27 (Final)

14K 954 95
                                    

Zawgyi>>>

"ငါမသြားပါနဲ့လိုမေျပာဘူးလား! အခုေတာ့ဒီလိုျဖစ္ျပီေပါ့!"

Suho ေအာ္သံေျကာင့္ ေယာလ္ေလးကိုယ္ေလးတုန္သြားကာ Baekhyun ကေလးေလးကို ရင္ခြင္ထဲထည့္ထားမိတယ္...

ေယာလ္ေလးေရွ့ မားမားရပ္တည္ရင္း အရာအားလံုးကို ကာကြယ္ေပးေတာ့မည့္ဟန္ ေယာက္ဖေလာင္းကို Suho ကေတာ့ မေက်နပ္နိုင္ေပ...

ဘယ့္နွယ္...အခုမွအသက္ျပည့္တယ္ အခုပဲေယာက်ာ္းရေတာ့မဲ့ ညီေတာ္ေမာင္...

ငါကေတာ့ ကေလးေလးဆိုျပီး အလိုလိုက္ရတာ သူကေတာ့... ဟင္းဟင္းး ေဒါသေတြအလိပ္လိုက္ေနာ္...

"အရုပ္ကေလးကိုမဆူပါနဲ့ hyung ရယ္...ေျပာခ်င္ရင္က်ြန္ေတာ့္ကိုပဲေျပာပါ"

"ေျပာမွာ!မင္းရူးေနလား ေယာလ္ေလးကိုဒီေလာကထဲ ဒီတိုင္းဆြဲသြင္းသြားမလို့လား!မင္းမစဥ္းစားေတာ့ဘူးလား!ဟမ္"

ေဘးက Lay ခမ်ာလဲ သူရဲ့ေဒါသအိုး crush ကိုဝင္မေျပာရဲရွာ အေျခအေနေတြကို ကုတ္ကုတ္ေလးထိုင္ျကည့္ေနရတယ္...

ေယာလ္ေလးထြက္သြားတုန္းက တစ္ေယာက္ထဲပါ...

အခုေတာ့ သူ့ idol ျကီးပါ ပါလာတဲ့အျပင္ အိမ္အျပင္မွာလဲ သတင္းေထာက္ေတြေျခလိမ္လို့...

အခုလဲ Suho ကိုတရားဝင္ တြဲခြင့္ေပးဖို့ လာေတာင္းဆိုေနတာ...

Suho ကေတာ့ ဒါကိုလက္မခံခ်င္ေပ...
ေယာလ္ေလးကို အဲ့အရွုပ္ေတြထဲပါျပီး ထပ္စိတ္ညစ္ရမွာစိုးရိမ္လို့ပါ...

"Waaaa hyung ကဆူတယ္!ေယာလ္ေလးကိုဆူတယ္ waa"

"အင္း အင္း အလကား အလကား ေနာ္.. အရုပ္ကေလးကိုမဆူပါဘူးကြာ...ကိုကိုရွိတယ္ေနာ္ တိတ္တိတ္"

ကေလးေခ်ာ့ျမဴသလို ေက်ာျပင္ေလးကိုပုတ္ရင္း တလွုပ္လွုပ္ေခ်ာ့ေနေသာ Baekhyun ေျကာင့္ Suho သက္ျပင္းခ်ရပါသည္

သူ့အေနနဲ့လဲ ဘာကိုဆံုးျဖတ္ရမွန္းပင္မသိ...

ေယာလ္ေလးကို သူ့လက္ထဲေသခ်ာအပ္သြားတဲ့ အစ္မျဖစ္သူဆံုးတာမွတစ္နွစ္မျပည့္ေသး အခု သူ့ေမာင္ရည္းစားရျပီဆိုေတာ့ကာ တမလြန္ကိုပင္ ဘယ္လိုမ်က္နွာျပရမလဲမသိ...

❤Barbie boy❤Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon