După 2 luni
Au trecut două luni bătute parcă de vânt,am făcut exerciții pentru a începe să merg din nou,desigur la îndemnul lui Lucas,dupa mine as fi stat acasă în pat.
În aceste două luni,eu si Lucas ne-am apropiat chiar mult am devenit niste prieteni de nedespărțit.
În fiecare dimineață venea la mine si îmi aducea mereu prăjituri și ciocolată caldă și pentru că eram în scaun mă plimba el,pe Maia am văzută pentru că m-a vizitat des,la liceu
Am fost,evident cu Lucas care s-a plimbat cu mine peste tot,mai noi am descoperit si un lift despre care habar nu aveam ca există.L-am rugat să mă lase singură pentru că mă puteam descurca si singura,dar nu, a tot insistat si insistat până am cedat pentru că punea botic de cățeluș.
Acum pot sa merg mai bine,adică merg nu mai am nevoie de scaun,Lucas merge după mine pentru că îi este frică să nu pățesc ceva,si im place că e asa grijuliu cu mine,e ca un frate pe care nu l-am avut.
-Alice,stai nu pleci nicăieri fara mine!
-Dar Lucas mă duc la baie!
-Maia,Mary duceți-va cu ea și dacă se întâmplă ceva mă chemați stau aici lângă ușă dacă e nevoie!
-Lucas chiar nu e nevoie,du-te si mănâncă merg doar fetele!
-Off bine!
Am mers către baie cu fetele după mine.
-Alice Jackson mi-a spus să te anunț ca...
-Ca ce?
-Ca nu mai poți face box,deloc!
-Poftim?
-Stiu,nu ca ar vrea să te dea afară,însa doctorul a spus că dacă ai mai cădea nu ai n-ai putea sa mergi,ar fi un pericol la care tu personal te-ai supune,nu e ușor și nici mie nu mi-a fost ușor să ți-o spun,imi este dor de clipele în care stăteam două ore sa te machiezi,râdeam si vorbeam despre cum ar fi la Anderson,si multe alte lucruri,nu e ușor deloc Alice,si mai e ceva.
-Spune!Am spus eu suspinând
-Esti superbă draga mea
-Off te iubesc prost-uțo!
-Si eu! spune Maia.
Am ieșit din baie si după cum mă aștept Lucas era la ușă.
-Ti-am spus să te duci să mănânci!
-Nu merg fara tine,vreau să te stiu în siguranță Alice!
-Lucas știu,dar tu aproape nu mai faci nimic stai lipit de mine mereu.
-Stiu dar...
-Dar tu nu mănânci Lucas,uneori te găsesc la mine acasă dormind pe fotoliu,desigur cu acordul mamei,esti obosit,si totuși stai dupa mine,sunt în siguranță Lucas si daca as păți ceva ai fi primul care afla si...
-Alice îmi ești singura prietena în afara de Ryan,esti așa atentă cu mine si grijulie si pentru asta țin la tine pentru că ești o persoană extraordinară,esti minunată,nu am mai întâlnit pe nimeni ca tine,an mai avut o prietenă fata dar ea voia mai mult,bani mei,sa fie iubita mea,multe, dar tu est așa ești asa...de nedescris în cuvinte.
-Mulțumesc esti un dulce Lucas,dar acum te rog să vi sa mănânci ca de nu te i-au forțat!
-Sigur poți să mai iei tu! spune Lucas râzând
-Nu mă enerva!
-As vrea să te enervez,dar ești rănită si nu pot să fiu rău cu tine!
-Daca spui tu dar acum hai! spun e cu botic de cățeluș
-Nu as merge sincer,dar ochii ăia mă fascinează așa că hai sa mergem!spune Lucas plictisit!
Ajunși în cantina Lucas și-a luat o tava pentru el si mi-a dat si mie una si ne-am ales de mâncare.
-Alice nu mănânci aia clar!
-Dar,dar e o prăjitură!
- Nu ai voie mult zahăr!
-D...Dar te rog Lucas, nu mă afectează cu nimic una!cu botic de cățeluș
-Off dar iei doar una!
-Yeyyyy! spun fericită
-Tu ce mănânci?
-Ăăăă...iau si eu prăjitură ca a ta,s si un suc de portocale!
-Si eu vreau suc de portocale!
-Am zis eu să nu îți iei?
-Nu!
Ne-am așezat la o masă de ,, fraieri" cum îi spunea Lucas înainte și am mâncat liniștiți până a apărut scorpia.
O fata a intrat pe ușa toți se uitau la ea de parc era vreo diva,avea parul negru si ochii căprui,slabă cu un coleg de model,a venit la masa noastră și s-a așezat lângă Lucas.
-Ce mai faci Lucas?
-Nu e treaba ta pleacă!
-P...poftim,Lucas,puiule ce ai?
-Lasa dulcegăriile Elina,pleca am spus!zice Lucas pe un ton nervos
Deci stăteam la masă cu așa numita Elina,care are legătură cu acea Evelin,si toate întrebările reveneau din nou.
-Bine Lucas,nu ma iau de ea pentru că are insignă,ca daca nu o avea...
-Ca dacă nu o avea ce? întreabă Lucas
-Ca de nu ma luam de ea deja
-Elina,iti spun doar atât,atinge-o cu un deget si ai da mori!
-Iti protejezi iubita cumva?
-Da si ar fi bine sa pleci acum până nu îmi pierd pofta de mâncare!
-Mai vedem noi Lucas,mai vedem!
Si bruneta pleacă,lăsând în urma cuvintele acelea de la final
Sper ca va placut pupici😘😘
Nu este așa lung am făcut cam 888 de cuvinte în afară de ce scriu aici,încerc să fac 1000 de cuvinte dar e foarte greu atâta pit face pentru voi,sper ca va placut!
CITEȘTI
Străina in negru(Finalizat)
RomanceAlice este o fata de 18 ani ce practica box,o să învețe pa liceul Anderson acolo va cunoaște un băiat iar ambii se vor îndrăgosti va las să aflați voi mai departe