THE GANGSTER WHO RAIDED ME | HDH Ink
BAB 6
UNDER ATTACKTORVIANA lari masuk ke dalam biliknya dan menutup pintu lalu menguncinya. Dia tahu Ubbe mengejarnya dari belakang. Torviana mundar mandir dalam bilik. Apa yang baru dia lakukan sebentar tadi di luar kawalan dan kewarasan dirinya yang sedang kecewa dengan Qavin. Tapi dia melakukan itu kerana tidak mahu Ubbe menyerang Qavin.
"Ish!" Torviana rasa diri sangat memalukan. Dia berlari masuk ke dalam bilik air dan mencuci muka di singki. Bibir mungil Miliknya dicuci berkali- kali. Dapat dia ingat semula, reaksi Ubbe sebentar tadi ketika dia menciumnya.
"Arghhh!" Torviana menggeleng. Semuanya kerana Qavin! Dia bersenang lenang dengan teman wanitanya, padahal dia sedang bersedih. Kejam. Torviana merajuk tanpa pujukan daripada sesiapapun. Datang Ubbe yang membuat dia lebih marah. Tapi dengan kehadirannya, dia hampir lupa rasa sakit di dalam hatinya untuk Qavin.
TOK! TOK!
"Torviana!" Ubbe menjerit di luar pintu bilik mandi. Terlompat Torviana mendengar suara lelaki itu . Dia sudah mengunci pintu, bagaimana dia boleh masuk lagi ke dalam biliknya? Dia pecahkan lagi pintu bilik? Torviana mendengus geram. Memang Ubbe akan jadi pelepas kemarahan dan sakit hatinya sebentar lagi. Torviana membuka pintu bilik mandi.PAP!
Pipi Ubbe ditampar. Torviana menoleh pada pintu biliknya."How did You get in?" Tanya Torviana. Pintu tidak dipecahkan. Dia mencekak pingang di hadapan Ubbe. Ubbe mengurut pipinya yang baru ditampar. Rasa kebas dan sedikit pening kepalanya. Kekuatan tangan Torviana memang selalu membuat dia kagum. Sekali bidas, kepala rasa bergegar. Aww! Sexy! Ubbe tersenyum.
"What! Don't You dare looking me like that Bitch! Don't You dare!" Jerit Torviana. Benci melihat renungan Ubbe terhadapnya.
"Relax. Cool down okay. Am I Your First kiss? Miss Torviana?" Usik Ubbe sambil mengetap bibirnya.
"Nooo! Jangan perasan sangat ya! Is not You." Gesa Torviana, menindakkan yang sebenarnya. Ubbe menjungkit bahu. Melihat wajah Torviana sudah tidak bersedih, dia lega sedikit. Tapi mahu juga dia tahu, mengapa dia bersedih kerana Qavin.
"Talk to me if You want too. I promised tak akan cakap pada sesiapa pun. I'm a good listener." Kata Ubbe, tiba- tiba. Dia duduk di sofa, menunggu Torviana membuka bicara kepadanya. Torviana hanya diam tapi saat itu dia menoleh pada Ubbe yang masih tetap berada di situ walaupun dimarah dan dimaki hamun olehnya. Torviana mengangkat bahunya. Pasrah.
"Can I even trust You? I hate You." Getus Torviana lagi. Ubbe mengambil bantal kusyen dan menutup wajahnya.
"Then tak payah lah tengok muka saya ni. Just talk. I'll be here." Kata Ubbe lagi. Torviana berfikir lagi. Saat saat seperti itu dia memang perlukan teman untuk meluahkan isi hatinya. Tapi Ubbe bukan Kawan. Bukan sesiapa dalam hidupnya. Ubbe adalah musuhnya dan dia tidak perlu percayakan manusia itu.
"Just forget It. Saya nak tidur. Kau baliklah. I try to be nice to You dan tak halau kau kali ni. Saya hanya nak kau pergi dengan cara baik- baik." Kata Torviana dengan nada perlahan. Ubbe mengalihkan bantal kusyen dari menutup wajahnya. Torviana mengukir senyuman segaris sambil tangannya mempersilakan Ubbe keluar meninggalkan dirinya saat itu juga.
"Okay. Super Fine. Saya masih perlukan kereta kamu. You know what You did to my car, right?" Ubbe berdiri di hadapan Torviana. Dia tunduk sedikit untuk memastikan, wajah itu dapat dia perhatikan dengan sejelas- jelasnya. Torviana undur sedikit. Ubbe melirik pada Bibirnya.
YOU ARE READING
THE GANGSTER WHO RAIDED ME
ActionRANKED #1 In THRILL [ 25/2/2019] Torviana, Waris kepada kumpulan Pecahan Gangster WOLF 5 yang cukup terkenal. Dia bukan sahaja harus menjadi penyelamat kepada keluarga dan legaci ayahnya, dia juga harus menikahi Ubbe Ivar, salah satu pewaris Kumpula...