Capitolul 12

1.2K 54 0
                                    

Lucas vine lângă mine si ma i-a de talie,ma privește cu un zâmbet și apoi se uită la Elina.

-Nu ai plecat! spune Lucas

-Dar...dar tu ma mai iubești nu-i așa?

-Sa te iubesc? întreabă Lucas râzând

-Da să mă iubești?

-Cum să te iubesc după tot ce i-ai făcut lui Evelin,cat a suferit din cauza ta,nu îți este rușine acum măcar să te prezinți în fața mea?

-Nu iubițel,eu te iubesc si ști asta!

Iubițel sa vezi ce iubițel îți dau eu peste față.

-Iubitel?să nu cumva să mai rostești acest cuvânt că nu știu ce îți fac, acum ieși! țipă Lucas

-De fapt nu,stai si privește!

Elina se întoarce și se uită la noi!

Lucas mă răsucește si ma sărută,nu am vrut ca Elina să aibe suspiciuni așa că am contribuit și eu sărutului.

-Nu pot să cred!spune Elina pe un ton aproape de plâns

Apoi fuge cât o țin picioarele

-Iubito,am văzut că și ție ti-a plăcut!

De data asta zâmbea.

-Mai făcut fericit azi!

Eu mă înroșesc iar el mă sărută pe frunte.

-Vrei să fi iubita mea?

Am rămas complet blocată dar mi-am luat inima in dinți și am spus

-E prea devreme!

Apoi aud clopoțelul,începeau orele.

-Te iubesc !strigă el în urma mea.

Mă duc la dulap din noi si iau o carte,apoi una din sclavele Elinei vine către mine.

-Wow,Elina chiar avea dreptate!

-In legătură cu ce? întreb nepăsătoare

-Cu fata ta!

-Ce are fata mea nu are glet?

-Se numește machiaj prost-uțo!

-Stiam deja piți!

-Cum mi-ai spus?

-Piți!

Plec de lângă ea,dar în acel moment mă prinde de mână,si mă trage cu fata la ea

Îi dau o palma si fata ei se roșește imediat.

-Piți ți-am spus probleme?

-Nu! spune ea plângând

Lucas era în fața cu vreo 2 metri și venea spre mine,sa uitat la mine cu ochii cât cepele,si a venit repede către mine râzând.

-Wow,micuța mea ninja are de gând să bată tot liceul.

Simțeam nevoia să îl sărut ,acum o zi nu mai puteam de furie acum îl iubesc de nu mai pot ce se întâmplă cu mine?

-Hai iubito să mâncăm ca să nu lesini sau ceva!

-Bine,merg dar stai sa îmi iau cartea si ai face bine să o i-ei si tu!spun si îi dau un mic pupic pe obraz

Toată lumea se uita la noi,inclusiv Elina care se uita si la sclava ei de pe jos.

Unii ne felicitau alți ne îmbrățișau,dar când o fata a vrut să îl îmbrățișeze pe Lucas,m-am uitat urât la ea si a plecat.

-Acum haide să mâncăm!

Merg ușor către cantina cu Luca lângă mine,el privind-uma din când în când.

Mă i-a de mână gest care mă lasa surprinsă dar mi-o retrag repede.

Ne luăm o prăjitură cu fructe de pădure și eu în plus îmi mai iau un mar si un suc de visine.

Începem să mâncăm liniștiți,a poi Lucas își trage scaunul si se pune lângă mine.

Noi eram centrul atenției,toată lumea era cu ochii pe noi,se uitau atât de tare si parcă ne mâncau de vii.

Se apleacă ușor la urechea mea și îmi șoptește.

-Sa nu îți pese de ce vezi in jur!

-Nu îmi pasă!

-Asa te vreau iubito!

-Apropo am o surpriza pentru tine!

-Ce surpriza!

-Secret,dupa ore te aștept în fața școlii și dupa re voi conduce la surpriză!

-Bine!

Am răspuns din prima pentru că,pentru mine,aceasta surpriză era si un fel de test de încredere.

Orele au trecut în zbor așa că am lăsat manuale la dulap si am plecat afară.

Lucas mă aștepta în fața liceului,eu mergeam către el ușor fără sa ma grăbesc,afara era Elina si sclavele ei care mă priveau cu ură dar mai ales Elina care era distrusă.

Lucas vine către mine si ma i-a de mână,imi deschide portiera mașini,eu intrând ușor cu aceeași teamă,teama să nu murdăresc ceva!

După ce mă urcă pornim la drum ne oprim undeva,iar el se uită la mine

-Iubito trebuie să te leg la ochi altfel nu mai e surpriza,esti pregătită?

-Da!

Mă leagă la ochi si pornim din nou,simt cum masina se oprește și simt luată stil mireasa.

Am auzit pietriș,apoi am intrat undeva,pașii lui Lucas se auzeau cu ecou,mi-se părea cunoscut.

Lucas mă da jos ușor și mă dezleagă la ochii,la vederea sălii de sport o lacrimă îmi cade pe față.

Îl iau pe Lucas în brațe și îl țin strâns lacrimi curgând-umi pe față.

-Mulțumesc!

-Iubito uite-te în spate!

Mă întorc și îl văd pe Jackson apoi fug către el,il strâng cât de tare pot in brațe.





Străina in negru(Finalizat)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum