14. rész: A liliputi

2.8K 271 388
                                    

Ebben a részben kb leoltom az egyik tagot, de ettől még szeretem őt, szóval ne értsetek félre.

Jó olvasást és bocsi, hogy soká jött!❤️

~Jungkook szemszöge~

Éjjel rosszul alszom és reggel idegesen kelek. Ma kell valahogy tudatni velük az ötletem, miszerint csináljuk hármasban... Ez kész vicc! Biztos, hogy nem fognak belemenni... De mivel nem tudok jobb megoldást Jiyong ötleténél, muszáj lesz megpróbálnom. Max ha nagyon megsértődnek, azt mondom, csak vicceltem, vagy mi.

A reggeli készülődés közben azon gondolkodom, hogy milyen taktikát válasszak. Kis tanakodás után arra jutok, hogy legjobb lesz, ha külön-külön mondom el nekik, mert ha együtt vannak, talán jobban kiröhögnek... de ha egyiküket magam mellé állítom, akkor ketten könnyebben meggyőzhetjük a harmadikat.

Mivel Jimin a normálisabb és úgy tűnik, ő a kevésbé kanos is, azt hiszem, inkább Taehyung-nak mondom el először.

Igyekszem a szokásosnál jobban belőni a hajam és megválogatom, hogy mit veszek fel, mégis marad időm, mielőtt indulnom kéne. Nem bírok magammal, így korábban indulok és már harmincötkor bent vagyok a suliban, de persze ők csak később jönnek, szóval ki kell várnom a nagyszünetet, amikor lesz elég időnk megbeszélni.

[...]

Amikor csengetnek harmadik óra után, úgy rohanok a fiúkhoz, hogy a tanár előtt érek ki a teremből. Még mindig nem tudom, mit fogok mondani és hogyan, hiszen Jimin is ott lesz és akkor azt fogja hinni, hogy Tae-t választottam, mert őt hívtam ki... de vele kell előbb beszélnem.

Ahogy felérek hozzájuk, látom, hogy a helyükön ülnek, így írok Taehyung-nak egy üzenetet, hogy jöjjön ki. Sok időnek tűnik, mire végre kijön, de biztos csak az idegesség miatt van.

Amint kilép az ajtón, intek neki, hogy jöjjön arrébb, hogy Jimin látószögén kívülre essünk.

- Köszi, hogy kijöttél - mondom egy mély levegővétel után, ő meg a szokásostól eltérően viszonylag komoly fejet vág.

- Van mit. Beszéltél Jiminnel? - kérdezi oldalra döntött fejjel. Most olyan gyönyörű, hogy egy pillanatra csak bámulom, mielőtt sikerülne kinyögni a választ:

- Igen... és van egy ötletem.

- Várj, kitalálom! - mondja lelkesen, majd csukott szemmel dörgölni kezdi a halántékát, mint Jean Grey az X-Menből - Együnk vaníliapudingot és nézzünk Pókember-filmeket?

- Öhm...

- A régi részekre gondolsz, amiben az eredeti Peter Parker szerepel, ugye? - koncentrál tovább, de ki kell ábrándítsam:

- Nem ez az ötletem...

Kinyitja a szemét és olyan meglepett fejet vág, mintha csak ez lehetett volna a tervem, majd megszólal:

- Akkor mi?

Rágom a számat, miközben arra gondolok, hogy egész pontosan az lenne a válasz, hogy "Dugjunk hárman"...

- Emlékszel, hogy mit beszéltünk? - kezdem megpróbálva leplezni az idegességem - Tudod, hogy egyikünk se nagyon akar alul lenni...

- Aha... - gondolkozik el, majd összevont szemöldökkel bólint egyet és várja, hogy mi fog ebből kisülni.

Ekkor odalépek a terem ajtajához és magammal húzom Tae-t. Jimin pont ekkor hajol le, hogy megkösse a cipőfűzőjét és a szépséges feneke az égnek mered.

SokatmONDÓ Egyezség {VMinKook ff} ~ BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora