Előre szólok, hogy irtózatos nagy baromság az egész! Aki a reális ficiket szereti, az ne olvassa el ezt a részt. Aki elolvassa, attól meg előre is bocsánatot kérek az esetlegesen fellépő agykárosodás miatt... 😅
~Taehyung szemszöge~
Hazaérve átveszem a cipőm, majd berombolok a szobámba és elindulok a szekrény felé, hogy szokás szerint átvegyem a kényelmes itthoni rucim: egy szürke melegítőalsót, amit sose mosok ki, meg egy bő pólót. Valahogy úgy érzem, mintha figyelnének, úgyhogy az ágy felé nézek és... meglátom, hogy engem néz a macim.
- Nem, nem kukucskálhatsz, te kis huncut! - szólok rá rosszallóan és elfordítom a fejét, majd folytatom az öltözködést. Átveszem a zoknim egy Spongyabobosra, hogy legyen rajtam valami csini ruhadarab akkor is, ha nem látja senki. Én már csak ilyen igényes vagyok.
Kivéve persze a nadrággal kapcsolatban, de az nem számít. Asszem.
Közben azon gondolkodom, hogy a francba hagytam itthon a kulcsot, amikor tökre emlékszem, hogy elraktam. Bár, akármilyen géniusz vagyok, még én se emlékezhetek mindenre, nem igaz?
Még jó, hogy tartunk egy pótkulcsot az ajtó melletti cserepes növény kis kádjában, mert anélkül nem tudtam volna bejönni. Ma nem akartam rögtön Jiminie-hez menni, mert már órák óta érzem, hogy nagyot kell szarnom, ami mindenféle hangeffekteket meg jellegzetes illatokat fog eredményezni. Tudtam, hogy nem kellett volna megennem azt a főzeléket a menzán...
Felkapom a telefonomat és beülök a vécére. A pröttykölést és a nyögéseimet még a játék effektjei és zenéje se tudja teljesen elfedni, ezért kivételesen örülök, hogy csak én vagyok itthon. Jól gondoltam: jó húsz perces küzdelem árán sikerül csak kimenekíteni az összes hadifoglyot a sötét alagútból. De legalább megdöntöttem a rekordom az Angry Birds-ben.
Lehúzom a vécét és a fürdőbe átlépve megnézem magam a tükörben. Szokásomhoz híven vágok pár hülye fejet és kacsintok egyet szórakozásképp, majd megállapítom magamban, hogy az én szépségemet nem lehet elrontani semmivel.
ESTÁS LEYENDO
SokatmONDÓ Egyezség {VMinKook ff} ~ Befejezett
FanficJungkook kényes helyzetben talál rá Tae-re és Jiminre, ezért egyezséget ajánl, hogy megtartja a titkukat, ha megtesznek neki pár szívességet. A két fiú tudja, mennyire megbélyegzi a társadalom a melegeket, ezért megkötik az alkut. Jungkooknak előszö...