10. rész: A Nagypapa véleménye

2.8K 264 436
                                    

~Jungkook szemszöge~

Jimin úgy néz rám, mintha maga lennék az atyaúristen. A szemei feltűnően csillognak; szerintem bármelyik pillanatban bekönnyezhetnek. Dús ajkai hatalmas "O"-t formáznak, annyira ledöbbent a "vallomásomon". Direkt nem pillantok Taehyung-ra, de a szemem sarkából látni vélem, hogy tátva maradt a szája, ami biztos vicces látvány, de most úgy kell tennem, mintha Jimin kötné le minden figyelmem.

Nem szép dolog, de muszáj valahogy egyről a kettőre lépni. Már hetek óta egy helyben toporgunk és úgy érzem, Tae egyszerűen nem akarja bevallani magának se, hogy meleg és így rohadt nehéz lesz összejönni vele. Neki kényelmes a jelenlegi helyzet: heteronak hiheti magát, miközben ki is van elégítve. De én többet akarok... azt akarom, hogy a párom legyen és szeressen belém. Ehhez pedig féltékennyé kell tennem. És mit ad Isten, pont adódott egy jó lehetőség, amit vétek lenne kihagyni...

Persze nem akarok mások érzelmein átgázolni, úgyhogy igyekszem a lehető leghamarabb olyan féltékennyé tenni Tae-t, hogy beismerje: kellek neki és senki másé nem lehetek. Amint ez megvan, valami ürüggyel szakítok Jiminnel, még mielőtt túlságosan is belém szeretne. Bár ahogy elnézem, mármost eléggé bejövök neki.

Szegénynek muszáj lesz találnom valakit, amint sikerült összejönnöm Tae-vel. Valahogy kárpótolnom kell, amiért most felhasználom őt a célom elérésének érdekében...

- Megyünk? - kérdezem a korábban megbeszélt programra célozva, mire Jimin szélesen elmosolyodik és bólint egyet, Tae viszont még mindig csak tátog, mint egy hal. A hatás kedvéért elindulok Jimint átkarolva a lépcsőn felfelé, mintha nem is lenne fontos, hogy ő jön-e velünk, pedig körülötte forog minden gondolatom.

 A hatás kedvéért elindulok Jimint átkarolva a lépcsőn felfelé, mintha nem is lenne fontos, hogy ő jön-e velünk, pedig körülötte forog minden gondolatom

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Úgy belezúgtam, hogy az már szinte nevetséges. Képes lennék Hulk-kal is kavarni, ha az féltékennyé tenné őt.

Kifelé menet úgy csinálok, mintha Jimint nézném, de szemem sarkából hátrapillantok. Taehyung nagy nehezen elindult utánunk, de jól le van maradva. Pedig muszáj látnia, ahogy romantikázunk...

Ahogy ez eszembe jut, megfogom Jimin kezét. Meglepődöm, mennyire pici és meleg a keze, ő pedig azon lepődik meg, hogy megfogtam a mancsát. Úgy tartja a fejét, mintha nagyon keresne valamit a földön.

Kézen fogva sétálunk kifelé és nem beszélünk, mert Jimin nagyon feszült, én meg nem koptatom a szám, ha Tae úgyse hallja.

Amikor kiérünk, hátraszólok neki, mintha csak most jutna eszembe, hogy itt van:

- Jössz?

Pár másodpercig felvont szemöldökkel jön utánunk, amíg mi rá várva álldogálunk. Mérgesnek tűnik. Ennél jobban nem is alakulhatott volna a tervem!

Amikor mellénk ér, továbbmegyünk a pláza felé, ahol kajálni fogunk, ha minden igaz. Azon gondolkodom, túl sok lenne-e már most megetetni Jimint Tae előtt. Vajon gyanút fogna? Fingom nincs, hogyan viselkednek a párok az első randin.

SokatmONDÓ Egyezség {VMinKook ff} ~ BefejezettOnde histórias criam vida. Descubra agora