PROLOG

5.1K 307 50
                                    

Torviana, Waris kepada kumpulan Pecahan Gangster WOLF 5 yang cukup terkenal. Dia bukan sahaja harus menjadi penyelamat kepada keluarga dan legaci ayahnya, dia juga harus menikahi Ubbe Ivar, salah satu pewaris Kumpulan Gangster yang kejam iaitu DARAGON VALHALA.

TEASER

KEDIAMAN WOLF 5

Tuan Samuel Kigawa, sudah membuat keputusan yang paling akhir. Sebelum kumpulan Wolf 5 musnah akibat serangan raid berterusan daripada Gang Daragon Valhala, jalan yang terbaik untuk menyelamatkan mereka adalah dengan memberikan anak perempuan tunggalnya kepada pewaris Gang itu.

"Daddy. You can kill me or throw me away but Please, i will not Marry him. Animal! His people just killed Your people with no mercy!!" Torviana dan jelingan mautnya cukup menunjukkan yang dia sangat tidak setuju dengan keputusan ayahnya.

Ubbe Ivar, hanya tersengih melihat gadis itu berbalah dengan ayahnya.

"Torvi Darling! We don't have any other choice! Can't You see It. Ubbe is trying to Make a good deal with Us. To Save our family. I know that he will take a good care of You.."

"But He's an animal Daddy. Looked at him. I thought You love me So much. How could You do this to me... am Your only daughter. I don't want to marry him. Please." Dengan esakan yang semakin kuat, Torviana di biarkan menangis sendirian di ruang tamu. Ubbe Ivar sempat lalu di hadapannya.

"Go away!! Murdered! Don't even think about It! I will kill Myself rather than end up marrying You! Animal!" Torviana menjerit penuh rasa marah kepada Ubbe Ivar.

"....Hmmm! What a cry Baby. Poor little daddy's Girl. Listen Barbie dool... Marry me or go dig Your own grave start from now. I will See You on our wedding's day. Don't cry. Your Make up will be ruin." Kata Ubbe Ivar kepada Torviana.

"Animal!" Balas Torviana.

Ubbe Ivar hanya tersenyum dan berlalu dari situ. Pengikutnya juga mengekorinya dari belakang sempat tersenyum sinis kepada Torviana.

Musuh akan bertukar menjadi cinta melalui perkhawinan? Benarkah begitu?

Siapa akan dapat menundukkan Penguasaan Ubbe terhadap keluarga Torviana?

#THEGANGSTERPROJECT
#THEGANGSTERSERIES
#HDH

Boleh dapatkan buku ini dengan penulis.
Pre order sehingga 8/6/2019.

Harga untuk 4 Buku RM 120
Harga untuk 1 buku RM 30

Postage Sabah: RM 8
Sarawak : RM 10
Semenanjung : RM 12

Whatsapp: 0168393817

Thankss👍🏻😀

THE GANGSTER WHO RAIDED ME Where stories live. Discover now