Y/N: Multimedyadaki şarkıyı ileride yazdığım yerde dinlemeye başlayabilirsiniz. Keyifli okumalar❤️
Jimin hala o geceyi hatırlıyordu. Üstünden bir hafta geçse de sanki Seulgi'nin kokusunu üstünde, tadını dudaklarında taşımaya devam ediyordu.
Elindeki kalemini parmaklarının arasında ustaca çevirdi ve sıraya bıraktı. Sonra ne yapacağını bilemeyip kalemi yeniden aldı ve hocanın anlattıklarını not tutmaya başladı. Bir yandan da göz ucuyla Seulgi'ye bakıyordu.
"Neyin var?" diye fısıldadı Hoseok, "..senin bu suratsızlığına alışkın değiliz."
"Bir şey yok."
"Emin misin?"
Jimin elindeki kalemi bıraktı derin bir iç çekip Hoseok'a döndü, "Hyung..uzatma."
Hoseok bu cevap karşısında omuz silkti ve yeniden önüne dönüp dersi dinlemeye devam etti. Jimin yavaşça arkasına yaslandı, Seulgi'nin tepeden topuz yaptığı saçlarına baktı.
Senden nefret ediyorum, diye geçirdi içinden ama neden nefret ettiğini bile tam olarak bilmiyordu.
.................................
Dersten sonra Jimin diğer arkadaşlarıyla okulun bahçesinde oturuyordu. Seokjin elindeki kolasını çimlerin üstüne bırakıp Jimin'e seslendi,
"Neyin var?"
Jimin sabrının zorlandığını hissediyordu, "İyiyim hyung."
Seokjin, Hoseok gibi üstelememişti, onun yerine başka bir şey sormak için Jimin'e yaklaştı,
"Akşam gelecek misin?"
Jimin merak edip kafasını kaldırdı, "Nereye?" Seokjin gözlerini kocaman açtı ve Jimin'i hafifçe omzundan ittirdi,
"Bu akşam yarış var ve senin haberin yok mu?"
"Bu akşam yarış mı var?" diye sordu Jimin Yoongi ve Hoseok'a dönerek. O sırada Seokjin Jimin'i bir kez daha ittirdi,
"Hey, bana inanmıyor musun? Niye onlara soruyorsun ki?"
"Hyung—"
"Neyse..Gelebilecek misin? Pek iyi görünmüyorsun da.." dedi Seokjin sesindeki imayla. Mesaj Jimin tarafından alınmıştı,
"Tabii ki geleceğim.." dedi. O sırada ilerideki kaldırımdan giden Seulgi ve Taehyung'u görüp sinsice gülümsedi, "..hatta sadece ben yarışacağım."
Jimin cebindeki telefonunu çıkardı ve aklındaki planını kelimelere dökmeye başladı.
..............................
"Benden kaçman yaptığın saçmalıktan da kaçabileceğin anlamına gelmiyor." dedi Taehyung Seulgi'nin adımlarını takip ederken.
Seulgi hiçbir cevap vermeden yürümeye devam edince Taehyung devam etti, "Nasıl, eğlendiniz mi bari elektronik aletlerimi biraya boğarken?"
"Çok eğlendik." dedi Seulgi buz gibi bir ifadeyle. Bunun üstüne Taehyung güldü,
"Evet, öyle görünüyor. Jimin bir haftadır senden kaçıyor Seulgi!" dedi ve Seulgi'yi kolundan tuttuğu gibi kendine çevirdi.
Seulgi gözlerini şaşırarak açtı, "N-ne?"
"Beni kandırmaya çalışma Seulgi. Eğer dediklerimi yapamazsan kodesten arkadaşlarına el sallarsın. Güzel bir cadı olabilirsin ama ben senden her zaman daha öndeyim. Bunu sakın unutma."
"Taehyung—" O sırada Seulgi'nin telefonu ard arda gelen mesajlarla titremeye başlamıştı. Taehyung ona son bir bakış attı ve başka bir şey söylemeden yoluna devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[✓] liar » seulmin
FanfictionSeulgi elindeki viski bardağını duvara sinirle çarpıp kırdı, "Artık bu şekilde yaşamak istemiyorum!" dedi ve Jimin'e döndü, "Seninle yaşamama izin ver. Bu senin için...sorun olur mu?" Seulgi x Jimin ✐06.10.2018 ✎02.03.2019 #1 - bangtanvelvet /22.11...