Dimineață am fost sunata de Lucas si de Maia.
Lucas mi-a spus daca vreau să fiu partenera lui la petrecere,l-am refuzat,dar m-a tot rugat si rugat si am acceptat.
Maia m-a sunat ca să merg cu ea la cumpărături pentru că ea vine si cu Mary așa ca trebuia sa merg cu ele două.
Era ora 12:23 deci pana atunci aveam timp să ma pregătesc pentru că la 14:20 trebuia să fiu în mol.
Imi luasem din dulap o pereche de blugi si un tricou alb si geaca de piele.
M-am la baie,m-am dat cu puțin parfum,mi-am lăsat părul pe spate,, mi-am micuțul ghiozdanel,si am luat din viteza in picioare o pereche de converși.
Am spus să nu plec atunci deci trebuia să mă odihnesc,pentru că atunci ar fi trebuit să fiu sucită în sus și în jos,sa mi se spună că sunt încăpățânată,aveam nevoie si de odihnă mintal.
Stăteam pe fotoliu si ma uitam atentă într-un punct când aud soneria de la ușă.
M-am uitat pe vizor si am văzut un băiat cu o cutie.Am deschis politicos ușa și m-am uitat la băiat.
-Buna ziua,domnișoara Cooper?
-Da! răspund confuza
-Aveți un colet!
-Nu trebuia să primesc nimic!
-Mi-sa cerut să vi-l aduc aici,nu știm ce este în el dar ăsta a fost ordinul meu să vi-l aduc,acum poftiți si semnați aici va rog!
Am luat cutia misterioasa în mână,am semnat,si am intrat în casă.
M-am așezat pe fotoliul din camera mea și am analizat cutia timp de zece minute.
Am luat-o si am deschis-o cu grijă,am răsuflat ușurată pentru că mă așteptam să fie o bombă.
Când am văzut ce e in ea am rămas cu gura căscată,era o rochie neagră cu un tutu de un material transparent,o pereche de pantofi cu toc negri si o geantă neagră,am găsit și un bilet de la Lucas,de la e coletul să vezi ce îi fac.
Daca tot ești partenera mea am decis sa îți fac un mic cadou,pentru ca ești prietena mea și meriți,si doresc să sa porți asta pentru că m-am chinuit să ți le cumpăr,fiind necunoscător de ce le place fetelor,mulțumesc.
Să vezi ce îi fac când îl văd. Trebuia să le port deși nu voiam,dar nu doream să îl dezamăgesc știind că a depus atâta efort în a-mi cumpăra aceste lucruri.
Am sunat-o pe Maia si i-am povestit cu sta treaba,desi nu am vrut sa le las baltă am fost nevoită,ele au plecat singure iar într-o ora ele urmau să vină aici sa ne machiem si tot ce tacâmul.
Era si timpul fetele deja intrase pe ușa și deja eram machiată,er surprinsă arătam fenomenal,nu îmi venea să cred că sunt eu,parul îmi era prins într-un coc si aveam două șuvițe de păr lăsate în fața eram,pot să spun sincer,frumoasa,mereu m-am considerat urata,dar oriunde merg uneori vai ce frumoasa este,vai ce ochi frumoși ai,de ochi stiu pentru ca îi moștenesc de la tata,si genele care îmi par date cu rimel de la mama.
Nu m-am machiat niciodată dar nici nu m-am gândit să o fac chiar daca am o grămadă de farduri,pudre, rujuri si toate chestiile nu folosesc nu mă simt eu.
Era 18:31 la 20:00 începea petrecerea,intre timp Ryan vorbise cu Maia la telefon iar Mary cu noul ei iubit Daylen despre care nici nu știam că există.
Ele deja aveau iubiți,iar eu încă nu ma gândeam la asta,adica nu mai avusesem un iubit până acum,mereu am fost cea din urmă,de ce,pentru că eu nu stau da pa băieți,am placut odată pe -cineva si m-a făcut de râs,nu am încredere oarbă în băieți.
Sunt întreruptă din gânduri de minunatul meu telefon era Lucas oare ce voia.
-Hei prințeso ești gata?
-Ăăăă....Da!
-La 19:30 vin să te iau ok?
-Dar fetele?
-Pe ele le însoțesc iubiți lor!
-A bine atunci ne vedem aici,in fata casei mele!
-Bine prințeso ne vedem pa!
-Pa!
Mai nou eram prințesă mai degrabă zis prințesă sub care se ascunde un drăcușor.
Era 19:20 s mi-am luat geanta pe umăr și am plecat.
Am închis ușa cu cheia,fetele plecase înaintea mea,asa ca am mai stat puțin acasă.
Lucas deja ma aștepta,a deschis geamul de la mașină și sa uitat ciudat la mine
-Stai să mă dau jos,cred ca nu vad bine!
-Ce să vezi!
-Cat ești de frumoasă!
-Mulțumesc!spun asta si ma înroșesc
-Esti frumoasa si cand te rușinezi!
-Mersi!apoi zâmbesc
Imi deschide portiera iar eu mă urc frumos den nou de teamă să nu murdăresc ceva și pornim la drum.
Când am ajuns la petrecere l-am văzut pe Ryan i-am dat cadoul si m-am dus la Maia.
Am stat cu ea și am băut două fresh-uri iar după am simțit nevoia să merg la baie.
Mergeam liniștită când mă simt lipită de perete si sărutată de Lucas,era beat,am încercat să îl împing dar era prea puternic,apoi am simțit cum mi-a dat drumul la mâine și primul instinct a fost să îi dau o palmă.
Am încercat să fug dar am fost terasa de mână și tinuta de Lucas puternic.
-Stai Alice,stai cu mine,nu pleca,vreau să îți pun ce simt pentru tine,ideea este că te plac,te plac foarte mult,esti prima fata pentru care simt o asemenea iubire,nu ți-am spus asta pentru că sunt un prost si un las,te iubesc Alice,ti-as spune asta mereu însă e greu când mă știu considerat de tine doar un prieten.
Vorbele lui m-au făcut să plâng,avea niste vorbe atât de frumoase,e adevărat că și eu,simțeam ca il plac,dar nu eram foarte îndrăgostită de el.
-De ce nu zici nimic Alice!
-Te rog zi ceva nu mai fi așa tăcută.
-Ăăăă...
-Cuvinte nu silabe!
Atunci mă trage din nou spre el si ma sărută,de data asta însă am reușit să îl împing si sa fug.
Am chemat un taxi si destinația acasă,nu puteam să leg ceea ce s-a întâmplat era greu.
Sper ca va placut,si din nou cu predica,va mulțumesc ca îmi apreciați munca va iubesc.
Vreau sa fac un fel de miniconcurs pentru că ajuns la capitolul 10.
Vreau sa îmi lăsați numele voastre în comentarii o sa aleg 6 dintre voi și o să vă pun cel probabil în poveste.
CITEȘTI
Străina in negru(Finalizat)
RomanceAlice este o fata de 18 ani ce practica box,o să învețe pa liceul Anderson acolo va cunoaște un băiat iar ambii se vor îndrăgosti va las să aflați voi mai departe