~Jimin szemszöge~
- Akkor most igyunk arra, hogy Jimin meggyógyult! - ismétli el a két perccel ezelőtti pohárköszöntőt Tae, mire Jungkook és én egymásra nézünk. Ennyitől bebaszott volna, vagy csak simán hülye?
- Arra most ittunk - jegyzem meg csendesen, miközben ez a marha kiissza poharát, majd lecsapja az asztalra és parasztosan megtörli a száját:
- Akkor most megint ittam rá. Következőnek meg ihatnánk arra, hogy leszedték a gipszeket rólad, mégis hagyod magad megdugni.
Felháborodva nézek rá és nem találok szavakat, de szerencsére Jungkook visszaszól neki helyettem:
- Nem kéne ennyit innod, mert fasz leszel tőle.
- Amúgy is egy fasz - dünnyögöm morcosan, mire Kuksi átkarol, amitől azonnal jobban érzem magam egy kicsit. Taehyung odanyúl a borosüvegért, de megelőzöm és kiöntöm a maradékot Jungkooknak meg magamnak.
- Hé! - méltatlankodik a mamlasz - Alig ittam belőle!
- Nagy részét te ittad meg, te barom - szólok vissza neki, majd Kuksi kezébe adom az egyik poharat - Nem azért vette Jiyong a bort nekünk, hogy azt nézzük, ahogy egyedül iszod meg, hanem hogy megünnepeljük, hogy felépültem...
- De... én adom a kaját és ez a mi lakásunk, szóval meghálálhatnátok a vendégszeretetemet azzal, hogy hagytok bebaszni.
- Tudtommal anyád főzött, nem te - szól vissza Jungkook, majd kiissza poharát és én is követem példáját - Mivel ha te főztél volna, már mind kórházban lennénk... sőt, a lakás is leégett volna.
- Kikérem magamnak! - puffog gyerekes hangszínre váltva - Én jobb vagyok a Kordon Emszinél is!
- Persze - mondom szemforgatva, miközben felvágom az utolsó pár falat húst a tányéromon - Mert Gordon Ramsay a tenyerével ellenőrzi, hogy elég meleg-e az elektromos tűzhely sütőlapja...
- Az a régi tűzhely volt, ami nem pirosodik, ha meleg! - tiltakozik Taehyung hevesen, de Jungkook kiröhögi - Honnan kellett volna tudnom?
- Onnan, hogy bekapcsoltad, észlény - okítom szegény hülyét - De ha nem tudod, hogy meleg, akkor se tedd rá a tenyered...
- Inkább a pöcsömet tegyem rá, vagy mi van?
- Jézusom...
Jungkook megint nevet a kis párbeszédünkön és feltűnik, hogy pirosas az arca. Kicsit olyan, mintha ezt a kevés bort is megérezte volna.
- Te ittál már, Jungkook? - kérdezem gyanakodva méregetve őt. Csak nem arról van szó, hogy még sose rúgott be és könnyen megárt neki az ital?
- Persze - válaszol mosolyogva - Most ittam, nem láttad?
- Talán belefolyt a gecink a szemébe - veti fel Taehyung komolyan, aztán mindkettejükből kitör a nevetés. Akkor is idegesítene, ha csak egy rövid kuncogást hallatnának, de nem úgy néznek ki, mintha szándékukban állna a közeljövőben befejezni a nyerítést, így még jobban felmegy bennem a pumpa.
- Hagyjátok már abba! - szólok rájuk, mire Jungkook lassan lecsillapodik, de Taehyung nem akarja abbahagyni, úgyhogy kis gondolkodás után eszembe jut, hogyan vághatnék vissza - Szétvágom Nuambuam Urat!
- Úgysem mered... - mondja még mindig jókedvűen, de már kuncogássá szelídült nevetése. Ördögi mosolyra húzom ajkaim, mire kikerekednek szemei és elkomorodik. Most jól rábasztál, Kim Taehyung!
Felpattanok és rohanni kezdek a szobája felé, ő pedig utánam fut és óbégat, hogy álljak meg, de persze nem teszem. A fürdő elé érve elcsúszik a kövön és eltaknyol, így sikeresen bejutok a szobájába és elfordítom a zárban a kulcsot, így nem fog bejutni. Hahh!
VOCÊ ESTÁ LENDO
SokatmONDÓ Egyezség {VMinKook ff} ~ Befejezett
FanficJungkook kényes helyzetben talál rá Tae-re és Jiminre, ezért egyezséget ajánl, hogy megtartja a titkukat, ha megtesznek neki pár szívességet. A két fiú tudja, mennyire megbélyegzi a társadalom a melegeket, ezért megkötik az alkut. Jungkooknak előszö...