22

9.2K 850 163
                                    

Zawgyi>>>

ရင္ဘတ္ေပါ္မွတစ္စံုတစ္ခု၏ အိစက္မွုကို ခံစားေနရသည္...
Baekhyun မ်က္လံုးမ်ားကိုမပြင့္တပြင့္နဲ့ ျကည့္လိုက္ေတာ့ ေယာလ္ေလးရယ္...

သူ့ရင္ဘတ္ေပါ္ ခြလ်က္သားေလး တက္ထိုင္ေနတာ...

"အရုပ္ကေလးနိုးေနတာလား?"

သူနိုးလာတာျမင္ေတာ့ အရုပ္ကေလးက မ်က္နွာေလးကိုမဲ့ကာ သူ့ကိုယ္ေပါ္မွ ေလွ်ာဆင္းသြား၍ ေစာင္ပံုေလးထဲတိုးဝင္သြားသည္...

Baekhyun လွဲေနရာမွထထိုင္ကာ ေစာင္ပံုထဲဒိုင္ပင္တိုးဝင္ေနတဲ့ အေကာင္ေပါက္ရဲ့ ဂုတ္ေလးမွဆြဲထုတ္ကာ သူ့ေပါင္ေပါ္ေကာက္တင္လိုက္တယ္...

"ဟြန့္!"

အဲ...ေနရင္းထိုင္ရင္း Baekhyun ကို ဘုျကည့္ျကည့္ေနတာ... ပါးကစ္ကစ္ကိုလဲ အစြမ္းကုန္ေဖာင္းထားျပီး နွုတ္ခမ္းေလးကလဲ အနည္းငယ္ဆူေနေသးသည္...

"Haha အရုပ္ကေလး စိတ္ေကာက္ေနတာလား?"

"အရုပ္ကေလး စိတ္ေကာက္ဖူး!"

ေျပာသာေျပာသည္ Baekhyun ရင္ခြင္ထဲကရုန္းထြက္ရင္း သူ့လက္သီးဆုပ္ေလးေတြနဲ့ ထုရိုက္ေနတာ...

Baekhyun ကျဖင့္ ပန္းနဲ့ေပါက္သလိုပင္ခံစားရကာ တျပံဳးျပံဳးလုပ္ေနေသး...

"ဟြန့္ ခ်စ္ပူး!"

"Haha ခ်စ္ပါကြာ...အရုပ္ကေလးမခ်စ္ရင္ ကိုကိုကငိုရမွာေပါ့"

Baekhyun စကားကိုျကားေတာ့ အရုပ္ကေလးက သူ့ကိုတစ္ခ်က္ျကည့္လိုက္ျပီး မယံုဘူးဆိုတဲ့ပံုစံေလးနဲ့ နွုတ္ခမ္းကိုဆူတယ္...

"ငိုေပါ့...ေယာလ္ေလးက မခ်စ္ပဲေနလိုက္မွာ"

"ဟာ...ဆိုးတယ္ေပါ့"

"ဆိုးတယ္!"

"ေအာေဟာ...ဒုတ္ဒုတ္ေနာ္..."

Baekhyun ျခိမ္းေျခာက္တာ့ ေယာလ္ေလးက ဟြန့္ခနဲ့အသံထြက္ကာ သူ့ေပါင္ေပါ္မွ လွိမ့္ဆင္းသြားသည္...

အလကား...ညကသူဆူလိုက္လို့ စိတ္ေကာက္ေနတာ...

Baekhyun လဲ အလြတ္မေပးပဲ ပုစိေလးရဲ့ ခါးမွကိုင္ကာ သူ့ေပါင္ေပါ္ျပန္ဆြဲတင္ျပန္တယ္...

❤Barbie boy❤Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang