Aku dengan nyamannya keluar dari bilik selepas mandi.
"Good morning, Sera!" Tergamam aku melihat Hoseok keluar dari bilik Jungkook.
"Aik? Buat apa dekat sini?" Aku memerhati sekeliling.
Keenam-enam mereka ada.
"Jungkook dapat job baru. And we're here for having some meeting." Jin senyum lalu menghulurkan aku semangkuk bijirin.
"Wow. Nak bunuh orang pun kena ada meeting." Aku ketawa berdekah.
"Kau gelak apa? Kenalah ada meeting! Bila buat meeting, semestinya ada rancangan. Jadi, senang kerja." Namjoon geram dengan aku.
Ada nampak aku kisah?
"Okay. I wanna join." Aku duduk di meja yang menjadi tempat meeting.
"Jungkook mana?" Aku masih tak nampak batang hidung jambul rambut dia.
"Berak." Jimin menunjuk jamban.
"Okay. Aku selesai. Let's get it." Jungkook tiba dengan tangan basahnya.
"Good morning, carrot!" Jungkook menyapa aku.
"Don't touch me with your wet hand, bunny!" Pantas aku menepis tangan Jungkook yang mahu high-five dengan aku.
Dah lepas berak, tangan basah-basah nak pegang orang. Aku tumbuk kau, kang.
"Bunny, carrot?" Taehyung dengan muka pelik yang terlalu pelik memandang aku dengan Jungkook.
"Oh. Dia selalu panggil aku bunny sebab gigi aku. Aku tak puas hati. Jadi, aku panggil dia carrot memandangkan dia tak suka carrot." Jungkook tersengeh sambil selamba pistol dia makan bijirin aku.
"Bro, did you eat her?"
Maka bersepai bijirin dalam mulut Jungkook ke muka aku.
Nice, aku baru mandi, setan!
"Apa ni! Takda tempat lain nak sembur ke?!" Aku terus lap muka aku dengan lengan baju Jungkook.
Aku rasa susu ni tadi, elok je. Tiba-tiba bau basi pula. Mulut Jungkook kot.
"Taehyung hyung lah! Aku bukan sengaja! Soalan dia melampaui KBAT! Kau sendiri terkejut tadi." Jungkook hanya membiarkan aku lap dekat baju dia.
"Dude, aku serius. Did you eat her so that you called her carrot?" Taehyung memang nampak serius.
"Sudah tentulah tak! Aku bukannya makan daging manusia!" Jungkook geleng.
"Ya! Dia bukannya Lucy." Aku setuju.
"Boleh tak kau berhenti samakan aku dengan buaya belakang rumah tu?" Jungkook memandang aku tak puas hati.
"Kau samakan aku, boleh pula." Aku jeling.
"Dahlah, Jungkook. Kau faham maksud aku. Kau 'makan' dia ke sampai kau nak panggil dia carrot?" Taehyung seolah psycho kau tahu?
Seram pula dengan dia ni.
"Makan? Apa benda..." Jungkook terdiam.
Aku masih loading. Masih 3G. Line tak cantik bila dalam hutan barangkali.
"You bad asshole! Kau fikir aku macam tu ke?" Jungkook hilang kata-katanya.
"Look what you did teach him?!" Jungkook memandang Namjoon.
"Asal lucah je, muka aku. Asal muka aku je, benda lucah. Bro, aku rasa lagi merata ff smut kau dari aku." Namjoon menahan sabar.
Jimin dan Hoseok sudah ketawa tergolek.
Akibat ketawa Hoseok dan Jimin yang nyaring, aku dah faham.
"Taehyung, bukan bermaksud aku tinggal dengan dia, he really ate me. Rasional, bro. Dah 4 bulan aku tinggal sini, I'm still a virgin girl. Aku tak semudah yang kau sangka." Aku menjeling lalu bangun dari dudukku.
Melekit aku dengan susu bercampur bijirin yang disembur oleh Jungkook tadi. Baik aku mandi buat sekali lagi.
"Padan muka kau!" Jungkook menjeling Taehyung.
"Dah! Fokus boleh? Aku janji dengan Sora sampai pukul 2 je. Aku kena bawa Haera ke taman lepas ni." Yoongi merapatkan jurang kerusinya dengan meja.
"Jimin, stop laughing. Benda dah tak lawak." Jin memandang Jimin yang masih gelak tergolek di bawah meja sambil itu, Ji menghirup teh herbanya.
"Ff smut. Pfftt-- HAHAHAHAHAHAHAHAH." Jimin gelak lagi kuat.
"Kat mana lawak dia ni, tak guna?" Taehyung menendang perlahan tubuh Jimin.
"Okay, I'm done." Jimin serta merta berhenti gelak lalu duduk di atas kerusi.
YOU ARE READING
[complete] kidnapped | jungkook
Fanfiction≫ Jeon Jungkook Fanfiction ≪ ༝ When God make your wish becomes true, and lead you to the fate