1. Kör - Az ötödik dimenzió

150 10 8
                                    


Csendes léptek a folyosón. Kimérten halad egyetlen tanuló a hatalmas épület keleti szárnyának szélén. Üres minden, balra az udvar, senki sincs kint. A lány kicsit megáll és a téren túl szemléli a tenger idillikus nyugodtságát. ,,Utolsó év, utolsó vizsga." Gondolta magában és ezt maga előtt tartva haladt tovább egy robosztus dupla ajtóig. A plafon kamerája fordult egyet és az új történet kapuja megnyílt a diák előtt. A kapu lassan tárult ki, de míg ez be nem fejeződött, szereplőnk csak szőke, hosszú fürtjeit és kék szoknyáját igazgatta. Az iskola ezen része mindenki számára rejtély. Csupán a tanárok és azon kevés elit végzős járt már itt, akik bent létük után megkapták a legmagasabb osztályzatot, amit az akadémia tanulói elérhetnek, OFO vagyis Obelisk Force Officer. Az akadémiai tápláléklánc legteteje, ahonnan minden társad csak alattad lehet és hivatalosan is elismernek, mint profi párbajozót. Ezen elmélkedett hősünk is, mikor a terem végre kitárult és láthatóvá vált a bent lévő titkos laboratórium. Egy emelvényen volt a szoba középpontja, melyet kevés lépcső után egy komputerekkel körülvett hatalmas üvegcső foglalt el. Minden gondolatot félbeszakítva szólalt meg egy hang:
-Már vártam rád. Itt az idő... Tenjoin-kun.

-Ugye tudod miért vagy itt?
-Igen, sen... professzor. -válaszolt a diák illedelmesen meghajolva.
-Rendben van. -kis hatásszünet után beleremegett a terem az ajtó csukódásába. A lány megijedt.
-Tenjoin-kun. Gyere közelebb! -adta ki az utasítást a professzor. -Mi a célja az akadémiának?
-Ő izé... -habozott a lány, nem számított kérdésekre. -A rend fentartása... professzor.
-Hogyan teszi ezt lehetővé?
-Végrehajtó lesz, az egész világon, párbajszörnyek segítségével, melyek korunk leghatékonyabb fegyverei és legtökéletesebb játékai is egyben...
-Hm. Látom megtanultad a leckét, ahogy azt el is vártam. -ekkor a tanuló egy szintre került a professzorral. -Mit mondanál, ha azt mondanám, nem csak egy világ létezik?
-Hogyan? Nem egészen értem mire gondol.
-Mi a legvégső szintje a párbajszörnyeknek? -ekkor a lány kissé gondolkodott.
-Hát... a fúzió. A szörnyek egyesítése egy még hatalmasabb lénnyé.
-Helyes, nos ezt kell tennünk a többi világgal is...
-Nem értem...
-A többi világ egy hiba részei... ezek dimenziók. Minden dimenzióban más-más formája létezik a párbajkártyának, de hasonló az ittenihez. A te dolgod lesz ebből egy felderítése.
-Dimenziók? Mégis mennyi van professzor?
-Eddig hármat fedeztünk fel biztosra. Szinkró, Felsőbbrendű és Normál. Az ott használt metódusuk alapján kapták meg a nevüket. Tudom, nem sokat mondanak neked a nevek, de idővel megismerheted mindet... Ne feledd, ezeket az adatokat csak az OFO tagjai tudják a diákok közül. Titkosított... a pánik elkerülése végett.
-Mire gondol sensei? -a professzor nem reagált a megszólításra.
-Ha megtudná a nép, hogy nincs egyedül... az felborítaná a társadalmat, de az nem lenne kifizetődő. Háborúkhoz is vezethet, ezt meg kell értened Tenjoin-kun.
-Mi lesz a feladatom, Professzor?
-Ezt szeretem, -mosolyodott el. -nincs felesleges kérdezősködés... Egy új dolgot fedeztünk fel, egy új dimenzió lehet. Még nincs neve, besorolása, nem tudjuk, mi lehet ott, az életet és saját bolygónkat fedeztük még csak fel, amit a számítógép és a tér-időtorzító meg tud mutatni nekünk.
-Tehát át kell mennem oda és felderítenem?
-Vág az eszed... bevallom kezdetben én mást akartam erre a feladatra, de a vezetőség egyértelműen téged javasolt.
-Megtisztelő ez a bizalom. -Tenjoin meghajolt.
-És még fontos tudnod. -mondta a professzor. -A saját paklid használd. Gondolom erősebb vagy vele.
-Hát igen, de miért? -kérdezett vissza a diák.
-Nem akarjuk, hogy lássák az akadémia arcát, a személyiséged van a paklidban, nagyobb bizalommal fordulhatnak feléd így. -kissé habozott a válasszal.
-Értettem... még valami...
-Igen?
-Kit javasolt volna a professzor? -Tenjoin érdeklődve nézett.
-Asuka... -váltott személyesebbre a professzor. -Miért akarod tudni?
-Csak az erősek érdekelnek.
-Az új dimenzióban lesz elég belőle szerintünk. De, ha annyira tudni akarod, Sora Shiunin. Az eddigi talán legígéretesebb első éves az akadémián.
-Mindenképpen meglátogatom majd...
-Tégy úgy, de most indulj, a portál készen áll. Nem tudjuk, pontosan hol fogsz ki kötni, de az biztos, hogy emberek közelében. Járj sikerrel és hirdesd az akadémia nevét az erőddel... És még valami, ezt vedd fel. -a professzor átnyújtott a lánynak egy fekete, csuklyás köpenyt és megnyomott egy gombot maga mellett. Ekkor a terem közepén lévő cső zölden világítani kezdett és az egyik falon egy ovális alakú térkapu jelent meg, mintha az ürességbe vezetne. Asuka nyelt egy nagyot, majd egy szó nélkül, felvéve a köpenyt átlépett az oválison.

Yu-Gi-Oh Arc-V  - Az ötödik DimenzióWhere stories live. Discover now