Zawgyi>>>
"ေယာလ္ေလး...မင္းတကယ္ေယာလ္ေလးမလားဟင္?"
သူ့ပါးျပင္ေလးကို ယုယစြာကိုင္တြယ္ရင္း မယံုနိုင္တဲ့မ်က္ဝန္းေတြျကား မ်က္ရည္အနည္းငယ္ဆို့ကာ ေမးလာေသာကိုကို...
ေယာလ္ေလး ရုန္းထြက္ဖို့ျကံမိေပမဲ့ ကိုကိုကခ်က္ခ်င္း သူ့ကိုယ္ေလးကိုဆြဲဖက္ထားကာ လံုးဝအလြတ္မခံေခ်...
"မသြားပါနဲ့...ကိုယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ မသြားပါနဲ့ကြာ"
ကိုကိုမ်က္ရည္စေတြ ေယာလ္ေလးပခံုးေပါ္စီးက်လို့လာသည္...
ေယာလ္ေလးကေတာ့ ကိုကို့ရင္ခြင္က်ယ္ျကီးထဲမွာ တရံွု့ရံွု့ငိုရိွုက္ေနမိတယ္...သူတို့နွစ္ေယာက္ကို ေဘးကျကည့္ေနတဲ့လူေတြကိုေရာ တဖ်က္ဖ်က္ရိုက္ေနတဲ့ ကင္မရာေတြကိုေရာ မ်က္ကြယ္ျပဳထားလိုက္မိပါသည္...
ေယာလ္ေလးကို သူထပ္ျပီးလြွတ္မေပးနိုင္ေတာ့ဘူး...
ထပ္ျပီး...ဆံုးရံွုးခံေတာ့မွာမဟုတ္လို့ပါ...
*****************************
Baekhyun ေယာလ္ေလးကို Xiumin ပိုင္တဲ့အပန္းေျဖအိမ္ဆီ ေခါ္လာခဲ့သည္...
Xiumin နဲ့ Chen လဲ မျပံဳးတာျကာျပီျဖစ္တဲ့ သူ့သူငယ္ခ်င္းေျကာင့္ အရမ္းစိတ္ညစ္ခဲ့ရတာအခုေယာလ္ေလးျပန္ေရာက္လာသည္မို့ အစြမ္းကုန္ကူညီရန္ျကိဳးစားေနျကသည္...
ကားေသာ့ကိုခ်က္ခ်င္းေပးျပီး အပန္းေျဖစံအိမ္ကိုသြားေစကာ မန္ေနဂ်ာ hyung ကလဲ Schedule ေတြဖ်က္ေပးသည္...
ဒါေျကာင့္ ဒီေန့တစ္ေနကုန္ ေယာလ္ေလးနဲ့နွစ္ေယာက္တည္းပင္...
"ကိုကို ေယာလ္ေလးကိုဘယ္ေခါ္လာတာလဲဟင္"
မ်က္နွာငယ္ေလးနဲ့ေမးလာေသာ အရုပ္ကေလးေျကာင့္ Baekhyun မ်က္နွာကိုခ်က္ခ်င္းတည္ပစ္လိုက္သည္...
အရမ္းဆိုးတဲ့ကေလးငယ္ေလး...
သူ့ကိုခံစားရေအာင္ဘယ္လိုေတာင္ လုပ္ခဲ့တာမို့...နည္းနည္းေတာ့ ျပန္လက္စားေခ်ဦးမည္...
"ျပန္ေပးဆြဲလာတာ..."
"ဟင္!ကိုကို..."
သူ့စကားျကားေတာ့ ေယာလ္ေလးမ်က္ဝန္းေလးေတြခမ်ာ ဝိုင္းစက္သြားျပီး ေျကာက္သြားဟန္ျပဳတယ္...
YOU ARE READING
❤Barbie boy❤
Fanfictionမရဖူး!ကိုကိုကေယာလ္ေလးအပိုင္!ခိခိ... အသံုးေတာ္ခံ season 2 (warning:Chanyeol uke only!!) Baekyeol yaoi Sorry for bad writings 90°bow #Yoohyunee