Capitolul 13

1.1K 53 0
                                    

-Alice mi-a fost atât de dor de tine!

-Si mie Jackson!

-Lucas vino si tu!

L-am îmbrățișat din nou pe el și am simțit nevoia să iau mănușile si sa lovesc sacul cu putere îmi era dor dar acum,nu mai puteam face asta,nu mai puteam practica box.

Am simțit mâinile lui Lucas înconjurând-umi talia,m-a sărutat pe obraz si mi-a șoptit

-Iubito stiu ca îți este dor de această sală,dar nu mai poți face asta!

-Stiu!spun plângând

Încearcă să mă sărute insa îl împing

-Scuze însă nu sunt pregătită!
 
Lucas Pov

Încerc să o sărut însă nu pot pentru că simt cum mă împinge.

-Scuze însă nu sunt pregătită!

Vorbeam cu ea și la un moment dat am simțit-o moale,cred ca adormise,am luat-o în brațe stil mireasa si am dusa către mașină.

Nu îmi vine să cred că o am în brațele mele ca o pot atinge.

Am întins-o ușor pe bancheta din spate si am pornit la drum.

Am dus-o la mine acasă nu am îndrăznit să o ating,desi puteam doar am descălța-to ușor,i-am dat un pupic pe frunte si am pus-o în pat.

Era așa frumoasă,atât de inocenta,de drăgălașă,zâmbitoare,ochii ei albastru tulburat,si părul său șaten si lung o fac să fie speciala.

Nu o cunosc demult timp însă din prima zi de când a pășit pe porțile liceului m-am îndrăgostit de ea.

E mica mea perfecta,pictează,canta,dansează,si mai presus de toate e frumoasa,are tot ce îmi doresc de la ea.

O iubesc mult,m-am îndrăgostit de ea până peste cap,nu e ca toate are ceva special.

Alice pov

Când m-am trezit eram lângă Lucas,iar casa îmi era total necunoscută.

Casa era plină de lux,ma întrebam ce caut aici,oare Lucas a venit sa ce,sa îmi arate ceea ce nu am.

Nu puteam să îmi aduc aminte ce am făcut oare să fi făcut,nici gând sunt îmbrăcată si el la fel,deci nu.

Îl văd cum se trezește si se uita la mine!

-Iubito sper să te grăbești într-o ora  începem orele!

Uitasem complet vai,liceul.

-Lucas grăbește-te si tu si hai!

-Eu merg mai întâi acasă,ne vedem la școală,nu sunt îmbrăcată în uniformă deci mă duc!

-Stai iubito te duc eu!

-Nu e nevoie!

-Te duc eu,mergem împreună la liceu!

-Off bine!

-Auzi Lucas?

-Da!

-Si dacă nu merg cu tine?

-Te leg,sau te iau pe sus,sau dacă nu mergi de buna voie!Deci?

-Aleg...a treia variantă.

-Asa e mai bine!

-Chiar mai fi legat?

-Nu,cum să îți fac așa ceva iubito?

Am plecat cu el după mine acasă sa ma schimb,a insistat să mă vadă cum mă schimb si desigur că s-a ales cu o palmă si acum stă bosumflat.

-Stii ca nu ma impresionezi cu nimic dacă stai așa,esti doar nesimțit si te-am pălmuit!

-Stiu!

-Acum mișcați fundul la pictura ca asta avem ora asta.

-Nu!si pune botic de cățeluș

-Bine atunci mă duc si fara tine!

Merg cu pași ușori pe holul liceului către sala de pictura,iar Lucas merge subtil în spatele meu.

Intru ușor în clasa iar după mine intră profesorul,eu mă așez într-o banca apoi intră în clasa Lucas.

Toată lumea era cu ochii la el,toți îl priveau ca și cum ar avea o vedetă în față.

Se așeză lângă mine toată lumea întorcând-use cu fața  spre mine.

Imi i-a mâna și o pune pe banca,iar pe a lui o pune peste a mea.

-Iubito pictăm?

-Da! încerc să zâmbesc și înghit în sec

-Desenați ce vreți,totul este la alegere!

Am decis sa desenez un copac,iar pe Lucas l-am văzut desenând un măr.

-Sa nu îmi mai zici iubito!

-De ce?iubito!

-Off enervantule!

Mă uit la el furioasa iar el cu zâmbet malefic,oare ce plănuia?

Clopoțelul sună iar ora se terminase,am pornit ușor către dulap să iau manualul de română,Lucas se oprește odată cu mine,ii simțeam pașii în spatele meu,m-am oprit si m-am întors către el.

-Ce pui la cale?

-Ăăăă...nimic!

-Spune odată!

-O sa afli!

Muream de curiozitate,urăsc oameni care mă țin în suspans.

Imi iau cartea si merg către sala de romana,singura banca libera era cea în care stătea Lucas așa ca m-am pus lângă el.

-Ai vrea să vii cu mine la o întâlnire?

-E...e...eu?

-Mai este o altă fată în fata mea,la care să mă uit?

-N...nu!

-Deci?

Ce sa îi răspund?Ca am ceva de făcut diseară?Ca merg să o văd pe bunica?Ma duc sa ma vad cu Maia?Sa îi zic da?

-Da!

-La ora 18:00 te iau de la tine de acasă!

-Bine!

Nu puteam să zic nu,il plac dar inca nu îi pot spune asta,iubesc orice clipă acum pe care o trăiesc in preajma sa,il iubesc.

Sper ca va place depun efort deoarece sunt într-un cor repeții,si toate cele dar încerc să îmi fac timp va pup

Străina in negru(Finalizat)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum