sɪᴇᴛᴇ

6.2K 401 540
                                    

Weszli tylko do sali, a Yoongi rzucił zeszytem o biurko tak mocno, że głośny plask rozniósł się po sali i każdy już wiedział, że dziś nie można zadzierać z nauczycielem.

- Jung Hoseok do tablicy. Już - powiedział głośno Min, wyobrażając sobie jak dużo jedynek mu dziś wpisze.

Hoseok zdziwiony, podszedł do tablicy.

- Zrób zadanie 7 ze strony 16, w podręczniku - rzucił przez ramię nauczyciel, szukając tymaczasem czerwonego długopisu do wpisywania jedynek.

Chłopak zrobił całe zadanie. Na nieszczęście Yoongi I tak znalazł błąd.

- W odpowiedzi nie ma przecinka, a powinien być, siadaj dostajesz 1.

Jung cicho westchnął. Szlag by to.

- Daj mi jeszcze pracę domową.

- Ale nie było pracy domowej, proszę Pana - powiedział zdziwiony.

- Czy ty właśnie kłócisz się z nauczycielem? Ocena niedostateczna za utrudnianie mi pracy. A teraz daj mi ten zeszyt, kochany - powiedział z fałszywym uśmiechem.

- Nie mam - wymamrotał cicho rudo włosy.

- Ojej Panie Jung, rozpoczynasz rok z 1 jedynkami z chemii. I to nie do poprawy, ajaj. Siadaj - powiedział podśmiewując się cicho - ale nie tam. Od dziś nie nie siedzisz z
Panem Parkiem. Siadaj do Kima.

W czasie w którym Hoseok się przesiadał, w Jiminie się aż gotowało.
Jak ten parszywy nauczyciel śmiał tak upokorzyć i udupić jego przyjaciela.

- Ty Park też dostajesz 1 - powiedział z uśmiechem, Yoongi.

- Za co, niby?! - krzyknął Jimin wkurwiony do granic możliwości.

- Za miłość dla kraju !

I tak w 5 minut, Jimin złapał jedną jedynkę, a Hoseok 3. A lekcja się jeszcze dobrze nie zaczęła. Dlatego niech każdy zapamięta, Yoongiego się nie wkurwia.

Nie wiedział, że Jimin ma ochotę jeszcze bardziej wyprowadzić go z równowagi.

*****************

- Jung Hoseok do tablicy - powiedział kolejny raz Yoongi.

- Proszę Pana, ja Pana bardzo szanuje, ale to już 11 raz kiedy przy niej jestem - odpowiedział już bez entuzjazmu Hoseok. Miał już dość tego dnia.

- Ups. Kolejna ocena 1 do dzienniczka za kolejne przeszkadzanie mi w lekcji - oznajmił Min i z tak wielkim uśmiechem, wpisał 12 ocenę. Ach, uwielbiał być nauczycielem.

Dzwonek na lekcje uratował młodego chłopaka i każdy wręcz wybiegł z sali lekcyjnej. Przynajmniej tak myślał Yoongi, za nim jego blond włosy aniołek, stanął przed nim z założonymi rękoma.

- Mamy do pogadania, skarbie.

a/n jeśli ktoś pamięta o tym ff, to chciałabym bardzo przeprosić za tak długą przerwę, ale nie miałam w ogóle pomysłu, pysie ;((( ale już mam, więc w najbliższym czasie, będę tu trochę dodawać ! Mam nadzieję, że tęskniliście. Love you, dzidzie

ғᴀᴠᴏᴜʀɪᴛᴇ ʙɪᴏʟᴏɢʏ ʟᴇssᴏɴs |ʏᴏᴏɴᴍɪɴ|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz