11. rész: Tökéletesen ellenállhatatlan

2.8K 279 249
                                    

A fenti kép hátteréül MilettBooks szobája szolgál, köszönet érte!

~Jungkook szemszöge~

Taehyung mozdulatlanul áll és mivel én még sosem csókolóztam, én se mozdítom ajkaim, így úgy érzem magam, mintha egy romantikus doramában lennék. Az ilyen mozdulatlan csókjeleneteken annyit röhögtem és most részese vagyok egynek...

Egyre kínosabb a helyzet és furcsa érzésem támad, így akaratlanul is résnyire nyitom a szemem. Ekkor meglátom, hogy Taehyung szeme is nyitva van és valamiért úgy megijedek a közeli, bizarr szemezéstől, hogy szinte hátraugrok. Olyan közömbösen nézett alig egy centiről a szemembe, mintha éppen az időjárásról csevegtünk volna...

- Nem tudom, mi volt ez... - kezdi felemelve mutatóujját - De elmondom Jiminnek!

Zavarodottan nézek rá és pár pillanatig nem tudok megszólalni. Nagyon bizarra sikeredett az első csókom... De olyan mozdulatlan volt és annyira tapasztalatlan vagyok, hogy nem mertem mozgatni az ajkam. Miért nem gondoltam át jobban ezt az egészet?

- Mit mondasz neki? - kérdezem, mikor végre sikerül megszólalnom. Örülök, hogy nem röhög ki, bár rajta is múlott, hogy ilyen béna csók lett. Talán nem a legjobb időpontot választottam a dologra. Nem volt meg a kellő hangulat; bennem túl sok volt a bizonytalanság, belőle pedig egyszerűen hiányzott a vágy a csókra.

- Azt, hogy... megpróbáltál megcsókolni? - kérdezi bizonytalanul, miközben megérinti az ajkát. Olyan, mintha nem lenne benne biztos, hogy mégis mi történt. Mintha el se akarná hinni, hogy ez lehetséges...

Vagy csak olyan szarul csináltam, hogy azért nem tudja hova tenni.

Ha rendes csók lett volna, amit élvez, nem tagadnám le, de így nincs más választásom:

- Csak volt egy kis pizzaszósz a szádon és le akartam enni róla.

Zavarodottan néz, de aztán nagy szemekkel bólint egyet, mintha megvilágosodott volna:

- Á, már értem! Szólhattál volna, de nem akartad, hogy én nyaljam le. Te kis mohó!

- Ja...

Hát, ezt könnyen bevette.

- Így márt értem, miért nem mozgattad az ajkaid. Én meg még azt hittem...

- Neeem - nézek rá döbbenetet tettetve.

- Csak nem akartad lenyalni a hetero barátod ajkáról, ugye? Inkább felitattad a száddal, hogy szolidabban szedhesd le.

Pár másodpercig bámulom őt és azon gondolkodom, hogy vajon benéztem-e ezt az egészet. Ez a fiú egy rejtély... lehet, hogy akárkire feláll neki és tényleg lányt akar maga mellé? Talán egyszerűen csak érzékeny a farka és minden érintésre könnyedén megkeményedik, pedig alapvetően hetero.

Ekkor eszembe jut valami, amivel átfogóbb képet kaphatnék Tae szexuális beállítottságáról.

- Igen, ez volt az oka - felelem szívemben bűntudattal, amiért ennyit hazudok neki - Hazamegyek tanulni, mert holnap felelés lesz irodalomból. Igényelsz előtte ápolást?

- Persze, hogy igényelek! - néz rám úgy, mintha elment volna az eszem, majd megfogja a kezem és elkezd húzni a szobája felé - Méghozzá egy kielégítő ápolást, hogy kibírjam holnap délutánig!

Beérünk a szobájába és én becsukom magunk mögött az ajtót, ő pedig megpróbálja elengedni a kezem, hogy tovább mehessen az ágy felé, de nem engedem neki. Most máshogyan fogom csinálni, mint ahogy szoktuk. Ma kiderül, hogy azt érzi-e, amit én.

SokatmONDÓ Egyezség {VMinKook ff} ~ Befejezettحيث تعيش القصص. اكتشف الآن