11. Kör - Invázió

15 1 3
                                    


-Merre megyünk? –kérdezte Asuka a liftben utazó társaságtól.
-Az érkezési pontra, a város szélére. –válaszolt Bakura.
-Tudjuk hol akarnak megérkezni az Obelisk csapatok?
-Nem... -szólalt meg a harmadik alak. Magas férfi volt, hasonló köpenyt és csuklyát viselt, mint Ryo. –De tudjuk módosítani az úti céljukat, kevéssé.
-És bezárni nem tudjátok akkor már a portált? –kérdezett újra a lány, de erre nem akart válaszolni senki. De Bakura végül megszólalt, ahogy elővett egy lapot.
-Tessék, ezt Pegasus-sama neked készítette, természetesen tudta, hogy jól választasz oldalt. –Tenjoin átvette a lapot.
-Kiber Angyal... Izana. –olvasta fel a nevét. –Köszönöm, remek hasznát fogom venni. –majd lapjai közé helyezte a lapot.

A rejtélyes lift kinyílt és egy tetőn találta magát a csapat, ahol egy helikopter már várt rájuk. Utasítás szerint beszálltak a járműbe és a lehető leghamarabb a város falain kívülre értek. A repülőút közben Bakura elmagyarázta a részleteket és egy úgy, uniformizált párbajlemezt nyújtott át Asukának. A falakon kívül egy gyönyörű tisztás volt, erdő szegélyezte, tökéletesen belátható volt, így talán logikus is volt ezt a pontot választani.
-A lakossággal mi lesz? –kérdezte Asuka.
-Mindenkit a bunkerokba evakuálnak. –válaszolt a negyedik katona. Egy csinos arcú hölgy volt, talán nem is lehetett sokkal idősebb Asukánál.
-És a verseny? –kérdezett tovább a lány.
-Annak már vége lett, mire megkaptuk volna a riasztást. –válaszolt Ryo. –Az eredményhirdetést később fogják lebonyolítani, de a döntőt lejátszották...
-És mi az eredmény?
-Nem tudom... de talán ez most nem is fontos. –Mindeközben megérkezett még néhány csapat a portálra várva, a városban pedig, ha minden igaz, a biztonsági protokoll gond nélkül lezajlott. Nem volt csata előtti csend, egy hatalmas kapu nyílt a mező közepén, melyből kék ruhás, maszkos katonák léptek elő. Mindnél kieresztett párbajlemez és legtöbbjük mögött már egy hatalmas gépszörnyeteg lépkedett, hogy minden elpusztítsanak, ami útjukba kerül.

A szertartás dimenzió védelme nem habozott, azonnal elébe futottak a seregnek. Semmi előkészület, a legtöbben csak párbajlemezeikre csapták a szörnyeiket és a megidézett bestiákat küldték a harcba. Nagyszerű teremtmények jelentek meg, mint Nephyst Égszinkék Szent Madara, Palástolt Zera, Az Armageddon Királya és még rengetek különböző rituális szörnyeteg. Néhányan megállítottak katonákat, párbajra kényszerítve, de voltak, akik átjutottak a védelem első vonalán, róluk a falon belül kell, hogy gondoskodjanak. Asuka egy, a vonalak mellett settenkedő katonát szemelt ki magának.
-Én leszek az ellenfeled! –kényszerítette párbajra a lány.
-Ó, téged ismerlek. –lepődött meg a katona. –Te vagy az a felsőbb éves, nem hittem a pletykáknak, hogy elárultál bennünket, de ha már így alakult, örülök neki...
-Hogy ki árult el kit, azon vitatkozhatnánk.
-Akkor ez a párbaj eldönti.

Párbaj!

Obelisk Katona 4000
Asuka 4000

Obelisk katona
Kezdj nyugodtan, úgy is jól ismered, milyen pakli ellen kell kiállnod.

Asuka
Nem kell kétszer mondani... Megidézem a Kiber Kis Angyalt! Az ő segítségével kezembe juttatok egy Kiber Angyal Izanát. Ezután aktiválom a Gép Angyal Rituálét! A kezemben lévő hatosszintű Benten és a mezőn lévő kettesszintű Kiber Kis Angyal feláldozásával, szertartás idézést hajtok végre!

Katona
Szóval így működik ez...

Asuka
Teremtés és Halál istennője, mondj ítéletet a bűnösök felett, akik az élet körforgása ellen vétettek! Szertartás Idézés! Emelkedj, nyolcasszintű, Kiber Angyal Izana! Aktiválódik a feláldozott Kiber Angyal Benten képessége. Kezembe ad egy Kiber Tojás Angyalt. Ezután aktiválok egy varázskártyát, Szertartás Előkészítése, mellyel a paklimból a kezembe juttatok egy Kiber Angyal Idatent és a temetőmből visszakapok egy Gép Angyal Rituálét. Újabb varázslap, Kegyelmes Gép Angyal. Feláldozom a kezemben lévő Idatent, hogy húzhassak két lapot, majd egyet a kezemből a pakli aljára tegyek. Idaten miatt most ezerrel nő Izana ereje, véglegesen. Végül aktiválom az Újjáéledt Gép Angyal folyamatos varázslatot és befejezem a körömet.

Yu-Gi-Oh Arc-V  - Az ötödik DimenzióWhere stories live. Discover now