-I'm chasing after something I don't know.

1K 88 52
                                    

Y/N: Multimedyadaki şarkıyı bütün bölüm boyunca dinleyin.

Keyifli okumalar💜

----------------------

"Ah..demek adımı öğrenmek istiyorsun?" diyip kıkırdadı sarışın kız, "..ya söylemezsem." Jimin kızı öperken birden alt dudağını ısırdı, "O zaman kendim öğrenirim."

Öğlen güneşinin yakıcı sıcağı Jimin'in çıplak sırtını yakarken Jimin büyük bir huysuzlukla sızlandı ve yatakta sırtüstü döndü,

"Ahh..başım..çatlıyor.." dedi gözlerini ovuştururken. Gözlerini tamamen açtığında odasında olmayı beklemişti ama burası..

"Neden buradayım?" diye sordu gözlerini kısarak. Sonra üstünün çıplak olduğunu fark etti ve jet hızlıyla yatağın diğer tarafına döndü.

Boş.

Gece ne olmuştu? Neden arkadaşlarıyla toplandıkları evde yapayalnız uyanmıştı? Dün gecenin görüntüleri gelip giderken Jimin baş ağrısıyla inledi.

"Jimin öpmek için kıza iyice yaklaştı ama kız ona tutku değil acıma dolu bir ifadeyle bakıyordu. "Bunu yapma Jimin." diye fısıldadı. Jimin başını eğdi ve gözyaşını sildi.."

Bu anılar da neydi böyle? Jimin dün geceyi hatırlamak için gözlerini kapattı ama şimdi bir saniyesini bile hatırlayamıyordu. Yolunda gitmeyen bir şeyler vardı..

Yalpalayarak ayağa kalktı ve yerdeki gömleğini alıp giyerek odadan çıktı. Salona girdiği anda telefonu çalmaya başlamıştı. Sesin geldiği yönü arayıp bularak telefonunu koltuğun yastıkları arasından çıkardı ve arayan kişiye bakıp yüzünü astı: Hoseok Hyung.

"Günaydın hyung—"

"Saatin kaç olduğundan haberin var mı?!"

Jimin cevap vermek yerine sessizce bekledi. Hoseok devam etti,

"Neredesin sen?"

"Evdeyim—"

"Kes yalan söylemeyi Jimin!! Annen bizi aradı düşünebiliyor musun? Gece eve gelmedin diye bizi aradı?"

Lanet olsun! Utanç verici.

"Bizim evdeyim. Depoda."

"Ne işin var orada?" diye gürledi Hoseok.

"Hyung..ben.. burada..ben..burada—"

"Orada ne?!"

"Ben..burada bir kızlaydım sanırım?"

"NE?!" Hoseok sinirden delirmek üzereydi. Jimin nasıl böyle bir düşüncesizlik yapıp da gizli yerlerine bir kız götürürdü?

"Kız orada mı?" diye sordu dişlerini sıkarak.

"Değil."

Hoseok küfretmemek için dudaklarını bastırdı, "Okula gel Jimin." dedi ve telefonu Jimin'in yüzüne kapattı.

....................................

"Dün de dediğim gibi haftaya gruplara ayrılacaksınız. Hepinizden bir tema üzerine hazırlanmış bir fotoğraf albümü isteyeceğim." dedi profesör bıkkın bir tavırla. Jimin gözlerini sıkıca kapattı kafasının altında yastık niyetine kullandığı kitabının diğer yüzünü çevirip tekrar yattı.

"Hocam peki kaç fotoğraf olmalı en az?" diye sordu bir öğrenci.

"40."

Yuh.

[✓] liar » seulminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin