11

10.6K 995 117
                                    

Zawgyi>>>

ပ်င္းလို့ Suho hyung အိမ္ကိုလာတာ Baekhyun အတြက္ အေကာင္းဆံုးေရြးခ်ယ္မွုျဖစ္သြားသည္ထင္သည္...

သီခ်င္းေလးဆိုလိုက္ ကိုယ္လံုးေလးကို လွုပ္လိလွုပ္လဲ့နဲ့ ခုန္ေပါက္ျပီးကလိုက္ အလုပ္ရွုပ္ေနတဲ့ အရုပ္ေပါက္စကိုျကည့္ရင္း သူမပ်င္းနိုင္ေပ...

မိမိေရွ့၌ အမ်ိဳးမ်ိဳးခ်စ္ဖို့ေကာင္းလြန္းေနတဲ့ ေကာင္ေလးကို Baekhyun ျပံဳး၍ ျကည့္ေနမိတယ္..

ခ်စ္ဖို့ေကာင္းလိုက္တာ ကေလးေလးရာ...

Baekhyun ျကည့္ေနတုန္းမွာပဲ Suho hyung ကအနားေရာက္လာကာ သူ့ေဘးတြင္ဝင္ထိုင္သည္...

အလုပ္ရွုပ္ေနတဲ့ ေယာလ္ေလးကို သူစိုက္ျကည့္ေနတာျမင္ေတာ့ ျပံဳးကာ ပခံုးကိုပုတ္လာတယ္...

"ငါ့ညီကဘာေတြစိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းလို့ အဲ့ေလာက္ျကည့္ေနတာလဲ Baekhyun?"

"အာ...ဒီလိုပါပဲ...ေယာလ္ေလးက ခ်စ္ဖို့ေကာင္းလို့"

လူခိုးမိသြားေသာ Baekhyun တစ္ေယာက္ ရွက္သလိုျပံဳးလိုက္ရင္း လည္တိုင္ကိုလက္ျဖင့္ပြတ္ကာ ေျဖလာတယ္

Suho လဲဘာမွမေျပာေတာ့ပဲ ေခါင္းအသာျငိမ့္ျပကာ ေယာလ္ေလးကို ျပန္ျကည့္ေနသည္...

နွစ္ေယာက္သား အတန္ျကာတဲ့အထိ ဘာမွမေျပာမိျက...

"မင္းဝင္လာတုန္းက သူမင္းကိုမေျကာက္ဘူးလား?"

"ဟင့္အင္း မေျကာက္ပါဘူး...သူနဲ့က်ြန္ေတာ္အရင္ထဲကသိတယ္ေလ"

"ဟုတ္လား?အံ့ျသစရာပဲ..."

"ဘာလို့လဲ Hyung"

"ေယာလ္ေလးက လူေျကာက္တတ္တယ္... ေတာ္ရံုလူစိမ္းကိုဆို သူနွစ္ေယာက္ထဲစကားမေျပာရဲဘူးေလ... အဲ့တာေျကာင့္ သူ့ကိုအိမ္ထဲမွာပဲထားျဖစ္တာမ်ားတယ္"

"ဟုတ္လို့လား?က်ြန္ေတာ္နဲ့က်ေတာ့ အရမ္းစြာတာပဲ haha..."

Baekhyun သေဘာက်စြာရယ္လိုက္မိသည္... လူေျကာက္တတ္တဲ့ေယာလ္ေလးက သူတစ္ေယာက္ထဲကို ေကာင္းေကာင္းဆက္ဆံတယ္ဆိုတာ သိရေတာ့ တစ္မ်ိဳးပဲခံစားရျပီး ေပ်ာ္ေနသလိုပင္...

ေယာလ္ေလးအတြက္ သူမ်ားနဲ့မတူဘူးဆိုတာကို ျကည္နူးေနတာရယ္ပါ...

❤Barbie boy❤Where stories live. Discover now