După întâlnirea cu Lucas,am mers la Maia si am mers către clasa,am stat, am ras,am povestit,iar Ryan si Mary au început să vorbească despre vacanța lor.
Când m-au întrebat pe mine despre vacanța mea,a venit profesorul,el a fost salvarea mea, nu voiam sa spun ca toată vacanta am stat acasă și nu am făcut nimic,nu ca Ryan care a fost cu iahtul iar Mary care a fost la Londra,mie nu îmi plac minciunile,dar nici nu voiam să mint.
Timpul a trecut repede,toți profesori au fost de treaba,si nu a mai trebuit să mă mai prezint.
După ore am plecat cu Maia către casă,i-am povestit despre lucrurile întâmplate azi în grădină,si toate cele,i-am spus si despre acea Evelin.
Maia stătea la 2 străzi de mine,am lăsat-o să plece căci trebuia să plec la antrenament după cum i-am promis lui Jackson,am ajuns acasă,am făcut un dus si m-am gândit la acea Evelin,cine era ea,ce legătură avea cu scorpia de Elina.
După ce am făcut dus, am luat geanta ,echipamentul
si mănușile,am mâncat clătitele pe care mi-le lăsa-se mama dimineață,si am plecat către sala de sport unde na întâlneam cu Jackson.-Buna Jackson!
-Buna Alice,cum a fost la liceu?
-Bine,acum mă duc să mă schimb si începem!
-Bine du-te!
M-am schimbat si după am început sa ma antrenez.
-Alice,sacul e un adversar nu iubitul tau!, lovește mai tare,abia îl atingi,Alice tu ma asculți?
-Alice?
-Da!
-Tu ști ce am spus?
-Da!
-Ce am spus?
-Nu știu!
-Am spusă ca sacul e adversarul tău nu iubitul,si să îl lovești mai tare pentru că abia îl atingi!
-Si la ce te gândești atât de profund,vorbisem ca problemele se lasă acasa,nu se aduc la antrenament!
-Sunt atât de multe lucruri,azi am aflat multe chestii noi,dar gata le las deoparte și na concentrez!
-Asa te vreau!
Gândurile tot mă bântuiau dar am încercat sa le las deoparte și am reușit,eram total concentrată,si asta era bine,il făceam mândru pe Jackson.
-Alice următorul meci este peste maxim o săptămână,vei lupta Rechinul,il vei face praf sunt sigur,maine trebuie să fi la antrenament așa că te aștept,după ce o să scapi probabil de la liceu.
-Ok,am înțeles!
-Si mai e ceva!
-Am un elev nou mâine sper sa va înțelegeți.
-Ok!
Un elev nou,asta însemna mai mult antrenament,aveam doar 2 ore de antrenament,acum presupun că vor fi trei sper sa nu mor.
După antrenament am plecat acasa, am făcut un dus rece si după m-am pus la somn i-am dat mesaj Maiei spunând-ui ca mâine tot acolo ne întâlnim la aceeași ora.
Dimineață când m-am trezit era 06:45 am coborât din pat,m-am spălat pe dinți și pe față,mi-am pieptănat parul blond,si după am plecat să mă îmbrac în uniformă și sa îmi iau ghiozdanul,m-am uitat pe insigna iar pe ea scria,, protejată de Lucas Anderson"
Deci a fi protejat înseamnă că Lucas sta cu tine mereu oare? Sper sa nu adică nu stiu tot nu îmi doresc asta.
Am plecat către liceu,in parc erau Maia,Ryan,Mary,si cum destinul nu tine cu mine Lucas.
-Buna Alice!îl aud pe Lucas salutând-umă
-Buna dimineața tuturor!
Îl văd pe Lucas care vine către mine si spune
-Mergem?
Unde sa mergem,pe asta îl doare capul,unde să merg cu el,off doamne sper sa nu ma omoare.
-Unde?spun înghițind în sec
-Pai Alice,imi place numele ăsta,acum ești prietena mea și ca un prieten adevărat ce sunt,o să te însoțesc oriunde ai merge.
Si m-am ales cu un stres era necesar?să îl văd pe Lucas cum merge după mine în tot liceul? recunosc e drăguț,si e de treabă,dar nu vreau să pară că e un fel de animal de companie meu sau invers.
-Dar...nu e nevoie Lucas,mersi dar chiar nu e nevoie!
-Stiu dar nu prea am prietene fete înțelegi,dar nu mi-ar strica una să ști!
-Off bine cu zici tu!
Dulapul meu era lângă al lui,al lui în stânga al Maiei în dreapta,Maia eram bucuroasă că e lângă mine dar de Lucas nu.
-Prima ora avem arte,Alice,avem în sala de desen tot ce trebuie nu lua nimic după tine!
-Lucas,stiu,de asta am primit o grămadă de hârtii în care scrie asta!
-Hei,stiam dar totuși,vedeam ca ești cam încurcată voiam să te ajut,pentru că asta fac prieteni!
Pe chipul lui apăruse un zâmbet frumos,mi-am dat ochi peste cap si i-am spus.
-Haide cuțu,mergem în sala de desen odată?
-Da pisi, mergem!
Ajunși în sala de arte,profesorul a spus să desenăm un peisaj la alegere,eu am ales unul de toamnă iar Lucas de iarna.
-Ce frumos desenezi!
-Mersi Lucas,dar nu încerca să faci mă convingi ca oricum desenez urat așa că...
-Asa ca! spune el întrerupând-uma,nu mai vorbi prosti desenezi chiar frumos,eu am făcut cursuri de desen,dans,muzica,canto,pian si tot ce înseamnă instrumente,totul la îndemnarea mamei si uite ce a ieșit,un Lucas cunoscător de toate,dar tu chiar ai talent de ce nu pictezi mai mult?
-Nu îmi place!Altceva, sporturi practici?
-Fotbal,baschet,tenis,si acum...
Când sa spune ce practica l-a întrerupt profesorul.
-Anderson,lasă vorba si pictează!
-Desigur,domnule Martin!
După ce am pictat,si an terminat desenul,am mers la cătină,desigur cu Lucas după mine.
Când am intrat în cantina,am rămas cu gura căscată,cred că avea tot ce îți puteai dori acolo,orice mâncare,sau băutură,era prezenta pe rafturi,dar nu si cele alcoolice.
Lucas și-a luat o porție de cartofi si un hamburger,iar eu o prăjitură cu ciocolată.
-Lucas unde stăm?
-Acolo sus!
Si când a spus sus,chiar sus,acolo era o masă de două persoane,ce avea balustrade,scaunele erau frumoase,iar până acolo trebuia să urcăm puțin dar părea mult de urcat.
-Nu ne puteam alege o masă normală?
-Nu,o să stai unde stau si eu,nu la mesele alea de fraieri!
-Hei!,Maia sta la o masă de fraieri cum îi spui tu asa ca nu îți permit să o jignești!
-Scuze!
-O chem si pe ea aici ca să nu mai stea la o masă de fraieri mulțumită?
-Nu!
-De ce?
-Pentru ca îi vreau si pe Ryan si pe Mary aici!
-Bine prințeso facem cu dorește Majestatea sa!
Sper ca v-am plăcut și acest capitol,nu am mai postat din lipsă de timp dat o sa ma revanșez si o sa scriu mai mult pupici😘😘
CITEȘTI
Străina in negru(Finalizat)
RomanceAlice este o fata de 18 ani ce practica box,o să învețe pa liceul Anderson acolo va cunoaște un băiat iar ambii se vor îndrăgosti va las să aflați voi mai departe