Zawgyi>>>
"ေယာလ္ေလး...ဟိုကေလး ထထ.."
Xing တစ္ေယာက္ အခန္းထဲဝင္ကာ တေျကာ္ေျကာ္ေအာ္နိွုးေနသည္...
Xing ဆိုတာက Suho ရဲ့ငယ္သူငယ္ခ်င္း...
Suho တို့သူရွိတဲ့ China မွာလာေနျကတာေလ....ဒီေန့ကေယာလ္ေလး အသက္ ၁၈ ျပည့္ေမြးေန့...
ကိုကို့ဆီကထြက္ေျပးလာတာလဲ လအေတာ္ျကာခဲ့ျပီျဖစ္သည္...
ေယာလ္ေလးက
အသက္သာျကီးလာတာ
ရုပ္ကေလးကေတာ့ အရင္လို barbie ရုပ္ေလးအတိုင္းမေျပာင္းလဲ...
ကေလးဆန္ပံုကလဲ အရင္အတိုင္းပင္...ေယာလ္ေလးနဲနဲေတာ့ ရင့္က်က္လာျပီေျပာရမည္ အရင္လို တငိုငိုလုပ္မေနေတာ့ပဲ Baekhyun ရဲ့ fanboy ေလးအျဖစ္ ရွင္သန္တယ္...
Baekhyun ရဲ့သီခ်င္းေတြနားေထာင္တယ္ album ေတြဝယ္တယ္ Baekhyun ဓာတ္ပံုေတြအခန္းထဲကပ္ထားျပီး အလြမ္းေျဖတယ္...
Baekhyun ကိုေတြ့ခ်င္ရင္သူမငိုေတာ့ဘူး...
CBX ရဲ့ concert ေတြကိုသြားျပီး Baekhyun သတိမထားမိေအာင္ ခိုးျကည့္တယ္ ျပီးရင္ျပန္လာခဲ့တယ္...
ဘာမွေတာ့သိပ္မထူးျခားေတာ့ပါ...
အခုလဲ Baekhyun နဲ့နီးကပ္သလို ခံစားရပါသည္...
အခုဆို သူဟို noona ေတြရဲ့ ခံစားခ်က္ကိုနားလည္ေနျပီ...
အဲ့ noona ေတြလိုပဲ သူလဲအေဝးကခ်စ္ရတာကိုပဲ ေပ်ာ္ေနခဲ့ျပီေလ...ကိုကိုက အရမ္းေအာင္ျမင္ျပီး ျပည့္စံုတဲ့သူပါ...
သူ့လိုရိုးရိုးလူတစ္ေယာက္နဲ့ ခ်စ္သူျဖစ္ဖို့မထိုက္တန္ဘူး...
ဒါဆို ဘယ္သူနဲ့ထိုက္တန္လဲဆိုေတာ့လဲ ဘယ္သူနဲ့မွလဲမထိုက္တန္ပါဘူး...
အျမတ္နိုးဆံုးနဲ့ အခ်စ္ရဆံုးျဖစ္လို့ Baekhyun ဆိုတဲ့ဒီလူသားကို ဘယ္လိုျပည့္စံုတဲ့သူမ်ိဳးနဲ့မွ ယွဥ္မရျဖစ္ေနခဲ့တာေလ...
အခုေတာ့ နားလည္သြားျပီ...
သူ့ကိုမုန္းခဲ့တဲ့ ကိုကို့ Fan ေတြက အတၲျကီးတာမဟုတ္ပါဘူး
ကိုကို့ ကိုေကာင္းေစခ်င္လြန္းလို့...
တျခားမျပည့္စံုတဲ့ဘယ္သူနဲ့မွ မလိုက္ဖက္ဘူးလို့ ထင္ခဲ့ျကတာပဲ...
YOU ARE READING
❤Barbie boy❤
Fanfictionမရဖူး!ကိုကိုကေယာလ္ေလးအပိုင္!ခိခိ... အသံုးေတာ္ခံ season 2 (warning:Chanyeol uke only!!) Baekyeol yaoi Sorry for bad writings 90°bow #Yoohyunee