19

8.9K 866 114
                                    

Zawgyi>>>

Yoora စ်ာပနကိစၥေတြအျပီးမွာ Suho လဲအလုပ္ကိစၥနဲ့ ခရီးထြက္သြားရသည္...
ေယာလ္ေလးကိုေတာ့ Baekhyun ေစာင့္ေရွာက္ေပးမည္ေျပာထားတာေျကာင့္ အိမ္ကိုတန္းေခါ္လာခဲ့တယ္...

Baekhyun အခန္းထဲတြင္ ေယာလ္ေလးကိုေနရာခ်ေပးထားသည္...

လူလည္ျကီး သားသမီး Baekhyun ဆိုသည္မွာလဲ ကုန္က်စရိတ္မ်ားမွာစိုးလို့အေျကာင္းျပျပီး ကုတင္တစ္လံုးပင္ထပ္ထည့္မခံ...

ေယာလ္ေလးကို သူနဲ့အတူသာအိပ္စက္ခိုင္းသည္...

ေယာလ္ေလးပစၥည္းေတြေနရာခ်ရင္း ေျမာက္ျကြေျမာက္ျကြျဖစ္ေနတဲ့ Baekhyun ကိုျကည့္ကာ xiumin နဲ့ Chen စုပ္သက္တယ္...

CBX ကအရမ္းခ်မ္းသာတာ လူတိုင္းအသိ...အဲ့တာကို ကုတင္ေလးတစ္လံုးဖိုး နွေျမာေနတယ္ဆိုထဲက Baekhyun သိပ္မဟုတ္ေခ်...

သူတို့သံုးဦးပိုင္တဲ့ အိမ္ကလဲ အရမ္းက်ယ္ျပီးဧည့္သည္တစ္ေယာက္ေနဖို့ဆိုတာက အခန္းလြတ္ေတြတစ္ပံုတစ္ပင္ရွိေသာ္ျငား ကေလးေျကာက္မွာစိုးလို့ အေျကာင္းျပခ်က္နဲ့ သူ့အခန္းထဲေခါ္ထည့္ထားျပန္သည္...

Xiumin ကေတာ့ မ်က္ခံုးခပ္လွုပ္လွုပ္ပင္...
ဟိုကေလးအရုပ္ေလးကိုမွ Baekhyun ဘယ္လိုခ်စ္သြားသလဲ သူကိုယ္တိုင္ေတာင္မသိေခ်ပဲ

Baekhyun ကေတာ့ သူတို့အျကည့္ေတြကို သူနဲ့လားလားမွ်မဆိုင္သည့္လား ေယာလ္ေလးကိုေခါ္ကာ အေပါ္ထပ္တက္သြားေလရဲ့...

**************************

Baekhyun သည္ အခန္းထဲက စားပြဲေရွ့ထိုင္ကာ ကြန္ပ်ဴတာတစ္လံုးျဖင့္အလုပ္ရွုပ္ေနရွာတယ္...

အလုပ္ဆိုလို့ အထင္မျကီးနဲ့ game ေဆာ့ေနတာ...><

ေယာလ္ေလးကိုျငိမ္ေအာင္လို့ TV ေရွ့ခ်ေပးထားျပီးကာတြန္းကား ဖြင့္ေပးထားတယ္ေလ...

ကေလးကျငိမ္ေပမဲ့ ခဏျကာေတာ့ ပ်င္းလာလို့ထင္ပါရဲ့ ကိုယ္လံုးေလးကလွုပ္စိစိနဲ့ ေျကာင္ေပါက္ေလးလို ေပ်ာ့ေခြေခြေလးလွဲေနရွာတယ္...

"ကိုကို...ေယာလ္ေလး မျကည့္ေတာ့ဘူး"

"ဟုတ္လား ပိတ္ထားခဲ့ေလအရုပ္ကေလး... လာကိုကို့ဆီ"

❤Barbie boy❤Where stories live. Discover now