24

8.6K 882 101
                                    

Zawgyi>>>

Baekhyun CEO ရံုးခန္းက ျပန္လာျပီးေနာက္သက္ျပင္းေတြခဏခဏခ်ေနမိတယ္....

ျကားခဲ့ရတဲ့စကားလံုးေတြကလဲ ရင္ထဲျပည့္ျကပ္ကာ ဆို့နစ္ေစသည္...

"အဲ့ေကာင္ေလးကိုအဆက္သြယ္ျဖတ္... ျပီးရင္မင္းနဲ့သူဘာမွမဆိုင္ဘူးဆိုတာ သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲျပန္လုပ္ရမယ္... ေကာင္ေလးကိုမင္းသိေတာင္မသိဘူးဆိုတဲ့အေျကာင္းလူေတြကိုေျပာမွျဖစ္မယ္ Baekhyun... ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္အတြက္နဲ့ မင္းရဲ့ေအာင္ျမင္မွုေတြကိုလဲေတာ့မလို့လား"

အထပ္ထပ္ျကားေယာင္ေနတဲ့ စကားသံေတြေျကာင့္ ေခါင္းကိုခါယမ္းပစ္မိသည္..

သူအရမ္းေဝခြဲရခက္ေနတယ္...

အခုခ်ိန္မွာဘာကိုဆံုးျဖတ္ရမလဲဆိုတာ သူကိုယ္တိုင္လဲေသခ်ာမသိေသးဘူး...
အခုဆံုးျဖတ္လိုက္တဲ့အရာကလဲ မွားသြားမွာေျကာက္ေနမိတယ္...

တစ္သက္လံုးစာအတြက္ခ်စ္ရမဲ့ ေယာလ္ေလးကိုစြန့္ပစ္ရမွာလား?

ဒါမွမဟုတ္...

သူ့တစ္ဘဝလံုးနဲ့ရင္းျပီး ျကိဳးစားခဲ့ရတဲ့ ဒီေအာင္ျမင္မွုနဲ့ fan ေတြကို စြန့္လြွတ္ရမွာလား??

ဒီေအာင္ျမင္မွုရဖို့ သူေသမတတ္ျကိဳးစားခဲ့ရတယ္...
အျကိမ္ျကိမ္ျပိဳလဲမွုေတြကတစ္ဆင့္
ရရွိလာတဲ့ဒီေအာင္ျမင္မွုကို လြယ္လြယ္နဲ့စြန့္ပစ္ရမွာလား?

အသံေတြဝင္တဲ့အထိ သီခ်င္းေတြဆိုရင္း...
ေျခေထာက္ေခါက္တာေတာင္ စင္ေပါ္မွာ ဆက္ကနိုင္ေနတဲ့အထိ...
အရမ္းပင္ပန္းတာေတာင္ ျပံဳးေနနိုင္တဲ့အထိ...

က်င့္သားရဖို့ အခ်ိန္ျကာျကာျကိဳးစားခဲ့ရတယ္...

လူအမ်ားရဲ့အခ်စ္ကိုရဖို့ ကိုယ့္ကိုကိုယ္အျမဲသံုးသပ္ျပီး perfect ျဖစ္ေအာင္ေနရတယ္...

သူ့ကိုခ်စ္တ့ဲအယ္ရီေလးေတြနဲ့ သူခ်စ္ရတဲ့အယ္ရီေလးေတြ...

အရာအားလံုးကို စြန့္လြွတ္ရမွာလား?

ဒါဆို ေယာလ္ေလးကေရာ?

ေယာလ္ေလးကိုသူသိပ္ခ်စ္တယ္...
ေျပာမျပတတ္ေအာင္ပဲ...
အရာအားလံုးကို ပံုေအာေပးလိုက္ခ်င္တဲ့အထိ...

❤Barbie boy❤Where stories live. Discover now