18 | Gross!

1.7K 199 62
                                    

"Sera! Mari sini cepat!" Suara Jungkook yang terpekik terlolong buat aku tak tenang.

"Apa benda? Potong jelah mayat tu kat belakang rumah diam-diam! Drama nak mula-- ARRGHHHH YAAAH JEON JUNGKOOK!" Cepat-cepat aku tutup mata aku bila tengok bahagian yang Jungkook nak potong.

It's a dick!

"BABILAHH!" Aku rasa mata aku dah hilang dara.

"Apa? Ala, bukan boleh pakai pun benda ni. HAHAHAHAHA tak sangka panjang ni pun boleh dapat anak lagi."

"Bapak sial! Apa kau cakap? Ya Tuhan, tak suci lansung mulut kau! Nak muntah aku! Cepatlah bagi Lucy makan!!" Aku mula melangkah masuk ke dalam rumah.

Tapi aku patah balik.

"Kook."

"Mmm." Sahut dia yang duduk di atas bangku kecil.

Okay nak bagitahu yang dia tak berbaju, seluar ripped jeans hitam. Darah terpecik sini sana.

Menghairahkan HAHAHAHHAHA

"Nak tanya, boleh ke?"

"Tanyalah."

"Kau tak stim ke tengok mayat punya.. paham-paham jela." Aku kekok.

"Aku bukan gay nak stim tengok lelaki punya. Perempuan punya, kadang-kadanglah. Mana yang masih suci tu, agak tinggi jugaklah tegak. Mana yang tak suci tu, tengok keadaan. Kalau elok, tegaklah. Tak elok, tak tegak." Jungkook selamba sambil memotong mayat Iltae.

Walaupun ayat dia berkias, masih jelas paham dia.

Pisau dia, penuh darah weyh. Aku nak muntah sebab bau hanyir.

"Eiyh, Sera. Tengok ni."

Selamba bapak dia angkat usus bangkai tu ke depan muka aku.

Maka, usus aku turut meluahkan rasa jijik dia.

Aku muntah dekat tepi dia.

"Euw! That's gross, Sera!! Kenapa muntah tiba-tiba tanpa amaran!!" Jungkook marah aku.

"Ouh, dengan muntah aku nak gross bagai. Dengan usus, darah mayat ni, kau taknak gross pulak." Aku lap bibir aku.

"Aku dah biasa dengan benda ni. Dengan muntah tak biasa. Lagipun, kau seorang je yang berani tengok. Hyung semua taknak tengok aku potong mayat." Jungkook ketawa.

"Padanlah Hoseok terus balik. Taknak dia singgah sekejap." Aku baru paham kenapa sorang pun tak datang.

"Aku datang pun sebab kau yang panggillah!! Tak guna! Aku blah dulu. Aku rasa tak sihat." Aku makin pening dengan bau hanyir ni. Busuk pun ya jugak.

Aku yakin yang aku akan demam. Sebab?

Sebab aku jenis tak boleh muntah. Muntah sekali, terus demam.

"Jungkook tak guna."

[complete] kidnapped | jungkookWhere stories live. Discover now