TEASER 2
UBBE masuk ke dalam bilik tidur sekembalinya dari berjumpa dengan papa. Dia masih sedikit risau dengan keputusan papa yang masih mahu dia meneruskan rancangannya untuk memusnahkan Wolfs satu persatu. Selepas kematian Ubbam, Daragon Valhala kekurangan salah satu tunggak yang menjadi pemimpin kepada kumpulan itu.
Pengikut Ubbam juga banyak yang berdalih arah meninggalkan kumpulan dan membuat kumpulan mereka sendiri.
Ubbe menolak daun pintu perlahan- lahan. Dia ada nampak kereta Torviana di tempat parkir kereta, ini bermaksud isteri 'jahat' dan 'Samseng' itu ada di rumah.
Ubbe menoleh kiri dan kanan. Pakaian Torviana di lantai menuju ke bilik mandi dipungutnya dan dihidunya seperti binatang buas sedang menjejaki mangsanya menghilang. Ubbe tahu Torviana sedang mandi. Dia tersenyum sendiri. Dia menanggalkan pakaiannya. Kini dia hanya memakai seluar jeans. Minyak wangi disembur berjuta kali. Biar wangi dan menenangkan jiwa isterinya yang sentiasa berubah menjadi singa bila melihatnya.
"Come on Ubbe! Come on!" Ubbe memberikan semangat kepada dirinya sendiri.
Torviana sudah siap mandi. Dia melilitkan tuala putih di badannya. Rambutnya dibiarkan basah sedikit. Nanti dia akan keringkan dengan pengering rambut. Pintu bilik mandi ditolaknya.
"Hey... Boss! How's Your day..? Miss Your Baby..?" Ubbe ada di depan pintu bilik mandi. Torviana memegang tuala di badannya dengan erat. Matanya menjeling pada Ubbe. Entah bila masa dia sudah berada di situ. Melihat wajahnya sudah membuat Torviana bengang.
"Hantu! Boleh Keluar tak?! Saya nak tukar baju."
"Tukar lah. Saya janji tak akan tengok.. I swear!" kata Ubbe. Dia membelakangi Torviana. Pantas Torviana membuka almari dan mencari bajunya. Dia memakai under wear dan kemudiannya mencari baju tidurnya. Tuala di badan ditanggalkan. Ubbe tiba tiba menoleh ke arahnya dan tertawa penuh makna. Matanya melilau memerhatikan 'view' terindah di hadapannya kini. Kening Ubbe naik di sebelah kanan. Matanya fokus kepada Torviana.
"Wow!" Ubbe ternganga sejenak."Ubbe!!!" Torviana menarik tuala di atas lantai dan menutup badannya semula. Ubbe mendekati Torviana. Matanya sudah tentu memerhatikan apa yang boleh dilihat oleh matanya.
"Wow! So white...pakai sabun apa ni..?" Tanya Ubbe. Torviana mengambil Pistol di dalam laci. Dia acukan di kepala Ubbe.
"Fuck Off! Don't Fuck with me!"Kata Torviana. Ubbe tersenyum. Dia menghenyit mata ke arah Torviana. Tangannya di angkat ke atas. Senyumannya meleret sampai telinga.
"Let me guess... Saiz 38, Cup D.. Waist 24 or 25.. urmmm.. Your Butt maybe around 36-38.. Holy Fuck.. My wife is a Goddess!" Kata Ubbe sengaja membuat Torviana semakin marah.
"Go away and stop Calling me .. Your wife. Macam saya nak muntah bila dengar kau cakap macam tu.!" Torviana membawa pakaiannya masuk ke dalam bilik mandi. Dia menukar pakaian di dalam bilik mandi sahaja. Ubbe merebahkan diri di atas tilam sambil tertawa geli hati.
Soon!
YOU ARE READING
THE GANGSTER WHO RAIDED ME
ActionRANKED #1 In THRILL [ 25/2/2019] Torviana, Waris kepada kumpulan Pecahan Gangster WOLF 5 yang cukup terkenal. Dia bukan sahaja harus menjadi penyelamat kepada keluarga dan legaci ayahnya, dia juga harus menikahi Ubbe Ivar, salah satu pewaris Kumpula...