Dimineață primesc un mesaj de la Maia.
-Nu te-am sunat pentru că știam că dormi,ne vedem la 07:30 în parcul de la liceu vreau sa îți prezint doi prieteni ce vor fi in clasa cu noi te aștept,pupici
Mi-am luat uniforma si ghiozdanul si am plecat către Anderson,numai gândul mă speria deja,in Anderson toți sunt bogați,fițoși si cu nasul pe sus,fiecare se crede superior celuilalt,dar eu nu sunt așa,nu îmi pasă de starea mea financiara,nici săraca nu sunt,adică cu bani pe care îi câștig la box,adică la meciurile pe care le câștig,iau o sumă măricică 10.000 de dolari pentru părinți mei înseamnă mult,noi am locuit in Anglia,dar tata a fost mutat cu serviciul si acum suntem stabiliți în America,vom rămâne aici definitiv.
Mai aveam puțin și ajungeam numai ca,in timp ce mergeam îi scriam Maiei ca o sa ajung si m-am lovit de cineva.
-Hei uite-te pe unde mergi! țip eu nervoasă
-Eu mă uitam la acest magazin,tu ești cea care nu a fost atentă!
Ridic privirea din pământ și văd un băiat blond cu ochii albaștri,b bine făcut,înalt, care se uita la mine ciudat.
-Off fetele astea!,spune el si pleacă.
Ajunsă în parc o văd pe Maia,cu o fata si un băiat lângă ea,ma întrebam cine sunt voiam totuși să aflu.
-Buna!spun eu politicoasă
-Buna eu sunt Ryan!
-Eu sunt Mary!
-Ei doi ne vor povesti,cum sta treaba prin liceu,adica mai mult ne va povesti Ryan,asa ca Ryan vorbește!
-Deci aici ce contează sunt bani,la cantina nu plătești,la bibliotecă,faci ce vrei,in afară de gălăgie bineînțeles,deci cum stă treaba prin liceu,in liceu e super simplu,nu trebuie să te pui cu Elina si sclavele ei,iar cu Lucas nici atât,el e cel mai mare de aici,este fiul directoarei,face absolut ce vrea în acest liceu,este bun la suflet dar și rău,cand Elina îl tot presează,Elina este fosta iubita a lui Lucas,au fost împreună,iar acum Elina se crede regină pentru că a fost iubita lui Lucas,toate se tem de ea asta e,o vezi o eviți,nu e greu,dar dacă te i-a în vizor o pățești,are inima neagra așa că sa aveți grijă. Uite cum stă treaba eu si Mary vom sta mereu împreună cu voi adică eu cu tine Alice si Mary cu Maia,eu stiu ca voi sunteți foarte bune prietene însă de Maia nu s-ar putea lua nimeni,insa de tine da,probabil te întrebi de ce,Mary a fost prietena lui Elina,de es nu are voie să se atingă si nici de cei cu care Mary umblă,eu îl cunosc pe -Lucas,asa ca o sa te prezint si lui ca să te cunoască,practic îți va da o insignă ca pe cea pe care o port eu si Mary,Mary a mai avut una si i-a dat-o lu Maia,Lucas ți-o va da tie personal,i insigna înseamnă protecție,adică dacă ai insigna ești protejata lui Lucas așa că acum tu vei veni cu mine Alice!
-Unde Ryan?
-La Lucas Alice!
Din parc,am luat-o pe lângă o fântână arteziană si am ajuns într-o gradina,acolo era o bancă unde stătea un băiat,imi părea cunoscut,dar ciudat de cunoscut,Ryan m-a luat de mână și m-a dus landa acel băiat,băiatul stătea cu spatele, iar Ryan ia vorbit.
-Lucas am venit să îți prezint pe cineva!
Acesta se întoarce iar eu rămân cu gura căscată.
-Măi,măi,pe cine avem noi aici,pe fata care a țipat la mine ca sunt neatent în urma cu 10 minute.
-Alice mă numesc,aceasta fata are si un nume observi?
-Mda,Ryan de ce ai adus-o?
-Pentru ai da o insignă,Lucas,si pentru ca să vă cunoașteți dar cred că v-ați cunoscut deja!
-De ce i-aș da insigna ei mă rog!
-Elina deja a pus ochii pe ea,acum câteva minute în parc era cu sclavele ei,se uitau la ea,o priveau,o analizau, Elina s-a uitat la ea si a observat că nu a are insigna,ceea de era clar că nu e protejată,cand au vrut să se apropie de ea,am luat-o de mână,si am adus-o la tine,nu vreau sa pățească ce a pățit si Evelin.
-Ai dreptate Ryan,nu trebuie să pățească la fel,poftim insigna Alice!
Am luat-o cu grijă și mi-am pus-o în piept,iar el a spus
-Imi iești simpatica Alice,nu te cunosc de mult dar as dori sa rămânem prieteni,imi place tupeul tau,ai fi mult mai mult ca Elina,insa nu as vrea sa fi ranita si tu!
Aceste cuvinte îmi lăsau semne de întrebare,de ce sa fiu ranita,ce a pățit acea Evelin,cine e acea Evelin,eram noua si deja tot ce aflasem era prea mult chiar daca nu am aflat cine este Evelin voi lăsa ca tot să vină de la sine,dar curiozitatea era prea mare si am întrebat.
-Cine este Evelin?
-Nu contează Alice,haide să mergem spuse Ryan!
-Pa Alice,ne mai vedem!,striga Lucas în urma mea,nu uia suntem prieteni acum.
-Pa!spun si eu si plec împreună cu Ryan.
CITEȘTI
Străina in negru(Finalizat)
RomansaAlice este o fata de 18 ani ce practica box,o să învețe pa liceul Anderson acolo va cunoaște un băiat iar ambii se vor îndrăgosti va las să aflați voi mai departe