Jak to vidí Eren?

651 43 2
                                    

***Eren***

Už jsem chtěl jít spát, když mi cinkla cizí zpráva... nevěřícně jsme na to zíral... měl jsem odepsat? Ale... o Levim jsem nic neslyšel už tak dlouho, že jen zvuk jeho jména mě rozechvíval úplně všude. Už několik měsíců jsem bydlel ve stejném městě a každý den jsem doufal, že ho potkám, obejmu a vezmu si ho k sobě. 

Chtěl jsem ho potkat, chtěl jsem ho vidět, objímat, konečně políbit. Potřeboval jsme ho u sebe jako sůl. Byl to úžasný kluk. 

Zamiloval jsem se do něj a neodkázal jsem to opustit. Po tom dnešním díle Výměny manželek jsem toužil ho najít a obejmout... pak už nikdy nepustit z náruče. 

Prostě... být stále s ním... víc jsem nechtěl. S Mikasou jsme to dávno ukončili, ale přestěhovali jsme se spolu s Arminem i Sashou do jiného města. Do stejného, kde bydlí i Levi. 

Doufal jsem, že se uvidíme... skočíme si jako ve filmu do náruče a bude. Jistě, vím, že je to hloupost, ale i tak. Snít můžu. 

Levi totiž byl jiný než všichni ostatní. On byl... to jak byl malý, nepřístupný, pořádku mylný... sexy... a hlavně byl úžasná osobnost, i když se rád tvářil že nenávidí celý svět. To ho dělalo čím byl.
Domluvil jsem s Hanji setkání a byl pevně rozhodnutý, že ho nenechám couvnout, nebo dokonce utéct, prostě ho vezmu na rande a naše pohádka bude mít taky šťastny konec!
Měli jsme se sejít hned ráno... bože byl jsem nervní jak u matury.

Celou noc jsem byl jako na trní a ráno jsem dorazil skoro o hodinu dřív. Stále jsem nedokázal dostat z hlavy, že se na mě možná zlobí, nebo že toho celkově má dost... není to zase tak dávno, co výměna proběhla a ten konec byl opravdu tragický... Stalo se mu něco, co já si nedovedu ani představit... věděl jsem, že nemám tlačit na pilu, ale já nemohl jinak!

Zhluboka jsem se nadechl. Moje káva dávno vychládala, měli ještě pár minut čas. Venku se svět rozhýbával... bál jsem se. 

Sledoval jsem jak v dešti jezdí auta a lidé se vyhýbají kalužím. Každý někam pospíchal. V kavárně jsem byl zatím jen já a postarší pán, co si četl noviny. 

Zhluboka jsme dýchal a snažil se uklidnit. Raději jsem seděl zády ke vchodu, ale i to mě stále nutilo otáčet se tam. 

" Hanji, můžeš mi vysvětlit proč mě sem táhneš?" slyšel jsem jeho typické zabručení. Vždy to dělal, když se mu něco tak úplně nezdálo. 

" Protože pro tebe mám překvápko!" zasmála se Hanji a táhla ho ke mě. Na moment jsem se chtěl propadnout do země. Opatrně jsme sevřel madlo hrnku, jako kdyby to byla moje poslední šance na útěk.

" Tvoje překvápka mě většinou stojej prachy i nervy." zavrčel na ní,ale to už ho dovedla ke mě.

" Tadá!" Levi doslova zatuhl namístě. Hanji kolem něj zvesela poskakovala, ale on je stál a mlčky mě sledoval. " Tak já půjdu." posadila Leviho na sedačku naproti mě a odešla k baru. Asi se chtěl ujistit, že ani jeden z nás nevezme do zaječích. 

" Eh... ahoj?" nervózně jsem se na něj usmál. Byl krásnější než jsem si ho pamatoval. 

" Čau." naklonil se ke mě políbil mě. Bože po tom jsem tolik toužil! " Taky ses mohl ozvat dřív." pousmál se na mě a já myslel, že se rozteču blahem. 

A hádáte správně... od té doby jsme spolu. Znáte i jinou reality show do které se můžeme přihlásit? 

Svoje komentáře prosím pište přímo sem... a pokud máte otázky na mě či na Leviho- sem s nimi!

***

AN: A jsme u konce vážení :D velice děkuji za krásnou jízdu s Výměnou manželek, každá hvězdička a každý koment mě hnaly dál. Momentálně tu moc nevydávám, protože píšu na styl RPG s @byvaljsemzly již druhou povídku. První s názvem Láska není psychologie je zdárně ukončená a obě rády uvidíme, jak se líbí/nelíbí v podobě hvězdiček a komentářů. Druhá s názvem se Ve spárech hackera je ve stavu psaní. Přidáváme velice často právě na profil Byvaljsemzly a obě si rády vyslechneme jak se vám líbí/nelíbí i ta. 

Také vás neoficiálně zvu, k dotazům na jednotlivé postavy ze série Výměna manželek, možná mě inspirují k nějakým mini kapitolám, které by doplnily děj.

Velice děkuji za vaši trpělivost- vím, že jako autor moc nepřidávám takové to ahoj, jsem tady po... pro ty z vás, co mě neznají- není to proto, že bych vás nezdravila, ale proto, že to sama nečtu a radši se soustředím na děj než na kecání okolo :D 

Doufám, že se uvidíme u další Ereri povídky, nebo alespoň u dalšího fandomu. Fanouškům Snk přeji pevné nervy s čekáním na druhou polovinu čtvrté série.

Snad se brzy opět setkáme! :D

Výměna manželekKde žijí příběhy. Začni objevovat