10.Kör - Pegasus J. Crawford

15 2 4
                                    

Irói megjegyzés: A neveket szarul használtam az egész regény alatt... most igyekszem javítani őket...

A közönség tombolt, a döntő azonnal kezdetét vette. Matsuki Aoitori kontra Muto Yugi, erre a legendás összecsapásra várt mindenki! Tenjoin Asuka a nézőtéren maradt, még ha elődöntős is volt, nem volt különösebb helye, hogy nézze a viadalt, így kedvese mögött helyezkedett el, hogy onnan bátorítsa őt, persze a maga módján, csendben.

Párbaj

Aoi 4000
Yugi 4000

Yugi
Én kezdek! Megidézem Rohamozó Gaia a hős Lovagot! Ha 1900-ra csökkentem a támadóerejét, áldozás nélkül megidézhetem a pályára. Ezután lefordítok két lapot, majd te jössz!

Aoi
Yugi-san... megtiszteltetés, hogy ellened játszhatok!

Yugi
Ha csak ezt akartad, miért nem kerestél meg az elején?

Aoi
Hát jól tudod te is... A főboss, mindig a végére marad!

Yugi
Aoitori-san... Örülök a szerencsének.

Aoi
Én jövök. Húzok!...

Asuka teljes szívével szurkolt kedvesének, tudta, hogy egy ilyen kört képes lehet megnyerni. Egyszer csak a lány vállát megkopogtatta valaki. Asuka hátra fordult.
-Téged ismerlek. –mondta a lány, kissé ijedten, ahogy a csuklyás alak arca kibújt a rejtekből.
-Még nem mutatkoztam be... -mondta a fiú –Ryo vagyok, Bakura Ryo... kérlek, kövess!
-Várj, hiszen... -nem tudta végigmondani, a fehér hajú srác már el is indult kifelé a tömegből, mintha tudta volna, hogy Asuka úgyis követni fogja őt. A kém emlékezett küldetésére és fájó szívvel, de otthagyta a párbajt. A köpenyes fiú a közeli templom egy vészkijáratához ment, amit egy kulccsal nyitott ki kívülről. Az ajtó csak egy álca volt, egy liftbe vezetett, amibe egy szó nélkül szállt be a két fiatal.
-Szóval, hová megyünk? –kérdezte Asuka.
-A főnököm látni kíván. –válaszolt Bakura.
-Akkor most mi? Foglyul ejtetek?
-Ha ez lenne a célunk, akkor már megtettük volna, de úgy gondolom épp ellenkezőleg... -A lift megállt, majd egy gótikus teremre nyílott, mely azúrkék színekben pompázott üvegekkel és márvánnyal volt díszítve. Tenjoin kilépett a liftből, de Bakura nem mozdult, csupán becsukta annak ajtaját, majd a villany kigyúlt a teremben.
-Mi a...? –akart felháborodni a lány, de egy hang a szoba másik végéből félbeszakította.
-Wellcome, Asuka girl! –Egy magas, vörös öltönyös úr szólította meg főszereplőnket egy magaslatról. A férfinak hosszú, hátáig érő haja volt, egyik szemét eltakarva vele. Arca és beszédstílusa szinte ordított róla, hogy külföldiről van szó.
-Kicsoda maga és mit akar? Nem szeretem, ha elrángatnak valahonnan.
-Semmi baj, no problem kedvesem. –A férfi hangja rendkívül idegesítő, de ugyanakkor kedveskedő is volt. –Az én nevem Pegasus J. Crawford... Egyenlőre csak szeretnék egy párbajt veled, talán abban mindenre választ kapsz.
-Rendben van, Mr. Crawford... -Asuka kieresztette a párbajpengéjét. –Azok után, hogy nem nézhetem meg a döntőt, az a legkevesebb, hogy elverhetek valakit!

Párbaj!

Asuka 4000
Pegasus 4000

Asuka
Én kezdek! Megidézem Kiber Tojás Angyalt, akinek a képessége miatt kezembe kerül egy Gép Angyal Rituálé.

Pegasus
Nem fogod vissza magadat már az elejétől kezdve, nem igaz?

Asuka
Nem, bizony! Aktiválom a Gép Angyal Rituálét és a kezemből feláldozva a hatosszintű Bentent, megidézem Idatent! A két szörny képességével a kezembe jön Kiber Angyal Dakini és egy Gép Angyal Abszolút Rituálé. Aktiválom is az imént felvett varázslapomat! Feláldozom a mezőmről a Kiber Tojás Angyalt és a temetőből visszakeverem Bentent. Fény istennője végtelen hatalommal. Használd pusztító kezeid, hogy igazságot teremtsenek a romlott világban! Szertartás idézés! Emelkedj fel! Nyolcasszintű, Kiber Angyal Dakini!

Yu-Gi-Oh Arc-V  - Az ötödik DimenzióOù les histoires vivent. Découvrez maintenant