Zawgyi>>
~အဆိုေတာ္ Byun Baekhyun Club ၌မူးျပီးရန္ျဖစ္...
~Baekhyun ၏ fan မ်ားလည္း စိတ္ပူလ်က္ရွိ...
ေတာင္ကိုရီးယားတစ္နိုင္ငံလံုး၌ ပလူပ်ံေအာင္ ပ်ံ့နွံ့ေနေသာ သတင္းမ်ားပင္ျဖစ္သည္...
Byun Baekhyun ဆိုတာက SM entertainment ကစင္တင္ေပးထားတဲ့ CBX အဆိုေတာ္အဖြဲ့ရဲ့ အဖြဲ့ဝင္တစ္ဦး...
နွုတ္ခမ္းနီမေလးေတြအသည္းစြဲ
ေတာင္ကိုရီးယားရဲ့ ေအာင္ျမင္မွုအရဆံုးနဲ့ ဝင္ေငြအမ်ားဆံုးရရွိထားတဲ့ ကမာၻေက်ာ္အဆိုေတာ္အဖြဲ့ဆိုလဲမမွားေပ...Baekhyun က အရမ္း sexy ျဖစ္ျပီး smart က်လြန္းတဲ့သူတစ္ေယာက္...
သူ၏ေငြမွင္ေရာင္ဆံပင္မ်ားကို လွန္တင္လိုက္ရင္ပင္ ခန့္ညားမွုေျကာင့္ေသေစေလာက္သည္ဟု လူေျပာမ်ားသူတစ္ဦး...
သူကအရမ္းနာမည္ျကီးသေလာက္ ဆိုးတယ္ ထင္ရာစိုင္းတယ္...
ဒါေပမဲ့ နာမည္ပ်က္သြားတယ္မရွိ ေအာင္ျမင္ဆဲပဲ...
သူပဲလားဆိုေတာ့လဲမဟုတ္ဘူး CBX အဖြဲ့ရဲ့ member 3ေယာက္လံုးက ဒိတ္ဒိတ္က်ဲေတြျကီးပဲ...
အရမ္းခ်မ္းသာျကသလို fan ေတြအေပါ္လဲအရမ္းခ်စ္တယ္ ဂရုစိုက္ေပးတယ္
သူတို့ဆိုးတာေတြကို သူ့ fan ေတြကလဲ အျမဲနားလည္ေပးတယ္...
မိန္းမ မရွုပ္ရင္ျပီးေရာလို့ေတြးထားတဲ့ L ဆိုတဲ့သူ့ fandom က သဲသဲလွုပ္ fan girl ေတြစုေဝးရာ...
Baekhyun ကိုတစ္ခ်က္ထိရင္ပင္ ခ်က္ခ်င္းေသြးဆူလြယ္ျပီး အခ်ဳပ္ခန္းထဲမွာလဲ သူ့ေျကာင့္ ေရာက္ေနတဲ့ fangirl ေတြနည္းတာမဟုတ္...
အဲ့တာပဲလားဆိုလဲ မဟုတ္ဘူး တစ္ခြန္းမေကာင္းေျပာမိရင္ေတာင္
ခ်က္ခ်င္းတရားစြဲတဲ့ Entertainment ကိုပိုင္ဆိုင္ထားသူမို့ Byun Baekhyun ကို ထိပါးပုတ္ခတ္ရဲတဲ့သူ ေတာင္ကိုရီးယားနိုင္ငံမွာမရွိေခ်..."Club မွာေသာင္းက်န္းတယ္လို့သိရတယ္ ဘာလို့လဲ Byun Baekhyun shi..."
ေမးေနသည့္ရဲမွာ အေတာ္ေလးစိတ္ပ်က္ေနဟန္ရွိလွသည္ မိမိအေရွ့မွ Baekhyun ဟာ သူ့ကိုသိပ္အဖတ္လုပ္ခ်င္ပံုမေပါ္လွသလို ေမးခြန္းေတြကိုလဲ စိတ္မပါလက္မပါနဲ့ ေျဖေနသည္မွာ သူ့မ်က္နွာကိုေတာင္ေစ့ေစ့မျကည့္...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤Barbie boy❤
Hayran Kurguမရဖူး!ကိုကိုကေယာလ္ေလးအပိုင္!ခိခိ... အသံုးေတာ္ခံ season 2 (warning:Chanyeol uke only!!) Baekyeol yaoi Sorry for bad writings 90°bow #Yoohyunee