Asuka és szerelme úgy döntöttek, hogy kettesben folytatják a versenyt, hiszen már nem sokan maradtak játékban. Egy teljes fordulót hagytak ki azzal, hogy kissé együtt lehessenek. A pár ebbe belefeledkezett és észre se vették, hogy időközben mindenki számára láthatóvá váltak a verseny térképén. Éppen a már lényegesen leszűkült párbajzóna belseje felé igyekeztek egy kisebb utcán keresztül, mikor mindkettejük párbajpadján megjelent az értesítés: ,,Tag Duel"
-Tag Duel? –kérdezte Asuka meglepetten.
-Igen, nekem is. –mondta Aoitori, aki kijelentésként értelmezte szerelme megnyilvánulását.
-Oké, de akkor most ketten fogunk párbajozni? –próbálta pontosabban megfogalmazni a mondanivalóját a lány.
-Igen, egy kettő v kettő, ha úgy tetszik.
-De ki lesz az ellenfél? –Ebben a pillanatban a házak közül egy pár lépett elő. Tenjoinékhoz hasonló csapat volt. Egy fiú és egy lány, látszólag egy pár. A fiú hátranyalt éjfekete haja csupán még jobban kiemelte a magasságát. Barátnője egy fejjel alacsonyabb, csinos lány volt, egy apró bibircsókkal a szeme alatt, ami egy erős karaktert adott arcának, ahogy fejéből minden mást hidrogénszőke haja eltakart.
-Üdvözletem! A nevem Yagami Oroku, ő pedig a barátnőm Hikari Sosares. –szólalt meg a fiú. Asuka ekkora már párja karjaiban volt. Most hogy mellette volt szívesebben érezte magát megvédve, mint önmagáért kiállva.
-Láttuk hogyan viszonyultok egymáshoz és ki nagyon boldogok vagyunk, hogy más szerelmesek is részt vesznek a versenyen. Nézzük meg melyik pár az erősebb. –mondta Hikari.
-Szívem? –nézett le barátnőjére Aoi.
-Nem tudjuk visszautasítani, de nem hiszem, hogy erősek lennénk együtt. –aggódott Asuka.
-Majd kitalálunk valamit. –mondta a fiú és megcsókolta félő arcú szerelmét. A hosszú csók után Matsuki félretolta barátnőjét és megkezdődhetett a Tag Duel.PÁRBAJ!
Asuka 4000 Hikari 4000
Aoitori 4000 Yagami 4000Asuka 4000
Akkor én kezdek.
Aoi
Mindent bele!
Asuka
Először is Normál idézem a Kiber Kis Angyalt. Képességével, kezembe veszem Kiber Angyal Bentent! Ezután Gép Angyal Rituálét. A kezembe hozott Bentent feláldozva szertartás idézek. Mechanikus szépség. Kápráztass el minket tündöklő fényeddel és mutasd meg az angyalok erejét! Szertartás idézés! Táncolj, Kiber Angyal Idaten! Idaten képessége miatt kezembe vehetek egy szertartás varázslapot a paklimból. Gép Angyal Abszolút Rituálét választom. Végeztem.Hikari 4000
Megvallom, többre számítottam tőled Asuka.Asuka
Ez alapján akarsz ítélkezni?Hikari
Ugyan. Jó így. Húzok! Tudod miért érdekes ez a harc?Asuka
Hallgatlak.Hikari
Egy igazi pár mindig egymásra van hangolva. Kiegészítetek egymást és tökéletes partnerek vagytok.Asuka
(Idegesítő...) Hmpf...Hikari
Gondolj, amit akarsz, de most megmutatjuk a szerelmünket! Rituális varázskártya, A Kegyelem Rítusa! Feláldozom a két négyesszintű szörnyemet. Varázsló Valkűrjét és Mágikus Példaképet. Mennyei királyné. Hozd el a megnyugvást a földre és lepjen el mindent az áldásod fénye! Szertartás idézés! Jelenj meg, Isteni Kegyelem – Northwemko!Asuka
(Ez lesz a fő szörnye. Elég hamar megidézte...)Hikari
Northwemko különleges képessége aktiválódik! A megidézéséhez használt szörnyek számának megfelelő felfordított kártyát jelölhetek ki a harcmezőn, és amíg azok a lapok játékban vannak, a szörnyem nem pusztulhat el kártyahatások által. A kegyelem fénye!
CZYTASZ
Yu-Gi-Oh Arc-V - Az ötödik Dimenzió
FanfictionSziasztok! Ez a mű azért íródott, mert eléggé nagy sérelmem volt a Yu-Gi-Oh ARC-V kapcsán többek között, hogy a kedvenc metódusomat ignorálták a történet szempontjából. Tehát ebben a történetben az ARC-V történéseivel párhuzamosan ismerhetjük meg a...