6. rész: Örökség vagy ökörség?

4.2K 342 341
                                    

Felnőtt tartalom várható a részben. Csak nagykorúaknak ajánlom!

~Jungkook szemszöge~

Elnyílt ajkakkal nézek rá, ő meg csak csábítóan mosolyog. Még a fülem is belepirul a javaslatába. Még sosem csináltam ilyesmit, ma ismertem meg őt és a halott nagyapja pontozza a teljesítményem... ráadásul nem tűnik úgy, hogy ő is érezne irántam valamit, szóval enyhén szólva kurva ideges vagyok. Ha elrontom, talán többet nem érhetek hozzá, mert bemeséli magának, hogy a nagyapja nem elégedett velem. Egy pillanat alatt leizzadok a gondolatra.

Nagyot nyelek, majd az ágy szélébe kapaszkodva remegő lábakkal lejjebb ereszkedem. Az utolsó pár centin az amúgy erős lábaim felmondják a szolgálatot az idegességtől, így koppan egyet a térdem a padlón. Lassan odamászom a szétnyitott lábai közé és majdnem félrenyelem a nyálam, mikor meglátom a dudort az ágyékánál. Ha legalább mutatná jelét annak, hogy tetszem neki és ő is izgul, vagy valami, talán könnyebb lenne, de olyan fölényesen vigyorog le rám, mikor felnézek rá, hogy csak még jobban görcsbe rándul a gyomrom. Ez a magabiztos, dögös mosoly lesz a halálom oka.

- Most... - kezdem lassan, miközben görcsösen belekapaszkodom a térdébe - Nincs itt a nagypapád...

Nem kérdezem, csak tisztázni akarom vele, hogy legalább eggyel kevesebb okom legyen az idegességre. Ha most nem leszek pontozva, akkor legalább attól nem kell félnem, hogy ha béna vagyok, lefokoznak és szedhetem a batyum.

- Nagypapa! - szól hangosan a "szellemhez", miközben körbenéz a szobában és megakad a szeme az asztala fölött - Ha itt vagy, csinálj még egy tenyérlenyomatot a falra, ahol az előző volt!

Én is odanézek, ahova a krémes kezemet nyomtam indulás előtt, de természetesen nem jelenik meg egy újabb. Akkor fosnék csak be igazán!

- Tenyérlenyomat? - értetlenkedek, mintha nem tudnám, miről van szó.

- Várj, inkább adj ki valami hangot, ha itt vagy! - hagyja figyelmen kívül kérdésem, hogy ismét a nagypapához beszélhessen - Anyuci nem örülne, ha véletlen ottmaradna egy kis ektoplazma a falon.

Ha tudná, hogy az az "ektoplazma" az ő krémje...

Fülelünk egy kicsit, de szerencsére nincs semmi zaj. Azért jól megszívtam volna, ha pont most üvölt fel a szomszéd és Tae jelnek veszi! De szerencsére még a fúrást is abbahagyták.

 Azért jól megszívtam volna, ha pont most üvölt fel a szomszéd és Tae jelnek veszi! De szerencsére még a fúrást is abbahagyták

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

- Nem hallok semmit... - suttogok óvatosan felpillantva rá, nehogy tíz percig várjon valami hangra, mert olyan sokáig egyszerűen lehetetlen, hogy csendben maradjanak a szomszédok.

- Igen, én sem - ért egyet velem, majd szexin mosolyogva lepillant rám és mély hangon folytatja - Úgy tűnik, kettesben vagyunk.

Egy kő legurul a szívemről, így már képes vagyok remegő kezeimmel a nadrágjához nyúlni. Megpróbálom kicsatolni az övét, de annyira remeg a kezem, hogy nem tudom megcsinálni. Már majdnem elkezdek káromkodni frusztrációm levezetése végett, de Taehyung megfogja a kezeimet és leveszi magáról őket.

SokatmONDÓ Egyezség {VMinKook ff} ~ BefejezettOù les histoires vivent. Découvrez maintenant