13

10.8K 1K 305
                                    

Zawgyi>>>

Baekhyun မ်က္ဝန္းမ်ားအား ညွင္သာစြာဖြင့္လိုက္ေသာအခါ နံနက္အလင္းေရာင္က သူ့ထံျဖာက်လာသည္...

ရင္ခြင္ထဲမွ အိစက္စက္အထိအေတြ့ေျကာင့္ ငံု့ျကည့္မိေတာ့ သူ့ရင္ခြင္ထဲ တိုးဝင္ကာ နွစ္နွစ္ျခိဳက္ျခိဳက္အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ ေယာလ္ေလး...

Baekhyun ေက်ေက်နပ္နပ္ ျပံဳးလိုက္မိရင္း အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ ေကာင္ေလးရဲ့ မ်က္နွာအစိတ္အပိုင္းေလးေတြအား လက္ျဖင့္ခပ္ဖြဖြတို့ထိမိသည္...

ျကည့္ပါဦး အိပ္ေနလိုက္တာ...

Baekhyun ခါးကို လက္ကေလးေတြနဲ့ သိုင္းဖက္ထားတာလဲ တင္းလို့..
လူကိုသူ့ခြတံုးမ်ား ထင္ေနလားမသိ...

တစ္ခါတစ္ေလ ေယာလ္ေလးရဲ့ အသက္ရွုသံပိစိေလးေတြက သူ့ရင္ဘတ္ကိုရိုက္ခတ္သြားတိုင္း ရင္ထဲလွိုက္ဖိုရပါသည္...

ဒီအေနအထား...ဒီအေငြ့အသက္ဟာ သူ့အတြက္ ရင္းနွီးလြန္းေနတယ္...

"အြန္းး..."

အသံပိစိေလးထြက္လာကာ Baekhyun ရင္ခြင္ထဲပိုမိုတိုးဝင္လာရင္း လွုပ္စိလွုပ္စိ ျဖစ္ေနတဲ့ အရုပ္ေလးကို ျပံဳး၍ ျကည့္ေနမိပါသည္

သူ့ကိုယ္သူ Baekhyun ရင္ခြင္ထဲေရာက္ေနတာေတာင္ သိပံုမေပါ္...

အသည္းယားယားနဲ့ အဲ့အရုပ္စုတ္ေလးအား ရင္ခြင္ထဲထည့္ကာ ကိုယ္လံုးအိစက္စက္ေလးကို ျဖစ္ညွစ္ပစ္လိုက္တယ္...

"အြန့္!"

ေအာ္သံပိစိေလးထြက္လာျပီးေနာက္ မ်က္လံုးေလးဖြင့္ျကည့္လာတဲ့ ေယာလ္ေလး...မ်က္နွာေလးကိုလဲ မဲ့ထားေသးသည္...

"ကိုကိုဗ်ာ...ဘာလို့ညွစ္တာလဲ..ေယာလ္ေလး နာသြားျပီ"

အိပ္ယာနိုးခါစ ကဂ်ီကေဂ်ာင္ပံုေလးနဲ့ စူပုတ္ပုတ္ေလးေျပာလာသည္...
Baekhyun မွာ ထိုအရုပ္ေလးကို အသည္းယားလြန္းလို့ လက္ေမာင္းအသားတစ္ကေလးေတြကို ဆြဲပင္ကိုက္ခ်င္ေနမိေသးတာ...

"ကိုကို...ေယာလ္ေလးကို လြွတ္ေပးေလဗ်ာ...ဖက္ထားတာအားျကီးနဲ့...ေယာလ္ေလးကနာတာေပါ့ :( "

သူနာေျကာင္း ေသခ်ာေလးရွင္းျပရင္း Baekhyun ကို ေခါင္းေလးတေမာ့ေမာ့နဲ့ ျကည့္ေနသည္...

❤Barbie boy❤Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon