A templom előtt hatalmasra nőtt a tömeg. Csupán a négy döntősnek hagytak elkerített nagy kört, ahol zavartalanul párbajozhatnak. És az izgalmak fokozása érdekében, a két párbaj egyszerre fog zajlani, hogy minél nagyobb látványt nyújtson a nézőknek a harc menete. A négy bennmaradt játékos Asuka, Aoi, Yugi Muto, a csillaghajú fiú korábbról és egy ismeretlen fiú volt, Asuka még csak a nevére sem figyelt, mikor kihívták a játékosokat. Az elkerített részen várakoztak egy keveset, és mikor a feszültség és a türelmetlenség a tetőfokára hágott egy helikopter hangja hallatszott a távolból. A Kaiba Corp gépe volt, aminek hangját mindenki felismerte és üdvrivalgással várta, ahogy a templom fölött lebegett. Kis idő múlva a helikopter ajtója kinyílott és egy alak ugrott fejest belőle. Legalább ötvenméteres magasság volt, mindenki lélegzetét visszafojtva várta, mi lesz ebből. Egyszer csak a szabadeső alak hátán két szárny jelent meg és azon hajtóművek, amik beindultak és néhány elegáns körzés közben könnyedén lejuttatták a férfit a földre. Seto Kaiba volt az, egy hosszú, elegáns fehér ruhát viselt, kerülhetett annyiba, mint a hátáról most ledobott szerkezet. Ahogy felismerték az alakot, mint a párbajvilág legnagyobb alakját, senki, sem mert megszólalni. Mindenki várta a profetikus férfi mondandóját.
-Párbajozók! –kezdett bele Seto. –Köszönöm a hatalmas számú jelenlétet... Igazán megtisztelő. De most nem akarlak dicsérni senkit, mert idáig a legaljasabb módszerekkel is be lehet jutni. HAHAHAHAAA! –mindenki izgatottan figyelt, csupán Tenjoint bosszantotta Kaiba lekezelő stílusa, de a többiek valahogy itták a szavait. –Most egy időben fogtok megmérkőzni egymással, a párosításokat pedig azonnal sorsoljuk! –erre egy holografikus képernyő jelent meg, ahol egy félkarú rablóhoz hasonló görgőn sorsolták egymás mellé a párokat. Néhány másodperce feszült várakozás után meglett az eredmény. –A két páros pedig, Yugi Muto, Suzuki Kiyoja ellen, és Aoitori Matsuki, Asuka Tenjoin ellen! –A tömeg őrjöngött, de a lány nem volt hangulatban. Nem akart összekerülni a szerelmével. Asuka ránézett kedvesére, aki megfogta a kezét és egy végtelenül boldog mosoly látszott a fiú arcán.
-Ez már a döntő, akárhogy is nézzük. És most megmérkőzünk egymással. –mondta Aoi.
-Ez igaz, de... -nem tudta befejezni, mert egy csókot kapott a szájára. A tömeg tapsolt és fütyült, és Tenjoin minden félelme, aggodalma és bánata eloszlott. Megértette szerelme gondolatait és tudta, hogy jobban ki sem jöhetett volna semmi.A két pár felálltak a helyükre és kivetítőiket előkészítve várták, hogy megadják a kezdésre indító jelet, míg a nézők egyre gyűltek.
-Ugye tudod, hogy nem fogom visszafogni magam. –mondta Asuka.
-Ezelőtt talán mindig azt tetted? –kérdezte Matsuki.
-Ebben a játékban minden szerelmem beleadom, szóval ne okozz csalódást Aoi!
-Tettem én azt valaha?PÁRBAJ!
Asuka 4000 Aoi 4000
Aoi
Úgy tűnik, én kezdek... Ez jelentős hátrány nekem, te is tudod.Asuka
Ezért döntöttem így. Úgy volt, hogy mindent beleadunk, és ez az első lépés a győzelem felé!Aoi
Legyen. Lefordítok egy szörnyet védelmi állásba és két lapot hátra. Te jössz.Asuka
Mondanám, hogy csak ennyi telik tőled, de tisztában vagyok vele, mire képes a paklid.Aoi
Csak azt ne felejtsd el, hogy én is tudom, mire képes a tiéd.Asuka
Igaza van... Húzok! Rituális varázslat, Gép Angyal Rituálé! Feláldozom a kezemben lévő Kiber Angyal Bentent. Mechanikus szépség. Kápráztass el minket tündöklő fényeddel és mutasd meg az angyalok erejét! Szertartás idézés! Táncolj, Kiber Angyal Idaten!
DU LIEST GERADE
Yu-Gi-Oh Arc-V - Az ötödik Dimenzió
FanfictionSziasztok! Ez a mű azért íródott, mert eléggé nagy sérelmem volt a Yu-Gi-Oh ARC-V kapcsán többek között, hogy a kedvenc metódusomat ignorálták a történet szempontjából. Tehát ebben a történetben az ARC-V történéseivel párhuzamosan ismerhetjük meg a...