Den 7.

547 51 4
                                    

AN: Ahoj, jsem opravdu ráda za každý hlas i za každý komentář. :) Chci upozornit na to, že v minulé kapitole nepotkali v obchodě Armina, ale Jeana, není to velká změna :)
Užijte si další kapitolu :D
***Levi***

Probudil jsem se se silnou horečkou Bylo mi opravdu špatně, sotva jsem se dokázal zvednout z postele. Bylo už skoro deset hodin. V bytě už byl štáb, ale překvapivě nedělali bordel. Na nočním stolku jsem měl snídani a studený čaj... Eren mi dokonce připsal vzkaz. 

/Dobré ráno, chtěl jsem tě vzbudit, ale máš dost vysokou horečku, tak zatím lež, udělal jsme ti snídani a čaj, nezapomeň si vzít prášky a zkus to vyležet. :) /

Musel jsem se pousmát, bylo to od něj krásné. To, že na mě takhle moc myslel. Vzal jsme si léky a šel si ohřát čaj. Bylo mi špatně, ale nějak jsem do sebe u stolu dostal snídani, ohřál jsem si čaj a vrátil se do postele. Štáb se mnou natočil rozhovor o tom, že mi je špatně a nechali mě být. Odešli pryč s tím, že se vrátí odpoledne, abych měl klid. Za to jsem byl rád. 

Zachumlal jsem se do peřin a většinu dne prospal. 

Eren se vrátil až ve čtyři odpoledne. Ležel jsem v posteli a četl si.
" Ahoj, jak ti je?" sotva se vyzul běžel za mnou.
" O dost líp, díky." okamžitě mi dával ruku na čelo.
" No, horečka ti skoro zmizela, jedl jsi?"
" Jen snídani."
Zpražil mě pěkně naštvaným pohledem. " Lež." podal mi teploměr a zmizel v kuchyni.
Posledně se o mě takhle starala máma a to už bylo hodně dávno.
Když jsem posledně měl angínu a Erwin rýmu, běhal jsem oko něj, aby velký pan starosta mohl do práce. Za odměnu jsem byl dva týdny v nemocnici se zánětem mozkových blan.
Eren mi donesl čaj a polévku.
" Myslím, že je to jednodenní chřipka, zítra už nás zase budeš moct prohánět. " usmál se na mě a pohladil mě po vlasech. Bylo to opravdu příjemné.
*** Eren***
Když jsem našel ráno Leviho ještě v posteli s vysokou horečkou dost mě to vyděsilo. Donesl jsem mu čaj a udělal mu snídani.
Ještě než jsme odešel do práfe, napsal jsme mu vzkaz a pustil štáb dovnitř.
Celý den jsem byl jako na trní.
Ale když jsem se vrátil a viděl jsem, jak hezky ležel a byl v klidu, musel jsme se culit.
Uvařil jsem mu polévku a dohlédl jsem, aby vše snědl.
" Zkus ještě spát." teplota mu už klesla, ale i tak by ještě měl ležet. "Nebo si chceš něco pustit?" nedokázal jsem ho přestat hladit po vlasech. Nejraději bych mu napustil teplou vanu, zapálil svíčky...
Volně jsme se přesunuli do obýváku, kde jsem Leviho zachumlal do deky.
Dívali jsem se na nějaký horor a ani jeden jsme to nechtěli přepnout. Levimu se zavíraly oči a nakonec mi usnul na rameni.
Hladil jsem ho po boku.
Musel jsem si představovat, jaké by to bylo, kdybysme spolu chodili a on u mě takhle usínal normálně.
Sasha dneska spala u kamarádky a štáb už nepřišel.
Byl to dokonalý večer.

Výměna manželekKde žijí příběhy. Začni objevovat