18. rész: Sziporkázóan fényes

4.6K 235 469
                                    

Kicsit rendhagyó rész lesz; ilyet még nem írtam, így nem tudom, fog-e nektek tetszeni. Elég hosszú is.

Kiskorúaknak ez a rész sem ajánlott! Vigyázzunk az ártatlanságotokra💜

~Jungkook szemszöge~

- Én mondom, ez a legjobb esélyünk, hogy gigantikusat élvezzünk! - győzköd suttogva Tae a konyhában, amíg én szendvicset csinálok Jiminnek - Holnap leveszik a gipszeit és ezt nem fogja csak úgy hagyni. Ma este viszont még nem tud ellenkezni.

- Szerintem ez nem jó ötlet... - válaszolok egyszerre izgatottan és idegesen - Még nem csináltuk olyan sokszor és nem hinném, hogy ilyesmire készen állunk. Nem tudjuk, hogy nem fog-e megsérülni közben.

- Hogy sérülne már meg? Épp az, hogy ezzel fogjuk véglegesen kigyógyítani a töpörödött csöppöcs kórból - magyarázza szenvedélyesen, miközben befejezem a szendvicskészítést és felé fordulok - Láttam már ilyen pornókat és semmi baja nem lett senkinek. Max elhasználunk egy tubus síkosítót. Imádni fogja, én mondom.

- Hát, nem tudom...

- Meddig kell még könyörögnöm, hogy hajlandó legyél bazi nagyot élvezni?? - értetlenkedik kicsit felemelve a hangját, mire mutogatni kezdek neki, hogy halkabban és szerencsére lejjebb veszi a hangerőt - Ez az utolsó nap, nincs több ilyen lehetőség! Gondolj bele, milyen élmény lesz! Az tuti, hogy nem felejted el még Parkigyomos nagypapiként se!

Kicsit gondolkodnom kell, de mivel már megszoktam az ilyenjeit, pár másodperc után rájövök, hogy mit akarhatott mondani:

- Úgy érted, Parkinson-os?

Értelmes fejjel gondolkodik, majd megrázza a fejét:

- Nem tudom, miről beszélsz. Én arra a betegségre gondoltam, amikor elfelejtenek mindent.

- Ha véletlenül azt javasolná valaki, hogy menj egyetemre, ne hallgass rá - mondom vállára tett kézzel, hátha így megkímélhetem őt a kudarctól, mivel valószínűleg még beiratkozás előtt megbukna.

Meg sem várva válaszát elindulok Jimin szobája felé, de megragadja a karom és komolyan a szemembe néz:

- Jungkook, gondold át! Ma van az utolsó esélyünk. Olyan ritka alkalom ez, mint a napfogyatkozás. Vétek lenne elhalasztani.

- Én nem láttam azt se.

- Én se, mert amúgy leszarom - von vállat, majd közelebb lép és megszállott tekintettel folytatja - Ez viszont kurva nagy élmény lenne mindkettőnknek!

- Úgy érted, minhármunknak...? - vonom össze a szemöldököm, mire a plafonra néz és bólint:

- Persze. Azt akartam mondani.

Bemegyek Jimin szobájába, Taehyung pedig követ és amikor leülünk az ágyra, látszik rajta, hogy feszült és izgatott: egyrészt állandóan izeg-mozog, miközben engem bámul; másrészt meg van egy jól látható dudor a nadrágján.

Jimin eszegeti a szendvicsét, de mivel én csendben gondolkodom, hogy jó ötlet-e a dolog, Tae pedig dobol a lábával, pár perc után feltűnik neki, hogy valami nem oké és rá is kérdez:

- Baj van?

- Baj van?

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
SokatmONDÓ Egyezség {VMinKook ff} ~ BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang