeni çıkan kirli sakallarını, henüz tam gelişmemiş olmasına rağmen erkeksi duran çenesi ve keskin yüz hatlarını sanki dün görmüşüm gibi hatırlıyordum. Vanilya v e nane kokusunu, sarhoşkenki komik hallerini, çıplakken utanmasını ve bana uzaylıymışım gibi bakmasını.
Topla şu lanet kafanı Melissa geçmiş bitmiştir...
Dolabımı açarakuygun kıyafet bakınmaya başladım, kot pantolon ımm çok sıradan, etek iddalı, şort parti havasında, tulum çocuksu ağhhhhhhhh böyle ciddi bir konuyu konuşacakken ne giyilirdi ki, avuç içimi anlıma vurarak bir ayağımlada yere attığım kıyafetleri tekmeliyordum, yok yok hiç bir uygun kıyafetim yoktu işte....!
Sinirle tüm dolabı aşağı indirirken elime siyah bir şey takıldı kaldırıp baktığımda tek kaşım kafamdaki kurnaz düşüncelerle havaya kalktı. İşte o an yıllardır beni ziyaret etmeyi unutmuş sürtük iç sesim bana saklandığı odadan çıkıp fısıldadı.
Tamda bu bebeğim evet evet bunu yapmalısın....
Elimdeki Gökmen'le olduğum zamanlardan kalan belkide sayılı elbiselerimden biriydi, bunu ilk onun okulunda çalışmaya başladığım zamanlarda giymiştim ve şiddetle yasaklı gurubuna sokup giymemi yasaklamıştı. Anılar kafamdan geçerken istemsizce tebessüm ederken şirret iç sesim fısıldadı.
Biliyorum onu istiyorsun fakat biraz daha sallanırsan geç kalacaksın...
Kafamı o sesleri susturmak istercesine sallayarak dar siyah ve göğüs kısmı iddalı derece açık elbiseyi üzerime geçirip siyah platform topuklularımı giydim. Saçlarımı salarak jöleleyip kabarttım ve hafif bir makyajla kırmızı rujumu sürdüğümde hazırdım. Aynada kusursuz göründüğümden emin olunca tatmin olmuşcasına odadan çıktım.
Aşağıda görmeyi beklediğim bir manzarayla karşılaşmıştım, Elmas Göksu eziyetinden dolayı bana ağlamaklı gözlerle bakıyordu, 20 li yaşlarda bir kızdı ve evleneceği için para biriktirmek amacıyla bakıcılık yapıyordu özel iş yemekleri vs olduğunda ona gözüm kapalı güvenirdim ama o Göksu yu hem sever hemde onun çekilmez olduğunu söylerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Sevgilim -2-
Chick-LitMelissa şimdi daha büyük bir sorunla karşı karşıya o bir anne ve kızının hiç bilmediği babası karşısında...