-Başak! Gel içeri hadi.
-Elif sizi bu saatte rahatsız ettiğim için kusura bakmayın ama başka çarem yoktu.
-Lafı bile olmaz saçmalama. Gel anlat bakalım ne oldu?
-Necip nerede?
-Uyudu o merak etme, yatak odasında.
-Şu kaza yaptığım adam... Sapık çıktı. Takip ediyor beni her yerde. Kurtulamıyorum. Bugün de baktım evimin altında bekliyor. Giremedim içeri, sana gelmek zorunda kaldım.
-İnanmıyorum bu korkunç! Hemen polise gidip şikayet ediyoruz hemen!
-Hayır olmaz! Edemeyiz.
-Neden?
-Tehdit ediyor beni.
-Başak saçmalama. Durum çok ciddi. Polise anlatmalıyız bunu.
-Olmaz dedim Elif!
-Ne yapmayı düşünüyorsun peki?
-Bir süre idare edeceğim. Sonra peşimi bırakır heralde.
-Ateşle oynuyorsun Başak. Yapma.
-...
-Hem senin bu yüzünün hali ne? Ağlmaktan mahvolmuşsun.
-Sinirlerim bozuldu, ağladım biraz.
Elif misafir odasını Başak için hazırlayıp ona gardırobundan pijama getirdi.
-Sağol Elif. Sana da gece gece zahmet verdim.
-Ne demek hayatım. Hadi yat dinlen sen. İyi geceler.
-İyi geceler.
Başak telefonunu açtığında Özgür'ün sayısız cevapsız aramasını ve mesajlarını gördü. Tekrar ağlamaya başladı. Özgür ise tüm geceyi apartmanın altında arabada geçirmişti. Eli enfeksiyon kapmıştı ve morarıp şişmişti. Sabah olduğunda Başak randevularının hepsini iptal edip tüm gün evde durmaya karar verdi. Özgür'ün ofisine de geleceğinden adı kadar emindi. Özgür de çalıştığı üniversiteyi arayarak bugünkü derslere giremeyeceğini belirtti. İkisi de birbirinden başka bir şey düşünmüyordu. Özgür evinde kendine tost yaparken Emir aradı.
-Kardeşim naber?
-Daha iyi günlerim olmuştu.
-Ne oldu sana?
-Boşver. Sende ne var ne yok?
-Aynı be. Okulda mısın?
-Yok, gitmeyeceğim bugün.
-Haydaa. Ne oluyor oğlum sana? Anlat bakayım.
-Emir sonra ya. Hiç havamda değilim.
-İyi sen bilirsin. Düzelince ara.
-Eyvallah.
Özgür bir şeyler yiyip kendine geldikten sonra Elif'i aramaya karar verdi. O Başak'ın yerini mutlaka bilir diye düşündü. Emir'den numarayı alıp Elif'i aradı.
-Elif Hanım merhabalar, Özgür ben. Başak Hanım bahsetmiştir belki, biz geçtiğimiz haftalarda bir kaza yaptık ben onunla ilgili kendisine ulaşmak iste...
-Seni pis herif! Utanmadan beni arıyor bi de arsız! Sapık seni! Arama bu kızı bir daha anladın mı?! Rahat bırak onu!