Y/N: Bölümü okurken dinleyebileceğiniz şarkı multimedyada
Keyifli okumalar...
................................
Seulgi dersi bittikten sonra Jimin'le buluşmak için sınıfından çıktı ama o sırada arkadaşı Seungwan onu koridorda durdu,
"Nereye gidiyorsun?" diye sordu gülerek.
"Bir arkadaşımla buluşacağım."
Seungwan inanamayarak güldü, "Sen ve arkadaş? En son asosyallikten ölüyordun?" Seulgi gözlerini devirdi,
"Sen öyle sanıyordun." dedi kelimelerin üstüne basarak. Seungwan ikna olmamış bir şekilde güldü ve Seulgi'yi kolundan tuttuğu gibi çekiştirmeye başladı,
"Benimle geliyorsun."
"Seungwan! Hey! Nereye? İşim var dedim!"
Seungwan Seulgi'yi aldığı gibi okulun kafeteryasına getirmişti. Seulgi orada halihazırda bekleyen arkadaş grubunu görünce Seungwan'a döndü,
"Niye getirdin beni buraya?"
Seungwan Seulgi'ye oturması için Joohyun'un yanındaki sandalyeyi işaret etti, "Sosyalleşmeni istiyorum. Hem de gerçek insanlarla."
"Buluşacağım kişi de gayet gerçek." dedi Seulgi bezgin bir sesle. Joohyun şüpheyle gözlerini kıstı,
"Kimmiş?"
Seulgi derin bir iç çekti, "Jimin." O sırada suyunu yudumlayan Sooyoung birden püskürdü,
"Bildiğimiz Jimin mi? Şu..okulun en yakışıklısı Seokjin'in kankası."
"Evet o. N'olmuş yani? Jimin'le buluşamaz mıyım?"
Bütün sohbet boyunca sessizliğini koruyan Yerim konuştu, "Buluşabilirsin de yani..neden senin gibi biriyle buluşsun ki?" diye kıkırdadı.
"Ne varmış halimde?"
"Sorun da o ya zaten hiçbir şey yok." dedi Joohyun düz bir ifadeyle.
O sırada kafeteryaya Taehyung'un girmesiyle bütün gözleri ona kaymıştı. Kızların olduğu masaya göz kırpıp kendi arkadaşlarının olduğu masaya doğru ilerlemeye başladı.
"Bu çocuk da çok oluyor.." dedi Joohyun mırıldanarak, sonra da ayağa kalktı, "..neyse ben Junmyeon'un yanına gidiyorum. Sana iyi eğlenceler, Jimin'le." dedi ve kafeteryadan çıktı.
Joohyun'un söylemesiyle Seulgi'nin aklına Jimin'le buluşması gerektiği gelmişti. Hemen çantasını aldı,
"Sizin yüzünüzden geç kaldım." dedi dişlerini sıkarak. Bu sözüne kıkırdayan Sooyoung ve Yerim'i görmezden geldi ve Seungwan'la vedalaşıp çıktı.
Arabasına bindiğinde külüstür radyosunu çalıştırdı ve radyodaki şarkıyı mırıldanarak elindeki telefonundan saatine baktı, gerçekten geç kalmıştı, "Okulun arka kapısından çıksam daha iyi olur." dedi. Sonra da kendince bir yol hesabı yaptı.
"Arka kapıdan çıkınca bir cadde daha dolaşmam gerekiyor. Onun yerine ara sokağa girsem..evet..öyle yapmalıyım." dedi debriyaja basıp vitesi bire attı.
Okulun sınırlarından çıktıktan sonra sağa döndü ve düşündüğü ara sokağa dönmek için sinyal verdi. Direksiyonu çevirdiği sırada gözü radyonun saatine takılmıştı.
"Gerçekten çok geç kaldım. Ah Seungwan!" dedi ve birden gaza bastı.
Ama o sırada önüne çıkabilecek bir yayayı hesap edememişti. Seulgi, önüne çıkan genci görüdüğü anda frene bastı ama geç kalmıştı. Araba çarpmanın ve de ani frenin etkisiyle sarsıldı. Sarsıntının şiddetiyle kafasını direksiyona vuran Seulgi gözlerini korkuyla açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[✓] liar » seulmin
FanfictionSeulgi elindeki viski bardağını duvara sinirle çarpıp kırdı, "Artık bu şekilde yaşamak istemiyorum!" dedi ve Jimin'e döndü, "Seninle yaşamama izin ver. Bu senin için...sorun olur mu?" Seulgi x Jimin ✐06.10.2018 ✎02.03.2019 #1 - bangtanvelvet /22.11...